neuropathic Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam chciałbym zmienić pasek klinowy i czy koniecznie muszę zmienić napinacz? Kosztuje prawie 200 zł i chętnie bym nie kupował go jeśli nie muszę. W etce szukam swojego paska i już zgłupiałem ponieważ mam 2 wersje do wyboru 078 903 137 BC oraz 078 903 137 BD różnią się delikatnie długością a obie są z klimą do silnika ABC który mam miedzy BC a BD jest 1cm różnicy
Kejsi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Nie powiedziałeś ile ma przelatane na tej rolce. Ale zasada jest taka że zmienia się komplet, na rozrządzie nie ma co oszczędzać
Krzysiekcalibra Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Kolega nie napisał że chodzi mu o pasek rozrządu tylko klinowy więc podejrzewam że chodzi mu o pasek alternatora bo napinacz chodzi właśnie w takiej cenie , więc jeżeli się nie mylę to jeżeli napinacz jest dobry i nic nie piszczy przy obciążeniach to można wymienić sam pasek ale jak nie chcesz do tego wracać za jakiś czas to zrób komplet
neuropathic Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Sprawdzę stan i wymienię w miarę potrzeby Cóż to za pasek NOWY PASEK KLINOWY WIELOROWKOWY 078903137BD VW ORG (3127922744) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ma podejrzanie niską cenę ---------- Post dopisany 16-04-2013 at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2013 at 20:31 ---------- Pasek wyminiony, martwiłem się o napinacz że już nie "trzyma" tymczasem myślałem, że zwariuje podczas zakładania tego paska bo napinacz się na prawdę NAPINAŁ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się