Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRAK MOCY, V-MAX 100KM/h.... :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w moim B5 1.6 benzyna +LPG pojawił się duuuży problem. A mianowicie brak mocy... na pierwszym czy drugim biegu auto ma przyśpieszenie, po przełączeniu na 3-4-5 totalny spadek mocy- brak przyśpieszenia... jade 60km/h włączam 4 bieg i nic... nie idzie się rozpędzić... przy 100km/h na 5 biegu dalej juz wgl nie ma szans... W czym może być problem ?

Opublikowano

jak nic nie powie vag :facepalm: skoro v max 100 km/h to mur beton tryb awaryjny, na jalowym da sie dociagnbac obroty do konca czy ucina gdzies po drodze??

vag to podstawa

---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ----------

mozesz tez odciac doplywa gazu , odpiac kleme na godzinke, mapy benzyny sie zresetuja i zobacz czy po tym na banzynie bedzie tak samo

Opublikowano

VAG to podstawa wywali jakieś błędy i można sprawdzić sonde i przepływkę. Silnik (dzwięk) chodzi normalnie trzepie czy jak ? Wciskasz gaz i poprostu nie przyspiesza ? Czy szarpie ?

Opublikowano

Musisz brać pod uwagę to, że np. polski vag może nie pokazać tego co vag.com. 1.6 to dość prymitywna jednostka więc błąd wywali dopiero jak już kompletnie coś się sypnie więc lepiej wejdź na vaga i wybierz podgląd z poszczególnych grup, konkretnie Ci nie powiem bo sam aż tak długo w tym nie siedzę ale da radę podejrzeć pracę sondy, przepływki, przepustnicy, czujników itp. Przyjrzyj się czy nie cofa Ci zapłonu, ja tak mam i muli dość mocno a jeszcze nie rozgryzłem gdzie jest przyczyna. Prorokiem nie jestem ale odpowiedz sobie na pytanie co potrzeba silnikowi aby zapewnić odpowiednie warunki pracy- pierwsze co to przepustnica czyli dostarczanie odpowiedniej ilości powietrza, druga sprawa to układ paliwowy ale wątpię, że to on Ci psuje auto no chyba, że regulator ciśnienia paliwa się kończy a sprawdzisz to odpinając cienki wężyk od niego, znajduje się na listwie wtryskowej zaraz na początku patrząc od strony rozrządu- takie okrągłe "coś". Odepnij wężyk i zaślep go czymś od drugiej strony żeby nie łapał lewego powietrza i zobacz jak będzie jeździł. Jak z tego otworu w regulatorze będzie ulatywać paliwo to znaczy, że się skończył i nawet nie masz co go dalej testować. Trzecia sprawa to układ zapłonowy, do sprawdzenia świece, przewody, aparat zapłonowy, kopułka i palec rozdzielacza. Przejedź się z odpiętym czujnikiem temp. cieczy, jak nie pomoże to odepnij sondę i znowu się przejedź. Czasem winne są rzeczy które najmniej byśmy podejrzewali, możesz sprawdzić to co Ci napisałem we własnym zakresie jeśli masz trochę pojęcia o mechanice ale mimo wszystko polecam Vaga bo wymieniać w ciemno też można ale chyba nie lubisz wywalać kasy w błoto :)

Opublikowano

dzieki kolego za odpowiedz :) wymieniłem przepływomierz bo wyskakiwały z niego błędy, do tego przeciągnąłem ją na każdym biegu do odcinki zeby troche ją przedmuchać i jest lepiej. wiem ze napewno mam tez jeszcze świece do wymiany. wymienie i dam znać czy jest juz oki czy jeszcze coś dolega... :)

Opublikowano

Witam

Podlacze sie do tematu :)

Ja z kolei mam problem z predkoscia 130+

Mam wsadzony filtr stozkowy i kiedys mi na nim krecil sie silniczek na wszystkich biegach do odcinki ,

A teraz po roku stania i wymianie filtrow kreci sie tylko do 4tys i v-max to te 130 a jak wcisne gaz to jest odczuwalny tylko zasys paliwa :(

Co polecacie ? 1.6 bez gazu 95r

Opublikowano

WITOJCIE

vag wykrył czujnik halla czy to może być moim problemem ?

a tak przy okazji ktoś może zna numer takowego czujnika by bez błędnie zamówić go ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...