boberek Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 no mi po wyciągnięciu kluczyka otwieraja sie wszytskie drzwi zawsze jak ktos nowy wsiada do auta to zawsze mówie pociagnąc dwa razy za klamke zeby przypadkiem ktos nie urwał
HiRide Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 no mi po wyciągnięciu kluczyka otwieraja sie wszytskie drzwi zawsze jak ktos nowy wsiada do auta to zawsze mówie pociagnąc dwa razy za klamke zeby przypadkiem ktos nie urwał ja juz sie nauczylem zeby byc szybszym od tego co chce wysiasc i zanim on pociagnie za klamke to ja naciskam przycisk odblokowania
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 no mi po wyciągnięciu kluczyka otwieraja sie wszytskie drzwi zawsze jak ktos nowy wsiada do auta to zawsze mówie pociagnąc dwa razy za klamke zeby przypadkiem ktos nie urwał w B5-tce jak to mialem,to czasem moja zona odbila sie od drzwi zanim wysiadla i tylko co chwila slyszalem'' ku....wa wylacz to gowno,bo przez szybe wyjde predzej''
variocustoms Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Ostatni wpis z żoną jest centralnie za***isty mam banana na maxa muszę potestować to otwieranie w moim B7.
domjenick Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 tylko nie zapomnij pociagnac klamki 2 razy ,bo odbijesz sie tak samo,przy szybkim wysiadaniu :>
variocustoms Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Więc u mnie szarpania klamki x 2 nie ma pomimo auto-blokady, pojedyńcze pociągnięcie odblokowuje wszystkie drzwi. pozdro
Cuber Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Więc u mnie szarpania klamki x 2 nie ma pomimo auto-blokady, pojedyńcze pociągnięcie odblokowuje wszystkie drzwi. pozdro no ale chyba przy pierwszym pociagnieciu odblokowuje a przy drugim otwierają sie drzwi ............
HiRide Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Więc u mnie szarpania klamki x 2 nie ma pomimo auto-blokady, pojedyńcze pociągnięcie odblokowuje wszystkie drzwi. pozdro no ale chyba przy pierwszym pociagnieciu odblokowuje a przy drugim otwierają sie drzwi ............ wlasnie wlasnie tez jestem ciekaw czy pociagasz raz czy dwa razy i w ogole ciekawe jakie masz kodowanie skoro odblokowuje ci wszystkie drzwi a nam nie
variocustoms Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 Nie wiem jakie mam kodowanie bo VAGiem się nie bawiłem, ot pociągam klamkę i otwieram drzwi, wtedy centralny odblokowuje resztę drzwi, dlatego mam z tyłu blokadę dla córki bo kiedyś praktycznie w trakcie jazdy pociągnęła za klamkę dla zabawy, wiadomo ryzyko było nie małe. Pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 w B7 jest właśnie lepiej to rozwiązane.... niestety panowie
AndyN Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 +000032 - Samoczynne zamykanie drzwi auta powyżej 15km/h To sobie ustawiłem, działa Żonę to będzie irytować bardzo +000004 - podwójne naciśnięcie klamki drzwi otwiera wszystkie pozostałe To jeszcze muszę dodać ------------------ A4 B6 to * 8E2/8E5? czy * 8EC/8ED? w miejsce gdzie jest 00001 mam wkleic 00003 (+02 - Seatbelt Warning ) i wtedy kontrolka powinna sie na panelu zaswiecic ?Jeszcze jedno-ktory bezpiecznik wyciaganc zeby zrestartowac lciznik? Tutaj dodaje +02 na miejscu zaznaczonym ??, czyli wpisz: 02001 Co do bezpiecznika to nie wiem, poszukam, ale możesz także rozpiąć na chwile klemę od akumulatora, wtedy licznik się zresetuje. Zanim rozepniesz akumulator poszukaj kodu do radia. Po zapięciu klemy może przez chwilę świecić Ci się kontrolka ESP, jeżeli nie zgaśnie po jakimś czasie będziesz musiał zrobić adaptację czujnika skrętu kierownicy, wiecej tu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Audi_A4_(8E)_Steering_Wheel#Channel_081:_Vehicle_Data_Learning lub tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_wymiana_modulu_kierownicy_pod_tempomat_kierownice_multifunkcyjna-t23501.0.html (5. Konfiguracja Vag-Com'em) Koniecznie trzeba rozłączać klemę żeby zresetować licznik? Bo samo kodowanie Vagiem nic mi nie dało ;(
proton2 Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 Koniecznie trzeba rozłączać klemę żeby zresetować licznik? Bo samo kodowanie Vagiem nic mi nie dało ;( Ja wyciągnąłem na chwilę bezpiecznik. O ile dobrze pamiętam nr 15, ale lepiej sprawdź.
