Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17511 brak mocy LOGI 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Borykam się z autem objawy to duże spalanie i brak mocy bład daje się skasować lecz po czasie powraca 17511

Logi

002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

031 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

033 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Coś więcej bedzie potrzeba to zrobie i wkleje

Opublikowano
Pompowałeś układ? bo turbo strasznie długo wstaje.

Co masz na myśli pompowanie

Opublikowano

sprawdzenie szczelnosci układu turbo cisnieniowo.

Opublikowano

Nie.Opisz jak to zrobić to zrobie

Opublikowano

tu masz linka do instrukcji jak to zrobic

. tylko na tym filmiku zapomnieli zrobic jednej warzenej rzeczy ,musisz wyjac równierz DV z tipa i zaslepic kruciec po nim w tipie .
Opublikowano

Pomyśle nad tym

Opublikowano
:facepalm:
Opublikowano

Wszystko szczelne nie widać żadnych pęknięć,przetarć.A może DV-ka? Nikt nie pomoże

Opublikowano

a może sam sobie pomozesz co ?

gdybaniem nic nie osiągniesz, zabierz sie teraz za DV-kę a potem za N75

Opublikowano

Dzisiaj u znajomego zmieniłem z jego auta DV i przepływkę,sonde przed katem i jest poprawa lecz jeszcze nie to.Logi które udało mi się zrobić póki komp mi siadł

115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

031 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Drugiej takiej okazji nie będę miał na podmiankę przepływki

Opublikowano

Przepływka mierzy teraz idealnie, ale turbo dalej słabo wstaje i sonda też widzi ubogą mieszankę, myśle że może być katalizator zapchany lub wydech, a sprawdzałeś ciśnieniowo ten dolot od filtra powietrza? nie ma gdzieś dziury?

Opublikowano

Założyłmem jeszcze inną przepływkę i jest lepiej,jutro zrobię logi.Co jeszcze może powodować że turbo późno wstaje?

Opublikowano

DV, N75, WG, dziura w dolocie, zapachany kat itd itp

Opublikowano

Kat czysty,ładny.Ostatnie logi z podmienioną DV,układ raczej szczelny i chyba sprawdzę ciśnieniowo.Jak sprawdzić N75 gdzieś czytałem że można ściągnąć wężyk który idzie do gruszki i wtedy turbo ładuje do oporu(ale nie wiem czy tak można),WG to jest ten zawór w turbinie od strony ciepłej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...