mlody020 13 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Czyli jest szansa zobaczę Grześ co podeśle mi koleś. . . jak nie dam rady sam, to może jakoś wybiorę się do Rzeszowa żeby Cie pomęczyć z LU do RZ nie jest, aż tak daleko Dzięki za szybkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 te bolczyki maja półowalny kształt , pasujacy do blokady w mocowaniu przy dachu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 To ja mam ten sam problem Miało być kompletne a brak elementu A na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu 2 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 To ja mam ten sam problem Miało być kompletne a brak elementu A na zdjęciu. Miał CI koleś dosłać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 To ja mam ten sam problem Miało być kompletne a brak elementu A na zdjęciu. Miał CI koleś dosłać.... No miał ... teraz telefon wyłączył i nie odpisuje na maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigjasiu 2 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 To ja mam ten sam problem Miało być kompletne a brak elementu A na zdjęciu. Miał CI koleś dosłać.... No miał ... teraz telefon wyłączył i nie odpisuje na maila To trochę przygrał..... Jedyne sensowne wyjście jakie mi przychodzi do głowy to zdobyć, pożyczyć od kogoś jeden trzpień, podjechać do dobrego zakładu ślusarskiego i niech Ci dorobią na tokarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 13 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Ehhh, ja będę musiał cały zestaw odesłać i kupować drugi (facet nie może znaleźć tych elementów brakujących) jeszcze gdybym miał dokładne wymiary tych podzespołów to by je dorobił (mam dobrego ślusarza co różne cuda robił) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) czy ten moduł zadziała poprawnie bo nie jestem pewien czy to nie USA Nikt nic..... Na 100% można dodać do listu obsługujących sterowników sterownik z końcówką HG. Jest to sterownik z polifta obsługujący większość systemów. Edytowane 13 Grudnia 2014 przez miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 czy ten moduł zadziała poprawnie bo nie jestem pewien czy to nie USA Nikt nic..... Na 100% można dodać do listu obsługujących sterownik sterownik z końcówką HG. Jest to sterownik z polifta obsługujący większość systemów. 8K0907064HG obsluguje ci klape itd. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Właście szkoda ale nie mi a koledze z forum Który ma ori praktycznie wszystko w aucie z elektroniki co dało się upchnąć w B8 Od właśnie klapy po HBA,ASA, ACC, LA,ADS, B&O, pamięci foteli etc... Jedyne czego nie ma to Keyless Address 46: Central Conv. (J393) Labels: 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 HG HW: 8K0 907 064 GG I jeszcze jedno pytanie zakupiłem komfort DQ i potrzebuje go zainstalować w aucie. Jak to zrobić żeby nie uwalić nowego komfortu gdyby się okazało że ma np zakodowane zwykłe lampy a ja mam w aucie LED. Chyba że to nie mam znaczenie i wystarczy przekopiować obecne kodowanie i tyle Edytowane 30 Grudnia 2014 przez miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Komfort wymieniasz w ASO , od razu wez dwa kluczyki swoje aby je przuczyli do nowego sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Czy po zamontowaniu siłowników i podpięciu zasilania jest możliwość ręcznego zamknięcia klapy tak jak bez elektryki?? Rozumiem że same silniki nie posiadają CP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demas 0 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Silniki nie posiadają CP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steephan 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Czy po zamontowaniu siłowników i podpięciu zasilania jest możliwość ręcznego zamknięcia klapy tak jak bez elektryki?? Rozumiem że same silniki nie posiadają CP? Podpinam się do tego pytania. Tak na wszelki wypadek jakby coś poszło nie tak przy instalacji. Co to jest CP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andynl 9 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Co to jest CP. Component Protection - ochrona komponentu czyli element jest przypisany do danego auta (VIN) żeby założyc w innym aucie trzeba przypisać element do innego auta czyli ściągnąć i założyć CP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Dorzucę swoje trzy grosze. Myślę, że najlepiej kupować siłowniki w komplecie z zamontowanymi zawiasami. Wtedy mamy pewność, że niczego nie brakuje. Ja nawet nie zmieniałem tych zawiasów, chociaż miały inny kolor, bo ich wcale nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 No ale ktoś pisał że i tak lepiej zamontować silnik do starych zawiasów na aucie niż przekładać z zawiasami bo ciężej się ustawia klapę niż montuje sam silnik. Jak to właściwie jest??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 No ale ktoś pisał że i tak lepiej zamontować silnik do starych zawiasów na aucie niż przekładać z zawiasami bo ciężej się ustawia klapę niż montuje sam silnik. Jak to właściwie jest??? Masz rację Miodzio, Alzheimer. Oczywiście, że założyłem do starych. Coś mi się popierdzieliło. Miałem taki plan, ale właśnie konieczność ustawiania klapy przeważyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio 0 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Byłem dziś w ASO sterownik nie przeszedł CP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Byłem dziś w ASO sterownik nie przeszedł CP Z jakiego żródła ? masz papier jakiś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się