Chadury89 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam Mam pare obaw. 1) SIlnik podczas gaszenia wpada w turbulencje przez chwile, troche trzesie buda. Moze to byc poduszka pod silnikiem badz skrzynia? Podczas zmiany biegow przy nizszy obrotach cos tam stuka. Na nierownosciach tez jakas tak buda lekko buja. 2) Podczas gaszenia silnika slychac jakis odglos wychamowywania, co to moze byc? 3) U podstawy bagnetu saczy sie olej. Jak wyciagnac bagnet i zmienic uszczelke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bell23 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 ten typ tak ma i zawsze zatelepie podczas gaszenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Żeby wyciągnąć plastik bagnetu, musisz wyjąć bagnet, przekręcić plastik bagnetu w lewo i wychodzi ale pod tym chyba nie ma oringu. Kup odrazu nowy koszt sklepie motoryzacyjnym ok 7zł W mojej starej B5 EGR był tak zapchany ze klapka gasząca stała dęba, sprawdź to. Sprawdź tez poduchę pod skrzynią pewnie tez jest urwana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Mam tak samo przy gaszeniu że zatrzęsie, podczas jazdy i na wolnych obrotach nic nie czuć, przy ruszaniu też wszystko ok. Możliwe że docisk nie rozłącza dobrze skrzyni i jest taki efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jesli podczas jazdy jest ok, to co docisk (pewnie chodzi ci o dwumas) miał by powodować podczas gaszenia ??? Dziwna ta twoje teoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 AFN nie ma klapy gaszacej i jak poduszki wszystkie juz sa po jakims wiekszym przebiegu to zahuśta sie przy gaszeniu, nie ma co szukać dziury w calym. Chyba, ze towarzyszą temu glosne metalowe stuki to wtedy dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ad. 2) To prawdopodobnie hamuje alternator, jak ten odgłos jest wyraźnie słyszalny trzeba się przyjżeć ( raczej przysłuchać ) łożyskom i sprzęgiełku jednokierunkowemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 To pojedyncze stuki i w tym samym czasie galka zmiany biegow tak jakby sie lekko cofala. Przypuszczam ze moze to byc poducha skrzyni bo na nierównosciach galka sie rusza. Nie slychac stuku jak powoli zmieniam biegi tylko jak szybko gdy jezdze dynamicznie. Sprzegielko wymienialem pol roku temu na INE. Moga to byc szczeki w alternatorze bo czasami popiskuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrado13 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Klapa gasząca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jak juz kolega wyzej napisal AFN nie ma klapy gaszacej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się