Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężk opali na ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, auto na zimnym silniku pali za 1 razem , po osiągnięciu temp 90stopni to już loteria czasami złapie za 1 czasami za 3 razem i trzeba kręcić go dłużej.W czym może być problem?? pomocy :facepalm:

Opublikowano

byłem dzisiaj wgrywali mi nowa mape silnika ale chyba nie pomogło, muszę jechać raz jeszcze. a TY co robisz lub robiłeś??

Opublikowano
byłem dzisiaj wgrywali mi nowa mape silnika ale chyba nie pomogło, muszę jechać raz jeszcze. a TY co robisz lub robiłeś??

gdzie byłeś??chyba nie w ASO :decayed:

Opublikowano

nie w ASO nie :grin:byłem u okolicznego fachmajstra ale nie uleczył mi auta, chyba nawet gorzej chodzi ,jutro jadę ponownie. Kto na forum zajmuje się takimi rzeczami???:kox:

Opublikowano

kiedys kolega z forum proponowal ze zwiekszy mi dawke powietrza przy odpalaniu i ze to pomoze ale nic z tym nie robilem od kad pojawila sie wiadomosc ze to ponoc fabrycznie

Opublikowano
kiedys kolega z forum proponowal ze zwiekszy mi dawke powietrza przy odpalaniu i ze to pomoze ale nic z tym nie robilem od kad pojawila sie wiadomosc ze to ponoc fabrycznie

tak ma byc i juz.Ochrona dwumasa.

Opublikowano

Witam.

Z kolei u mnie na zimnym silniku, po nocy auto ładnie odpala. Natomiast na ciepłym po upływie 20min nawet i po po pracy czyli po 8 godz, często choć nie zawsze jak odpale to silnik wyraźnie przerywa przez jakieś 3-5s. Co to może być?? Silnik BRE przebieg 187000km

Opublikowano

hej chlopaki auto juz pali od cyknięcia okazało się , że to uszczelniacze na wtryskach byly już zmęczone . Jeśli po postaoju auto ciężko odpala polecam to wymienić. Auto miało problemy z odpaleniem gdy zostało zgaszone po dłuższej trasie gdy silnik trochę ostygł musiałem kręcic dłużej teraz już pali może komuś sie to przyda pzdr

Opublikowano

nie do końca się, zgodzę ze to uszczelniacze są winowajcą. ostatnio wymieniono u mnie wszystkie uszczelniacze oraz śruby mocujące na wtryskach i dalej odpala dłużej na ciepłym. gość, który mi zrobił te wtryski powiedział, że to odpalanie można by zmienić aktualizując soft silnika w aso. problem tylko w tym, że jak zadzwoniłem do aso to powiedzieli, że oni taką operację mogą przeprowadzić tylko wtedy, gdy komputer znajdzie błąd, który by wskazywał, że zalecanie jest zaktualizowanie softu, tak więc pojedyńcza usługa aktualizacji nie istnieje u nich. gość ode mnie z miasta powiedział, że trzeba zmienić plik w sofcie z odpowiednią dawką, ale życzy sobie za to 400 zł więc mam go gdzieś, wole, żeby mi odpalał te 3 sek. niż dawać mu 400 zł za 10 minut jego roboty.

Opublikowano

najpierw pojechałem na zmianę softu u mnie 300 chlopak zna się na rzeczy nic nie pomogło jak nie chciał palic na ciepłym, piszę kręciłem go z 3 czasami 4 razy zanim odpalił, pracował nie równo na jałowym , zmieniłem uszczelniacze na oryginalne z aso nie to auto pali od strzała czy ciepły czy zimny i pracuje równo nie buja już na jałowym u mnie to pomogło.

Opublikowano

U mnie jest podobnie jaki koszt takiej operacji czyli wymiany tych uszczelek?

Opublikowano

u mnie było tak rano auto odpalało w miarę dobrze później jak silnik miał 90 stopni palił zawsze tzn zgasiłem go i za sekunde odpaliłem i odpalał pięknie, zostawiłem auto na 10 min temp trochę spadła i za cholere nie szło go odpalić normalnie kręciłem go po 5 razy po 5 sek i nic dopiero zaskakiwał . Mówili, że to może paliwo się cofa sprawdziłem i nie , podmieniłem pompe vacum też nie to a jeszcze wcześniej robiłem softa polega to chyba na zwiększeniu dawek ale nie jestem pewny na 100 no i w końcu jakiś gość powiedział mi, że miał to samo że to te uszczelki po wymianie chodzi super równo autem już nie buja no i pali super tak jak powinien , koszt uszczelek w aso vw to około 240 zl plus robocizna mnie mój mechanik zaprzyjaźniony skasował 100 wiec wszystko 340 zł i maszynu chodzi

Opublikowano

panowie tu chodzi o troszke dluzsze krecenie rozrusznikiem zanim odpali na gorącym sprawnym silniku,sprawnym!!!Czyli 2 max 3 sek zanim odpali :facepalm:

Opublikowano

Jak na gorącym długo kręci to rozrusznik do wymiany a jak to jest tylko 2-3 sec jak pisze Wihajster to darujcie sobie.

Jakie zmiany dawek ... o czym mówicie.. przecież dawki się nie zmieniają same z siebie :facepalm: Pryszcza pudrują :decayed:

Opublikowano

Przyczyn ciężkiego odpalania może być kilkanaście, dlatego zanim podejmie się jego naprawy, trzeba przeprowadzić wnikliwą diagnozę.

Każdy przypadek jest inny i to co pomogło u kolegi wcale nie musi odnieść pozytywnego skutku u nas :decayed:

Walczyłem kiedyś z przypadkiem ciężkiego odpalania po nocy w żonki A2 1,4 TDI, postawienie trafnej diagnozy zajeło mi ze dwa tygodnie obserwacji, i kombinowania z układem zasilania:whistling:

Opublikowano

Mam podobnie, jak jest zimny pali na dotknięcie a ciepły kilka sekund trzeba pokręcić, i trochę telepie na biegu jałowym. Hmmm, ogólnie juz się przyzwyczaiłem ale jeśli wymiana tych uszczelek by pomogła to może warto się nad tym zastanowić. Ostatnio szwagier pożyczył auto i stwierdził że kiepsko chodzi (ciężko pali, telepie) i tak dało mi to do myślenia:kwasny:

Opublikowano

u mnie te uszczelki pomogly na kompie nie wyskakiwalo nic po wymianie uszczelek nie to auto brak tego telepania i strachu ze zgasnie zaraz na swiatłach, poprostu mi pomogło próbuj

Opublikowano

Dzięki, przy najbliższym serwisie chyba to zrobię póki co specjalnie nie będę z tym jechał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...