mari000 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam panowie mam taki dylemat umowilem sie z mechanikiem na wymiane przednich wachaczy i zalozenie gwintu problem w tym ze gwint nie dojdzie na czas i nie wiem co robic tzn zakladac puki co same wachacze a za 2-3dni gwint czy lepiej czekac jak skompletuje calosc ? Cos wspominal mechanik ze jak zaloze teraz same wachacze a pozniej gwint to ze ze szybciej po d*pie dostanie tuleja bo jest ustawiana do jednej wysokosci anora? Czy jakos tak ? Jsk wam sie wydaje i jak byscie postepili na moim miejscu ? Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
P-U-M-A Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Wątpie że to odczujesz. Rób jak tobie pasuje. Pamietaj o zbieżności:wink:
djzak Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 no jak zmienisz teraz same wachacze musisz jechac na zbieznosc ..potem jak wsadzisz gwint tez musisz jechac na zbieznosc...wiec zakladaj wszystko razem ...tuleje itak po d*pie dostana od gwintu ..potem wiec niema roznicy czy teraz czy potem ..
mari000 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ok wielkie dzieki poczekam i za jednym razem zaloze szkoda kasy na podwujna zbieznosc Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
sokal Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Po co robić zbieżność po montażu gwintu? Pytam bo nie wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się