piotrekpiwko Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Aha. A da sie go jakos zdiagnozowac robiac logi? Czy to sie patrzy jak sie zachowuje cisnienie po odjeciu nogi z gazu? Czy w dobrym kierunku mysle? Hehe Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Można zobaczyć w 115 jak się zachowa ciśnienie tak jak piszesz, ale zawsze lepiej obejrzeć go w łapkach czy membrana nie dziurawa.
piotrekpiwko Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 Dobra póki co po wymianie N75 powinno być dobrze. O DV się martwie na zapas. Będe się nudził to może kiedyś zajrzę. Wymienię zawór to wrzucę logi. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 23-01-2014 at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 20:14 ---------- N75 wymieniony. Auto chodzi jak powinno. Nie przeladowuje. W sumie logow nie zrobilem bo zbytnio czasu nie mam. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 01-03-2014 at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany 23-01-2014 at 19:55 ---------- Do oceny logi po wymienionym N75: Grupy: 115,118,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
piotrekpiwko Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 To gitara Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka http://vaglog.pl/log-002_115_118_L43vEE.html Moglby ktos rzucic okiem czy wszystko w porzadku? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się