miru 0 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam koledzy!mam pewien problem.czasami rano samochód nie odpala, muszę sporo pokręcić żeby odpalił.wydaje mi sie ze jakby jakiś zawór nie trzymał i paliwo wraca do zbiornika.czy to możliwe? Jeśli tak to jaki zawór i jak można to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 pompowtryskiwacze amen mówią ? :gwizdanie: najpierw VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru 0 Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 czy to jest zalezne czy silnik jest zimny czy cieply? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Zrób logi silnika, sprawdź czy są błędy. Bo przyczyn takiego zachowania może być naprwde bardzo wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru 0 Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Bylem u znajomego mechanika powiedzial ze to moga byc swiece zarowe,mozliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cadbp 0 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 świece to chyba nie o tej porze roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 świece to chyba nie o tej porze roku Dlaczego ? Odłącz swoje to zobaczysz czy odpali od kopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcus 3 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 świece to chyba nie o tej porze roku Dlaczego ? Odłącz swoje to zobaczysz czy odpali od kopa Zdrowa motorownia powinna odpalić z kopa. Świace grzeją w temperaturze poniżej 5 st. C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekm 0 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Już doczytałem Coś dzwoniło, tylko nie wiedziałem w którym kościele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekl 0 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Hej miałem podobnie... u mnie oringi pod PD nie trzymały ciśnienia, jak wymontowali mi PD i zamontowali te same coś się ułożyło i problem zniknął...., a nie telepie ci na wolnych obrotach? jest pare takich przypadków na forum.... poszukaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 pod pompkami sa uszczelniacze. czasami puszczaja. to raz, pompki maja konektorki elektryczne sterownia nimi, czasami traca pewny styk. to dwa. warto zlogowac grupe 013 moze wskazac ktorego PD problem dotyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Czy wymieniałeś ostatnio filtr paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru 0 Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 filtr jest ok. ale posprawdzam to co wymieniliscie wyzej moze znajde przyczyne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Mi chodziło czy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa, a nie czy jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 wymieniany byl jakies 3 miesiace temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Czy po tej wymianie zaczęły się problemy z odpalaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miru 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 nie bylo problemu problem sie zaczal jakies 2 miesiace temu[br]Dopisany: 03 Sierpień 2008, 20:07 _________________________________________________panowie bylem juz u 3 mechanikow ,jeden ma naprawde dobry komputer i nie znalazl zadngo bledu problem jest taki ze bylem w polsce tylko dwa tygodnie i kazdy z nich ma tyle roboty ze nie bylo szans sie wcisnac,a w serwisie to juz wogole.teraz jestem w anglii i nie wiem co mam robic[br]Dopisany: 03 Sierpień 2008, 20:13 _________________________________________________moze pojechac tutaj do serwisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekl 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Stary, napisąłem Ci jakiś czas temu że miałem to samo i sobie poradziłem praktycznie bez kosztów, to na 95% PD nie trzymają ciśnienia. Było kilka podobnych przypadków w AWX i AVF. POCZYTAJ FORUM bo rozwiązania są na tacy tylko trzeba się do nich zastosować!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek3251 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 podaj kolego linki do jakiejś sensownej wypowiedzi kogos ja ostatnio tez szukałem coś na temat spływania paliwa przez noc i nic konkretnego w sumie nie znalazłem oprócz tego ze mogą być to wtryski , jakieś uszczelki i zawór zwrotny w pompie ale zielonego pojęcia nie mam gdzie on sie w pompie dokładnie znajduje a tym bardziej nie jest to napisane na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekl 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17685.0.html;highlight=pomocy+pompowtryski były jeszcze ze 2 podobne przypadki, że po wyciągnięciu PD i założeniu tych samych (z nowymi oringami lub tymi samymi) problem ustąpił. jarek3251 - to jest pryzpadek AWX/AVF - i ja o tym mówię u Ciebie nie ma PD więc moj przypadek dużo Ci nie pomoże miru - logi z 013 są konieczne. Pytałem wcześniej czy nie telepi Ci autem na wolnych obrotach(czuć to w kabinie) ??? jeśli tak to na 99% to samo co u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się