omzig Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Siema. Czy ten chip od kolegi z forum podpasi do mojego ECU (4B0 906 018 AL)??? ---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ---------- Siema. Czy ten chip od kolegi z forum podpasi do mojego ECU (4B0 906 018 AL)??? Podpowie ktoś???
omzig Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 nie bedzie pasowal dlaczego nie? Rozwiń jak możesz... ale kupa... a coś można z tym zrobić, czy szkoda zachodu?
marcindlug Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 chip oferowany przez Pawel_M to chip do silnika AEB, Twoj silnik to ANB jedyne co mozesz zrobic to pojechac do ktoregos z polecanych tunerow i zrobic program jak Bog przykazal
omzig Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Tak zrobię. Ale jak będę wrzucał k04 - 015 i wtedy do Rogala... A teraz chciałem trochę podmęczyć te moję k03 niewielkim kosztem. Bo po co dwa razy na soft wydawać...
Dawyd Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam. Jestem nowy i nie moge założyć nowego wątku ale mam straszny problem z moja audi a4b6. Mianowicie audi jezdzi na turbinie KKK04-15 -Wtryskiwacze Siemens 380cc -Intercooler(2 po bokach ) z najmocniejszej wersji silnikowej 1.8T kod. BEX -zestrojone programem ok 230ps . seria 170ps Tylko ze problem tkwi w tym ze na takim setupie kupiłem to auto i jest poprostu wgrany jakis masakryczny amerykanski program. Pliki sa poblokowane, przy wgrywaniu chipa kiedys w 2009r podobno auto pojezdzilo chwile i wyskakiwały checksumy i auto gasło i znowu wracali do starego amerykanskiego programu. Najgorsze jest to ze na tym programie ma spalanie zwrotne az o 10stopni i juz wyklepało głowice i jest załozona nowa. Potrzebuje waaszej pomocy jak najszybciej i chodziłoby mi o oryginalny pliczek z programem właśnie z takiej wersji USA 170ps. Posiada ktoś?? pozdrawiam
roman_tyk Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Witam. Jestem nowy i nie moge założyć nowego wątku ale mam straszny problem z moja audi a4b6. Mianowicie audi jezdzi na turbinie KKK04-15-Wtryskiwacze Siemens 380cc -Intercooler(2 po bokach ) z najmocniejszej wersji silnikowej 1.8T kod. BEX -zestrojone programem ok 230ps . seria 170ps Tylko ze problem tkwi w tym ze na takim setupie kupiłem to auto i jest poprostu wgrany jakis masakryczny amerykanski program. Pliki sa poblokowane, przy wgrywaniu chipa kiedys w 2009r podobno auto pojezdzilo chwile i wyskakiwały checksumy i auto gasło i znowu wracali do starego amerykanskiego programu. Najgorsze jest to ze na tym programie ma spalanie zwrotne az o 10stopni i juz wyklepało głowice i jest załozona nowa. Potrzebuje waaszej pomocy jak najszybciej i chodziłoby mi o oryginalny pliczek z programem właśnie z takiej wersji USA 170ps. Posiada ktoś?? pozdrawiam ECU na stół wylut kości i do programatora. Za pewne ma blokade zapisu na "podstawce". Program bez problemu znajdziesz w sieci, jest tego od cholery.
msck Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 widze, że jesteś z czechowic... jedź do GTO i on już sobie z tym poradzi
wampir Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Potwierdzam, masz kolego wersję 1.8T AMB czyli 170KM i z czystym sumieniem polegam Ci GTO z digitun.pl . Krzysiek będzie już miał wprawę po tym jak ogarniał mojego AMB Dobrze radzę, lej tylko Pb98... PS: Masz oryginalna KKK K04-15? Była już przy zakupie auta czy ją sam montowałeś? Koniecznie daj znać jaki wynik wykręcisz.
roman_tyk Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Dobrze radzę, lej tylko Pb98... najlepiej gaz lej ma ponad 100 oktanów. A tak apropo sa ludzie co przyspieszaja o 12 stopni spokojnie. Aczkolwiek u Ciebie może być więcej namieszane w innych mapach, zrob logi 002, 115,118, 020, 031,034 popatrzymy z ciekawości co w Ameryce robią.
wampir Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Nie wiem czy to ironia, ale mając podejrzany program z mocno przestawionym zapłonem to nie kombinowałbym tylko lał minimum Pb98, a najlepiej shell vpower, który ma jeszcze więcej oktan. Nie traktuje tego jako rozwiązanie docelowe bo wiadomo, że trzeba usunąć przyczynę, a nie leczyć skutki. Nie pisałbym tego gdybym sam nie miał problemów z kiepskimi wynikami jeśli chodzi o zapłon na trefnym programie. Gdy zalałem lepsze paliwo logi się poprawiały. Teraz po korekcie jest dużo mocniej i bezpieczniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się