Tomek Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Borykam się z autem objawy to duże spalanie i brak mocy bład daje się skasować lecz po czasie powraca 17511 Logi 002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 031 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 033 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Coś więcej bedzie potrzeba to zrobie i wkleje
grzes1150 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Pompowałeś układ? bo turbo strasznie długo wstaje.
Tomek Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Pompowałeś układ? bo turbo strasznie długo wstaje. Co masz na myśli pompowanie
german81 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 sprawdzenie szczelnosci układu turbo cisnieniowo.
Tomek Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Nie.Opisz jak to zrobić to zrobie
german81 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 tu masz linka do instrukcji jak to zrobic . tylko na tym filmiku zapomnieli zrobic jednej warzenej rzeczy ,musisz wyjac równierz DV z tipa i zaslepic kruciec po nim w tipie .
Tomek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Wszystko szczelne nie widać żadnych pęknięć,przetarć.A może DV-ka? Nikt nie pomoże
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a może sam sobie pomozesz co ? gdybaniem nic nie osiągniesz, zabierz sie teraz za DV-kę a potem za N75
Tomek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dzisiaj u znajomego zmieniłem z jego auta DV i przepływkę,sonde przed katem i jest poprawa lecz jeszcze nie to.Logi które udało mi się zrobić póki komp mi siadł 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 031 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Drugiej takiej okazji nie będę miał na podmiankę przepływki
Łukasz13 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Przepływka mierzy teraz idealnie, ale turbo dalej słabo wstaje i sonda też widzi ubogą mieszankę, myśle że może być katalizator zapchany lub wydech, a sprawdzałeś ciśnieniowo ten dolot od filtra powietrza? nie ma gdzieś dziury?
Tomek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Założyłmem jeszcze inną przepływkę i jest lepiej,jutro zrobię logi.Co jeszcze może powodować że turbo późno wstaje?
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 DV, N75, WG, dziura w dolocie, zapachany kat itd itp
Tomek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Kat czysty,ładny.Ostatnie logi z podmienioną DV,układ raczej szczelny i chyba sprawdzę ciśnieniowo.Jak sprawdzić N75 gdzieś czytałem że można ściągnąć wężyk który idzie do gruszki i wtedy turbo ładuje do oporu(ale nie wiem czy tak można),WG to jest ten zawór w turbinie od strony ciepłej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się