Griffe Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 Mora czyli skorka pomaranczy jest wieksza lub mniejsza na kazdym aucie (poza super samochodami - najtansze bez to Bentley) wynika to z procesu lakierowania. Samochody sa lakierowane automatycznie na tasmie, wygrzewane i na tym proces sie konczy. Pomijam fakt, ze przy skladaniu, zabezpieczaniu a potem myciu w salonie lakier jest juz porysowany. Auto po korekcie - mowa oczywiscie o dobrej korekcie, wyglada znacznie lepiej jak nowe - wlasnie wynika to powodow przedstawionych wczesniej. Najlepiej przeprowadzona korekta, laier wolny od zmatowien i zarysowan ma niezly blask i szajn - jednak rownac sie nie moze z lakierem bez mory. Skorka pomaranczy powoduje nierownomierne zalamania odbic - rozproszenia swiatla stad tak spore roznice. Jako taki poglad bedziesz mial po przestudiowaniu tego: http://a4-klub.pl/auto-250/auto-temat-sie-rozwija-268844/
pastaldo Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 No i wszystko jasne. Poczytałem sobie cały wątek. Robota świetna i RS6 tez mega Jak ostatnio Ci pisałem o mojej walce z A4 to własnie po całym zabiegu dopiero zobaczyłem co to jest ta mora. Jak był zaniedbany to się tak nie rzucało w oczy ale po Achillesie było to widać mocno. Sam bym się za coś takiego w życiu nie wziął bo trzeba by go malowac
mastapi Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Przyjmujac samochod aplikuje IronX na calosc. w jakich proporcjach jeśli można zapytać? gratuluję umiejtności i pozdrawiam:wink:
Griffe Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 Mozna, IronX i jemu podobne to srodki gotowe do uzycia - NIErozcienczalne.
robertjudi Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Mega robota Hmmm zastanawiam się jakby to wyszło z jasnym autem np. srebrny
Griffe Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Czy to bialy czy srebrny efekt bedzie podobny, auto dostanie sporego kopa i nabierze tak pozadanego wetlooku, oczywiscie na tak spektakularne odbicia nie ma co liczyc, bo to juz wynika ze specyfiki samego koloru - im ciemnijeszy tym lepiej odbija. Wystarczy jednak takim dopieszczonym bialym stanac obok drugiego bialego - gwarantuje, ze nie trzeba sie wpatrywac aby pojawil sie banan na twarzy bedzie lekko szary obok snieznobialego mokrego:naughty:
Kamyk Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Mega robota Hmmm zastanawiam się jakby to wyszło z jasnym autem np. srebrny to samo chciałem powiedzieć... ciemne lakiery wychodzą pięknie, a jasne? ciekawa sprawa....
Griffe Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Bede pewnie niedlugo robil puga 206 w kolorze szampanskim, to sami ocenicie/zobaczycie:wink:
blaszczuEL Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Mega robota Hmmm zastanawiam się jakby to wyszło z jasnym autem np. srebrny to samo chciałem powiedzieć... ciemne lakiery wychodzą pięknie, a jasne? ciekawa sprawa.... Moim zdaniem jasne wychodzą bardzo szkliście - piękny efekt. Jak do tego dodać odpowiedni wosk albo odżywkę to istny świecący pocisk Nie tylko ciemne lakiery wychodzą fajnie Ostatnio robiłem białą Skodę Octavie I to wyszła śnieżno biała - coś pięknego
Kamyk Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 czekam jakby wyglądała srebrna bestia ... kusi mnie, nie powiem
Michał Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 czekam jakby wyglądała srebrna bestia ...kusi mnie, nie powiem Zadbany lakier zawsze będzie wyglądał dobrze, niezależnie od koloru:wink:
Griffe Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Poza bledami git malina, tylko dlaczego w moim watku:facepalm:
Michał Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Poza bledami git malina, tylko dlaczego w moim watku:facepalm: Sorry, nie mam pełnej relacji, a że akurat była mowa o srebrnym... Jakimi błędami?
Griffe Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Poza bledami git malina, tylko dlaczego w moim watku:facepalm: Sorry, nie mam pełnej relacji, a że akurat była mowa o srebrnym... Jakimi błędami? Wypowiedz tyczyla sie kris-krzysztof
Kamyk Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 czekam jakby wyglądała srebrna bestia ...kusi mnie, nie powiem Zadbany lakier zawsze będzie wyglądał dobrze, niezależnie od koloru:wink: http://i1049.photobucket.com/albums/s389/michal_s87/DSC_0022.jpg~original http://i1049.photobucket.com/albums/s389/michal_s87/DSC_0026-1.jpg~original :slina: tylko tyle moge powiedziec....
Griffe Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Klient zmienil oczekiwania co do motocykla, miala byc powloka a wyszlo odswiezenie, wiec zostalo sporo wolnego czasu, skorzystalem w postaci umycia wlasnego auta. Na RS6 lezy od dwoch tygodni Sonax ProfiLine Polymer Netshield biorac pod uwage przelot ponad 1000km w tym czaise, upaly i panujace pieklo na masce i blotnikach od "elektrowni biatomowej" znajdujacej sie pod maska ma sie wysmienicie, co pokazuja krople po samej aktywnej pianie i oplukaniu. Dach nie byl zabezpieczony tym polimerem, a lezacy tam wosk jak widac umarl, wiec sonax powedrowal rowniez na maske. Po myciu i osuszeniu przetarty niesamowitym QD Sonaxa EXTREME BRILLIANT SHINE DETAILER.
pastaldo Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jakiej pianownicy używasz i co polecasz do myjki Karcher?
Griffe Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 PA - sprawdza sie juz czwarty sezon w komplecie z moim parchem ---------- Post dopisany 22-08-2013 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2013 at 21:48 ---------- Dawno nic nie wrzucalem, ale nie wszyscy zycza sobie relacje z ich autami - no nic trzeba to uszanowac i nie wnikac w powody. Korzystajac z wolnego "dlugiego weekendu" postanowilem dokonac tego, co mialo dokonac sie jakis czas temu - kwarc. S3 jest zadbanym samochodem, mytym, woskowanym i tak ciagle - fajna zabawa , przez to lakier jest niezlym stanie i ma swoj szajn - wstydu nie ma 8) . Nadchodzaca zima i spore zmiany moga w znacznym stopniu ograniczyc czas na dwudniowe mycia i woskowania, wiec decyzja zapadla. Przy okazji korekty - wiele do ciecia nie bylo, w zasadzie drobne odsiwezenie (no ale pod powloke ma byc idealnie) chcialem zrobic zaprawki - odpryski po kamieniach w postaci bialych plamek na lakierze bardziej przypominaja muchomora niz zadbane auto. Na masce wyszlo cos kolo stu i byla to zmudna zabawa. Kazda recznie, pedzelkiem: baza i bezbarwny potem szlifowanie miejscowe kilkoma gradacjami papierow i wyciaganie tego przez polerowanie. Poczatkowo ciecie futrem i z czasem coraz mniej ciecia a wiecej polerowania i tak do finiszu. Co jakis czas oczywiscie sprawdzanie plynem inspekcyjnym (pasty bardzo pieknie maskuja slady po papierze niestety) poprawka i poprawka, az w koncu osiagnie sie efekt. Przez robienie zaprawek czasu zabraklo i sama maska zajela kilka dni, wiec jestem w trakcie - realcja bedzie uzupelniana. W miare mozliwosci dzialam popoludniami po pracy. Jak zwykle milego ogladania: [/url
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się