markus85 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam, jak w temacie w lecie zmieniałem poduchy pod silnikiem i teraz mam znowu którąś zerwaną, gdyż czuje że lewarek mi lata przy dodawaniu/ujmowaniu gazu i drgania na budzie. Objaw pojawił się gdy koła straciły przyczepność po czym zaczeły łapać przyczepność na asfalcie i dodatkowo takie kicanie się pojawiło. Zastanawiam się czy nie jest to problem w odboju czołowym silnika który bądź co bądź chyba pełni rolę ogranicznika aby zapobiec zrywaniu poduszek przy dużym obciążeniu? Może ktoś sensownie opisać procedurę regulacji takiego odboju? chcę to na dniach ogarnąć jakoś. Druga sprawa, zmieniałem skrzynię z automatu na manual i zostawiłem sanki a automatu,a więc skrzynia podparta jest tak jak w 6 biegowej na równej wysokości a nie jak w 5 z przesynięciem lewej względem prawej poduszki. Lewa łapa jest zastosowana od V6 także jest jak w przypadku skrzyni 6 biegowej. Czy złe wyważenie skrzyni miało by wpływ na zrywające poduszki? Jakieś wasze sugestie co do montażu poduszek? Ja raczej lewaruje silnik aby mi nie opadł i odkręcam całą łapę od karoserii wraz z poduszką(łapa przy silniku zostaje) po czym przykręcam i dopiero po opuszczeniu silnika skręcam poduszki. Z góry dzięki za pomoc. Pzdr. Markus
radioo11 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 jak dla mnie przy tych alpejskich przerobkach mocowan skrzyni zawsze cos bedzie nie teges.poduszke pod chlodnica reguluje sie srubami ogolnie kolucho od silnika ma byc na jej srodku.
ŁYSY44 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 jeśli dobrze zrozumiałem masz skrzynie 5 biegową ? tak? ta łapa od 6 dobrze pasuje , nie ma jakiś naprężeń?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się