Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpnięcie silnikiem podczas gaszenia


Chadury89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam pare obaw. 1) SIlnik podczas gaszenia wpada w turbulencje przez chwile, troche trzesie buda. Moze to byc poduszka pod silnikiem badz skrzynia? Podczas zmiany biegow przy nizszy obrotach cos tam stuka. Na nierownosciach tez jakas tak buda lekko buja. 2) Podczas gaszenia silnika slychac jakis odglos wychamowywania, co to moze byc? 3) U podstawy bagnetu saczy sie olej. Jak wyciagnac bagnet i zmienic uszczelke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wyciągnąć plastik bagnetu, musisz wyjąć bagnet, przekręcić plastik bagnetu w lewo i wychodzi :decayed: ale pod tym chyba nie ma oringu. Kup odrazu nowy koszt sklepie motoryzacyjnym ok 7zł :wink: W mojej starej B5 EGR był tak zapchany ze klapka gasząca stała dęba, sprawdź to. Sprawdź tez poduchę pod skrzynią pewnie tez jest urwana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo przy gaszeniu że zatrzęsie, podczas jazdy i na wolnych obrotach nic nie czuć, przy ruszaniu też wszystko ok. Możliwe że docisk nie rozłącza dobrze skrzyni i jest taki efekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli podczas jazdy jest ok, to co docisk (pewnie chodzi ci o dwumas) miał by powodować podczas gaszenia ??? Dziwna ta twoje teoria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN nie ma klapy gaszacej i jak poduszki wszystkie juz sa po jakims wiekszym przebiegu to zahuśta sie przy gaszeniu, nie ma co szukać dziury w calym. Chyba, ze towarzyszą temu glosne metalowe stuki to wtedy dwumas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad. 2) To prawdopodobnie hamuje alternator, jak ten odgłos jest wyraźnie słyszalny trzeba się przyjżeć ( raczej przysłuchać :decayed:) łożyskom i sprzęgiełku jednokierunkowemu :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pojedyncze stuki i w tym samym czasie galka zmiany biegow tak jakby sie lekko cofala. Przypuszczam ze moze to byc poducha skrzyni bo na nierównosciach galka sie rusza. Nie slychac stuku jak powoli zmieniam biegi tylko jak szybko gdy jezdze dynamicznie.

Sprzegielko wymienialem pol roku temu na INE. Moga to byc szczeki w alternatorze bo czasami popiskuja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...