Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Griffe

Rekomendowane odpowiedzi

piknie, panie, no piknie

jaki koszt takiej powloki przy takim duzym powierzchniowo aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za slowa uznania.

Zalegla relacja z wyjatkowego auta - klasyczne cabrio w nadwoziu Puga 205 na sterydach. Dwulitrowy 16to zaworowy silnik doladowany Garrettem - jak to lata? No coz zostala skarcona 911 na autobahnie :banan:

Kilka zdjec z zabiegu korekty i zabezpieczenia duetem Gtechniqa C1 + EXOV2.

Blotnik nadawal sie wet sandingu do dziela:

DSC02829_zps9fb49c04.jpg

DSC02830_zps5a3165f8.jpg

DSC02831_zps62099fd0.jpg

DSC02832ssss_zps21154b2f.jpg

DSC02833_zpse259349e.jpg

DSC02834_zps5f5f4f15.jpg

DSC02835_zps74ff5005.jpg

Przy okazji ciekawostka jak poradzi sobie cleaner Zymola HDC z wyciaganiem blasku:

DSC02822_zpsd8006a8d.jpg

DSC02823_zps89b4e092.jpg

Nie no bez jaj - gabka finiszowa, HDC i takie efekty - cuda jakies. Dawac galon HDC wyrzucam pasty :decayed:

DSC02824_zpsd30ea43d.jpg

DSC02825_zps2e2cae7c.jpg

DSC02827_zps84d49455.jpg

DSC02828_zpsa1695b7b.jpg

Jak widac finisz fenomenalny ale ciecia oczywiscie nie ma, wiec tniemy

DSC02836_zpsc25d2d97.jpg

DSC02837_zps2e58a901.jpg

Ciecie zrobilo swoje zostaly bardzo drobne slady do usuniecia przy polerowaniu

DSC02838_zpseba95f07.jpg

DSC02839_zps1b3b873d.jpg

DSC02840_zpsd971d8c3.jpg

DSC02841_zps79dda8ec.jpg

DSC02841_zps79dda8ec.jpg

DSC02843_zps546892cf.jpg

DSC02844_zpsdde220a9.jpg

DSC02845_zpsec3faa43.jpg

DSC02846_zps8669348a.jpg

Czas na inspekcje, czy nie zostaly jakies niespodzianki

DSC02847_zpsac241dfb.jpg

DSC02848_zps64a6e367.jpg

DSC02849_zpsa7bea322.jpg

Wyglada na to, ze jest dobrze

DSC02850_zpsfe881d24.jpg

DSC02851_zps495a3092.jpg

DSC02852_zps5aa842dd.jpg

DSC02854_zps3d898b11.jpg

DSC02855_zpsf832cc08.jpg

Finisz na wysokim poziomie tym razem dwustopniowy system Koch Chemie (coraz bardziej lubie ten zestaw)

DSC02856_zps149afc5d.jpg

Na plynie inspekcyjnym nie ma co oszczedzac - wymycie fillerow to podstawa

DSC02301_zps0d132b4f.jpg

DSC02302_zpsa5d27244.jpg

DSC02303_zps5e42add0.jpg

DSC02856_zps149afc5d.jpg

By miec pewnosc, ze taki widok to dobrze wypolerowany lakier, a nie fake przy pomocy past

DSC02316_zpsfce4893c.jpg

DSC02320_zpsa16cba64.jpg

DSC02330_zps537f0dd5.jpg

DSC02331_zps757f275f.jpg

DSC02334_zpsf6d8cb6e.jpg

DSC02335_zps8e42b53a.jpg

Przed powloka lakier musi byc idealnie jalowy

DSC02339_zps38d76823.jpg

DSC02343_zpsb85c2e4b.jpg

DSC02345_zps2f856348.jpg

Inspekcja koncowa

DSC02346_zps9a0988c7.jpg

Kropelki

DSC02348_zpsaeb9018a.jpg

DSC02355_zps4a6b942c.jpg

DSC02356_zps98b9fc19.jpg

Nic dziwnego, ze takie grubasy - w koncu EXOV@ - najwiekszy kat kropli na rynku wsrod LSP :D

DSC02357_zpsa269bf8c.jpg

DSC02359_zpsa9109a55.jpg

Woda jak rtec

DSC02368_zpsff7e957f.jpg

DSC02370_zpsa3922366.jpg

DSC02379_zpsa2b57ed7.jpg

DSC02385_zps105717c4.jpg

DSC02386_zps233c7a9e.jpg

Na kola troche czasu tez bylo potrzeba

DSC02388_zps93bfd826.jpg

DSC02390_zps59ab5509.jpg

DSC02392_zpsa9e9df78.jpg

DSC02400_zps41ed6532.jpg

DSC02404_zpsfe363e50.jpg

DSC02407_zps76505284.jpg

DSC02413_zps159aee7c.jpg

DSC02424_zpscd6a4d42.jpg

DSC02763ssss_zpsd3ed6cbd.jpg

DSC02778ssss_zps9e06553e.jpg

DSC02792ssss_zps8b220170.jpg

Po dwustu kilometrach na Dub It

DSC02699ssss_zps4356125b.jpg

Edytowane przez Griffe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu dostaliśmy z kolegą zestaw padów do testów, pady podarowała nam Fima Royal Pads.

Jako że nasze auta nie nadają się już do testów długo czekaliśmy na obiekt testowy.

Obiektem testowym w końcu okazałą się Vitara ….r. Przebieg około 70tyś km.

Tak się prezentowało nasze auto testowe.

HE3L2M.jpg

Tdo5r7.jpg

c40NPP.jpg

lwUbLm.jpg

pXWE6X.jpg

VY6tSI.jpg

Z4HiGZ.jpg

Qutpbm.jpg

lPlnIi.jpg

TFTCXz.jpg

K8aJ9G.jpg

pxE2Rl.jpg

GKBltP.jpg

SXAI5N.jpg


Więcej na blogu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powiem Wam chłopaki, że jeżeli chodzi o tego Puga to czapki z głów - świetna robota :) Osobiście mi najbardziej podobają się projekty na takich wiekowych autach bo najbardziej widać na nich efekt no i naprawdę dostają drugie, nowe życie. Piękna sprawa :) Rozumiem, że mówiąc o finishu Kocha mieliście na myśli Antihologram?

Swoją drogą jakie pasty finishowe chwalicie? Mieliście do czynienia może z Sonaxem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie top to Sonax, potem Koch Antihologram. Oczywiscie bardzo ogolnie, bo dochodzi jeszcze kwestia lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super efekt.Widać włożną pracę,serce,czas.Chciał bym i swój odpicować,czarny to by błyszczał.


GRIFFE poradz mi czym po myciu nabłyszczyć/nawoskować auto czarne jak widać ,które ma smugi po nieudanej polerce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wszelakie politury nakladane recznie czesciowo zamaskuja efekt ale na krotki czas. Mozesz probowac cleanerem Zymola HD-C, lub politurami Poorboy's world Black Hole lub Autobrite Cherry Glaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Griffe możecie skrobnac opinie na temat tych padów lub dać link.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytasz o Royal Pads? Naszym zdaniem warto. Produkt polski, bardzo dobra cena, wykonanie i wlasciwosci. U nas zagoszcza na stale :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przypadkowo ich nie produkuje fabryka która robiła Urban'y? A Urbana robi ktoś nowy w gorszym wydaniu?

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...