neuropathic Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam o czym powinienem pamiętać decydując się na taki swap czy muszę wymienić kolektor wydechowy? przepływomierz? (raczej na pewno) pompę paliwa? Gdzie mogę napotkać problemy?
radi Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 musisz miec kopletny silnik,wiazke z ecu, puszke immo i pestke z kluczyka zeby niebylo problemu z odpaleniem chyba ze usuniesz immo z ecu,przeplywka,reszta pasuje,ja robilem swapa z 2.6 na 2.8 30v ack i jest troche wiecej roboty ale wszystko do zrobienia. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-abc-czarna-a4-206459/index2.html
OloWrocek Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 w 2.6 nie ma przeplywki :/ na.2.8 jjfak chcesz zmieniac to na ten 174 km. przy ack jest wiecej rezania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się