Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] problem z obrotami podczas zmiany biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panów :hi:

mam problem podobny jak w tym temacie:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_obroty_dziwne_zachowanie-t18198.0.html

ale jednak są małe różnice. Mianowicie:

Podczas jazdy przykładowo przy zmianie z III na IV bieg - powiedzmy przy 5tys. obrotów - te zamiast malec - rosną powiedzmy o 200-może 300 później spadają przyjmijmy że do 4 tys. i w tym momencie odczuwam dziwne szarpnięcie (spadek mocy) i dopiero znowu czuję jak samochód przyspiesza. W przyszły wtorek jestem umówiony na rozrząd i świeczki - ale myślę że to nie kwestia tych części. Przejechane mam niecałe 125k. Powiem szczerze, że nie zwróciłem uwagi czy dzieje sie tak również na zimnym silniku (staram się nie piłować). Sprawa męczy mnie o tyle, że 17 lipca startuję w dłuższą trasę (ok. 500km) w 4-5 osób + bagaże i wolałbym nie wieźć autka na lawecie do domu. :wallbash: ;(

z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi

pozdrawiam,

Tomek[br]Dopisany: 08 Lipiec 2008, 21:47 _________________________________________________mam rozumieć, że nikt się z czymś podobnym nie spotkał wcześniej? :thumbdown: może powinienem dopisać, że te "szaleństwa" mają miejsce już po "zasprzęgleniu"... ??

Opublikowano

ja mam ten sam silnik i ten sam problem.na samym poczatku jak go kupilem skakaly mi po wcisnieciu sprzegla o jakies 500.teraz jest troche lepiej nierosna ale sie chwilowo utrzymuja i drażni mnie to i do tej pory niemoge sie przyzwyczaic.Nic z tym nierobiulem i dalej tak jezdze.

Opublikowano

kiedys tez mialem AHL i podobne problemy z obrotami-powiadasz nie pilujesz auta? a 5 tys,to juz jest pilowanie,przy zmianie z 3 na 4 bieg wystarczy,jak wejdziesz do 4 tys ob,to samo na 5 biegu,bo okolo 110km/h masz 3200 ob,na 5 biegu-wiec nie widze potrzeby pilowania tego wyzej,na nizszych biegach...

-podepnij vaga,moze na jakims spocie,jak nie masz sam,pokasuj bledy,jesli sa,reset kompa,a jak nie to popatrz w okolicy modolu ,do ktorego podpieta jest kostka w przepustnicy,ma on za zadanie regolowac wolne obroty,bez obciazenia,czyli takze schodzenie z wysokich ,na niskie,po wcisnieciu sprzegla-takze mialem taki problem i czyszczenie przepustnicy w moim przypadku,nie pomoglo,wymiana calej i problem zniknal-nowy wlasciciel nie narzeka,a bylo roznie-podczas jazdy wskakiwaly,po wcisnieciu sprzegla ,na jakies 4-4,5 tys,i powoli,bardzo powoli schodzily w dol,jak zgasilem auto,ciezko bylo odpalic-trzeba bylo pocheltac troszku...

Opublikowano

Proponowałbym się zainteresować sprzęgłem, bo może ślizgać.

Opublikowano

mialem identycznie i kolega poradzil zresetowac kompa !czyli odkrecic obydwie klemy zewrzec je i chwile potrzmac spalic szluga i zalozyc i podziala!tez mi tak robil a w pewnym momencie sam dodawal gazu !ale zrobilem tak jak napisalem i jak reka odja!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...