Witek A4 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Witam! Mam w swoim AFN-ie drgania na wolnych obrotach odczuwalne są wszędzie. Dodam ze przed wybiciem kata nie było tych drgań. Sprawdzałem poduszki gwałtownym ruszaniem i nic nie pukło ani zerwało. Czy to może byc przyczyna wybitego katalizatora??? Spotkał się ktos z tym po wybiciu kata???
polny Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Jak grzebane przy katalizatorze to pewnie złącze elastyczne. Cza było odrazu wymieniać. I nie słuchaj że nie widać po nim zużycia tylko wymień , koszta małe.
Witek A4 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ale przez to złącze aż takie drgania na całej budzie by były???? a nie na wydechu jeśli winisz splotkę? a to złoncze nie jest z całym katem na stałe zmocowane przypadkiem!
polny Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Nie jest na stałe. Mi też przenosiło drgania na całą budę. Niech ktoś naciśnie Ci butem na wydech przy uruchomionym silniku i zobacz wtedy....
Witek A4 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 I miewam jeśli naciśnie drgania ustana tak! Sprawdzę to jak brat wróci jeśli tak będzie z góry dzięki!!i napisze co się stało po przytrzymaniu wydechu. ---------- Post dopisany at 12:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:25 ---------- A spodkłeś sie z luzami na tylniej belce i czy mogą mieć wpływ na drgania tyłu samochodu powyżej 130 na 5 biegu jezeli silnik tylko sekunduje obrotami??
polny Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Tutaj musisz poczekać na wypowiedź kolegów bo nie wiem o złączy elastycznym napisałem bo sam przerabiałem złącze , poduszki , dwumas tak więc wiem z autopsjii.
Witek A4 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 dwumas bym wyeliminował ponieważ nie czuć nic na kierownicy przy wolnych jak i przy wiekrzych obrotach Jeśli ma ktos jakies sugestie to prosze o podpowiedz
FabbioA4 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Witaj Witek ! 1. Jak Kolega pisze - sprawdź ten tłumik 2. Poduchy silnika - są olejowe i jak nigdy nie były wymieniane to może mimo tego, że dobrze wyglądają nie są już ok, ja wymieniałem u siebie i okazało się że były już całe sparciałe i do kitu, a wyglądały na ok. Sprawdź jeszcze czy telepie budą przy zapalaniu i gaszeniu. 3. Dwumas może się sypać. (gdybyś potrzebował to mam do sprzedania jednomas+sprzęgło - zestaw prawie nowy z valeo oraz sam dwumas używany po przebiegu 250.000 km do AFNa) - jak co pisz do mnie. podrawiam
polny Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Chcesz sprzedać koledze używany dwumas po przebiegu 250 000 km ?? LOL hehehe
rookie Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Chcesz sprzedać koledze używany dwumas po przebiegu 250 000 km ?? LOL hehehe Dobre, po 200 tys. km to on się sypie...
Witek A4 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Nie dzięki muj AFN ma 230.000 km a stare to jest dobre ale wino.
Wihajster Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Nie dzięki muj AFN ma 230.000 km a stare to jest dobre ale wino. chciales powiedziec miał tyle w 2003r max Wracając do tematu plecionka jest winna drgan na jałowym...
Witek A4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 dzieki plecionke wymienie. Ale teraz mam warzniejszy problem. TURBINA przwładowuje i nie mam juz pomysłu co to morze być. dodam że: -zmienna geometria czyszczona - N75 zamieniany z n18 i przekładany z obcego AFn i wszystkie są sprawne - przeplywka wporządku wartości na VAG sprawdzane -wszystkie wężyki wymienione -EGR czyszczony -katalizator wybity -gruszka wydaje się sprawna -podiołem się nawet regulacji na sztangą (metoda prub i błędów i nic więc ustawiłem na miejscu gdzie blomby były ok 8 gwintów od gruszki) I NIE MAM NARAZIE ZIELONEGO POJĘCIA CO MORZE BYC szukam po forum podobnycz problemów. A morze jest jakiś magik w okolicach rzeszowa (strzyżowa) co uporał by się z tym dodam ze na 1.5 tys laduje 2.3 bara mam mnustwo lagogów wrzuce jutro jak bedzie ktoś chętny pomuc.
Faster84 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam nie bede zakladal nowego tematu bo to jest o moim problemie Mianowicie odczuwam telepanie budą na wolnych obrotach, ale zaznacze ze tylko w cieple dni lub gdy silnik jest na maksa rozgrzany, W aucie nie ma kata znaczy srodka kata, ale jak byl bylo to samo. I jeszcze jedno przy odpalaniu telepie i przy gaszeniu tez telepie. na 2 biegu podczas toczenia auta zgaszonego do przodu silnik zachowuje sie spokojnie. Wiec powiedzcie czy wiecie co to moze byc ? Macie jakies pomysły??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się