Cuber Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 Koniecznie trzeba rozłączać klemę żeby zresetować licznik? u mnie wyciągnołem kleme i po sprawie hihihihi przeciez nie jest z tym dużo roboty :gwizdanie:
boberek Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 ja nigdy jeszcze klemy nie odłączałem zawsze wszytko mi sie odrazu pojawiało i zawsze wszystko działało a kodu do radia nie potrzebuje bo audi ma tak zwany safe pin bedzie chciał kod dopiero po przełożeniu do innego audi
AndyN Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 A4 B6 to * 8E2/8E5? czy * 8EC/8ED? Tutaj: http://de.openobd.org/audi/a4_8e.htm#17 Steuergerät Codierung (nur 8E2/8E5) STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 ??xx1: Mehrausstattungen +00 - 1. Wegstreckenkennzahl (Europa, USA, Rest der Welt) +01 - Kleineres Tankvolumen (Quattro) +02 - Gurtwarnung aktiv (NAR alt - bis KW 45/2004) +04 - 3. Wegstreckenkennzahl (Mietfahrzeuge) +08 - 2. Wegstreckenkennzahl (Australien) albo Steuergerät Codierung (nur 8EC/8ED) STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 xxx?1: Gurtwarnung 0 keine Gurtwarnung 1 Gurtwarnung Europa-NCAP Optische dauerhafte Warnung, Akustische Warnung für 91 Sekunden aktiv. 2 Gurtwarnung USA und Kanada alt Optische und akustische Warnung für 6 Sekunden 3 Gurtwarnung USA und Kanada NAR neu Optische dauerhafte Warnung, Akustische Warnung alle 30 Sekunden 4 Gurtwarnung Europa-NCAP (einschl. Beifahrer) Optische dauerhafte Warnung, Akustische Warnung für 91 Sekunden aktiv 5 Gurtwarnung USA und Kanada alt (einschl. Beifahrer) Optische und akustische Warnung für 6 Sekunden 6 Gurtwarnung USA und Kanada NAR neu (einschl. Beifahrer) Optische dauerhafte Warnung, Akustische Warnung alle 30 Sekunden Który opis jest do A4 B6?
