yavor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Witam wszystkich, jestem nowy na forum i właśnie przyjechało do mnie od naszych zachodnich sąsiadów A4 z 95 roku produkcji, silnik 1.6, benzyna. Autko przyjechało na kołach, ma nalatane udokumentowane 160kkm, do końca serwisowane w firmowym salonie, przeszło ostatnio przegląd z wymianą oleji, filtrów itp. Podczas drogi dobrze się prowadziło, wszystko działało jak należy, nie stwierdziłem na chwilę obecną żadnych większych usterek. Proszę o wyrozumiałość i ewentualne uwagi co do tworzenia postów na forum oraz ich lokalizacji Jak widać na zdjęciu (nie najlepszej jakości, ale na chwilę obecną jedyne jakie posiadam) wymagane są drobne naprawy nadwozia... ... i w tym miejscu chciałbym się Was poradzić, drodzy userzy. Nie wiem czy naprawiać uszkodzenia czy lepiej dokupić uszkodzone elementy? I tu kolejna kwestia. Jeśli dokupić to używane w jak najlepszym stanie czy może nowe zamienniki oferowane przez różne firmy? Potrzebne elementy to: prawy błotnik przód, maska, zawias maski, pas wzmocnienie. pozdrawiam i z góry dziękuję za wskazówki
sokal Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Cześć Żadnych zamienników, tylko ori. A jak dobrze poszukasz to znajdziesz w kolorze Powodzenia w pracach nad autkiem i czekamy na więcej opisu, planów i zdjęć
grzegorzmen Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Tylko oryginały i najlepiej w kolorze to zaoszczędzisz na malowaniu elementów . Fajne autko jak przebieg oryginalny to jeszcze długo posłuży . Powodzenia w naprawach , i dalszych modach.
yavor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Dzięki za info Pytałem o zamiennik nie pod kątem oszczędzenia tych kilku dyszek, tylko pomyślałem że nowy to nowy. Nie używany i bez uszkodzeń mechanicznych. A może obecne elementy po prostu spróbować naprawić poprzez prostowanie wgnieceń, lakierowanie i tego typu kosmetyki?
SHITERS Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 zamiennik bedzie rdzewiec, wiec dla mnie odpada na start. zamienniki nie pasuja tak dobrze jak oryginaly i odrazu bedzie znac, ze cos bylo robione, lampe tez kup oryginal, a nie nowy zamiennik, bo inni kierowcy cie znienawidza zczytaj z naklejki w kole zapasowym kolor farby, wpisz kolor w allegro, odrazu wyskoczy ci masa czesci. kup uzywane oryginalne elementy. Po raz beda juz nosic slady uzytkowania tj. rysy itp. wiec nie bedzie rzucac sie w oczy, ze cos bylo robione. Po dwa, beda pasowac. To jest audi. Dbaj o marke i prestiz marki, nie rob z tego VIESWAGENA
horny devil Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Na początek kup lampę i zamontuj ja prosto. Na resztę masz czas i możesz szukać w swoich kolorach. Zwłaszcza że kolor popularny
yavor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Lampa już jest. Potrzebny przedni pas (do wersji z klimą), aby sie stabilnie trzymała. Potrzebny jeszcze lewy przedni kierunek, czego nie widać na zdjęciu. Dobrym pomysłem chyba będzie "polowanie" na elementy nadwozia w kolorze, do tego czasu można będzie spokojnie korzystać z auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się