Bedzial Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam, od zakupu auta mam problem z temperatura oleju. Problem polega na tym ze temperatura caly czas pokazuje mi maks na zegarze. Od odpalenia auta po paru minutach na wskazniku temperatura zaczyna dopiero osiagac 60< stopni, W momencie jak dojdzie do srodka wskaznika (120 stopni) to odrazu przeskakuje na 180 i tak zostaje, w momencie jak zgasze silnik i wlacze jeszcze raz wskazowka odrazu wskakuje na 180. Wymienilem czujnik na nowy i problem dalej ten sam. Sprawdzalem vagiem i nie ma zadnych bledow. Co moze byc nie tak?
kapete Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Test elementów wykonawczych tablicy robiłeś? Tam może być problem.
pioteros Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 czujnik moze miec zwarcie/przebicie i takie cuda sie dzieja
GOLI Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Odłącz przewód od czujnika i wtedy zobacz co sie stanie.W ten sposób wyeliminujesz czujnik.Przyjmując że grzebiesz przy odpowiednim czujniku,są dwa obok siebie a tylko jeden od temp
Bedzial Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Czujnik juz wyeliminowalem wymieniajac go na nowy, a po odlaczeniu kabelka wskazowka spada na 60.
GOLI Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Z tego co pamiętam to skala zaczyna się od 60 stopni, a więc...nowy czujnik do śmieci
Bedzial Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A jak powinna zareagowac wskazowka jakbym ja odlaczyl od sprawnego czujnika? Wydaje mi sie ze reakcja jest dobra, tj opadniecie strzalki do tej samej pozycji ktora jest przed wlaczeniem zaplonu, czyli na 60 stopni (1 mm pod kreska dokladniej)
GOLI Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Jeżeli odłączasz czujnik,wskazówka spada w dół z powodu braku danych z czujnika. Jeżeli po podłączeniu zaczyna pokazywać głupoty to znaczy że czujnik. Spróbuj odłączyć kabelek w momencie gdy wskaźnik wariuje.Taka moja skromna podpowiedź...
maq Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jak zaczyna wariować po podpięciu czujnika to wcale ni musi być to jego wina. Jak czujnik jest odpięty to wskazówka leży na 60 bo nie ma żadnego sygnału. Jak dostaje sygnał z czujnika a jest uszkodzony np silniczek w samym wskaźniku to też może się tak dziać. Zrób test wskaźników i zobacz czy wszystkie wskazówki są w pionie w trakcie testu.
Bedzial Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 Zrobilem dzisiaj test wskaznikow, podczas testu wskazowki napiecia i temp oleju nie ruszaly sie. Wskazowka od napiecia wydaje sie dzialac prawidlowo podczas gdy ta od temperatury oleju po 2-3 minutach jazdy wskakuje odrazu na temp 180 i tak zostaje. Przypomnie ze czujnik juz wymienialem, kable tez sprawdzalem i dalej nie wiem co sie moze dziac. Ponadto wskazowka predkosciomierza troszeczke oszukiwala, wychodzila lekko poza skale a pozniej zamiast w polowie byla na 80km/h. Czy jest mozliwosc ze ktos przekladal liczniki i nie zakodowal/zaadaptowal tych 2 dlatego test ich nie uwzglednial?
bediks Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 tzn ze bylo kombinowane przy zegarach kup sobie nowe zegary
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się