Tytus Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Opublikowano 20 Lipca 2008 8EC/8ED to B7 (sedan/avant) 8E2/8E5 to B6 (sedan/avant)
AndyN Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 Chciałem jeszcze zapytać o kontrolkę pasów w A4 B6 Jeśli dobrze zrozumiałem to wyjściowy kod "01101" powinienem zamienić na "01103"? I ewentualnie wyjąć bezpiecznik albo odpiąć klemę akumulatora? Odpięcie nic nie dało, kontrolka nie zapala się. Oprócz tego skasował mi się zegarek, pali się kontrolką ESP (mam nadzieję, że samoadaptacja to załatwi) i przestało działać zamykanie szyb trzymając dłużej przycisk zamykania na kluczyku Co robię źle? ---------------------- Już wiec co robiłem źle Tutaj dodaje +02 na miejscu zaznaczonym ??, czyli wpisz: 02001 Czyli powinienem wpisać : "03101" STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 ??xx1: Mehrausstattungen +00 - 1. Wegstreckenkennzahl (Europa, USA, Rest der Welt) +01 - Kleineres Tankvolumen (Quattro) +02 - Gurtwarnung aktiv (NAR alt - bis KW 45/2004) +04 - 3. Wegstreckenkennzahl (Mietfahrzeuge) +08 - 2. Wegstreckenkennzahl (Australien) Choć ta moja jest z września 2004 więc może jednak to ma zastosowanie(?): xxx?1: Seatbelt Warning 0 - No Seatbelt Warning (or NAR old) 3 - Seatbelt Warning (NAR new - from Week 45/2004) ---------- A zdalne otwieranie i zamykanie okien zniknęło naprawdopodobniej dlatego: +000064 - Komfortfunktion über Funk +000064 - Zdalna funkcja komfortu (czyli otwieranie i zamykanie szyb podchodząc do auta )
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 moze resetujac kompa,poprzez odpiecie klemy ,automatycznie auto powrocilo do kodowania wyjsciowego-fabrycznego kiedys tez tak mialem w B5, zrobilem spiecie,przy podlaczaniu radia ,wysiadl alarm ,nie otwieral mi sie szyber przy przytrzymaniu klucza,szyby opadaly a szyber ani drgnal,central sie zamykal ,ale alarm sie nie uzbrajal,potrzebne bylo ponowne kodowanie nie wydaje mi sie,zeby odlaczanie klemy ,czy bezpiecznika bylo potrzebne-ja po zmianie kodowania wyjmowalem kluczyk i po powtornym wlozeniu w stacyjke kodowanie bylo aktualne,jak w B5-trak samo w B6
Yaqb Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 Chciałem jeszcze zapytać o kontrolkę pasów w A4 B6 Jeśli dobrze zrozumiałem to wyjściowy kod "01101" powinienem zamienić na "01103"? I ewentualnie wyjąć bezpiecznik albo odpiąć klemę akumulatora? Odpięcie nic nie dało, kontrolka nie zapala się. Oprócz tego skasował mi się zegarek, pali się kontrolką ESP (mam nadzieję, że samoadaptacja to załatwi) i przestało działać zamykanie szyb trzymając dłużej przycisk zamykania na kluczyku Co robię źle? ---------------------- Już wiec co robiłem źle Tutaj dodaje +02 na miejscu zaznaczonym ??, czyli wpisz: 02001 Czyli powinienem wpisać : "03101" STG 17 (Kombiinstrument) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 ??xx1: Mehrausstattungen +00 - 1. Wegstreckenkennzahl (Europa, USA, Rest der Welt) +01 - Kleineres Tankvolumen (Quattro) +02 - Gurtwarnung aktiv (NAR alt - bis KW 45/2004) +04 - 3. Wegstreckenkennzahl (Mietfahrzeuge) +08 - 2. Wegstreckenkennzahl (Australien) Choć ta moja jest z września 2004 więc może jednak to ma zastosowanie(?): xxx?1: Seatbelt Warning 0 - No Seatbelt Warning (or NAR old) 3 - Seatbelt Warning (NAR new - from Week 45/2004) ---------- A zdalne otwieranie i zamykanie okien zniknęło naprawdopodobniej dlatego: +000064 - Komfortfunktion über Funk +000064 - Zdalna funkcja komfortu (czyli otwieranie i zamykanie szyb podchodząc do auta ) Z tego co ja zrobilem to wydaje mi sie ze majac poczatkowe 01101 to powinnienes wpisac 03131.
AndyN Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 qr**, pomimo tego, że wróciłem do ustawień fabrycznych przestało mi działać zdalne zamykanie i otwieranie szyb po dłuższym przyciśnięciu odpowiedniego przycisku na kluczyku Jak wrócić do tej funkcji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się