A4-Tomek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Siema Spotkał sie ktoś z użytkowników 1Z kiedyś z sytuacją że przy prędkościach rzędu 150 i więcej żeby silnik się krztusił raz albo kilka razy pod rząd szarpiąc całą budą? Jest też sytuacja że podczas przyspieszania obroty rosną i stają na ułamek sekundy co jest ledwie zauważalne na obrotomierzu ale jest to delikatnie wyczuwalne i jak się wsłuchać w turbo to słychać je i na ułamek sekundy milknie gdy obroty stają potem znowu turbo słychać i tak cały czas (bez kata w 1Z słychać turbinę ) Dodatkowo gdy silnik się już zagrzeje mocno i długo się pojeździ to silnik szarpie podczas ruszania do przodu do tyłu trzęsąc całą budą. Przy stałej prędkości czy przyspieszania nic się nie dzieje.
Kamillo1992 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 kolego wyczyść nastawnik od pompy i powinno starczyć miałem ten sam problem ale jak już zacznie szarpać cały czas to i wymiana wtrysków cię czeka jak i mnie
trepek Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Ja mam problem z krztuszeniem się silnika gdy: - pogonie go po obrotach - jadę szybko po trasie to po pewnym czasie - krztusi się - jak odpalę ciepłego po dłuższej jeździe Mam w planach wymianię wtrysków i zobaczę, czy coś pomoże. Jak nie to pompą na stół i szukamy przyczyny. Ewentualnie przewody wysokiego ciśnienia, ale wszędzie sucho mam...
Gość donuska90 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 kolego wyczyść nastawnik od pompy i powinno starczyć miałem ten sam problem ale jak już zacznie szarpać cały czas to i wymiana wtrysków cię czeka jak i mnie mhmm, u mnie przyczyną szarpania był padnięty sterujący
Gość donuska90 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Przy przyspieszaniu, na 3,4 i 5 biegu ale nie pamiętam już przy ilu tys.obrotów konkretnie. W każdym razie były robione logi i po "postukaniu" we wtrysk okazało sie że główny to winowajca ---------- Post dopisany at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:42 ---------- Ahaaa, i ja jeździłam chwilę z tym szarpaniem zanim ktokolwiek doszedł do tego, co go boli.. I później zaczynał już szarpać cały czas i przy przyspieszaniu i przy "normalnej" jeździe. (pisząc "normalnej" nie mam na myśli prędkości rzędu 50 km/h )
A4-Tomek Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 kolego wyczyść nastawnik od pompy i powinno starczyć miałem ten sam problem ale jak już zacznie szarpać cały czas to i wymiana wtrysków cię czeka jak i mnie No niestety zaczyna się to robić bo zrobieniu coraz krótszych dystansów wczoraj troche po mieście pojeździłem i wracając już szarpało przy ruszaniu najgorzej telepie na wstecznym jak się rusza Poczytałem ten wątek o czyszczeniu nastawnika i muszę przyznać że robota bardzo precyzyjna do wykonania. Vag'a mam ale nie wiem w jakim dokładnie bloku i przedziale jest pokazana dawka paliwa a poza tym ja z tym Vag'iem mam problemy chyba będe musiał porobić dokładne zdjęcia i oznaczenia porobić żeby to ustawić jak należy spowrotem
A4-Tomek Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 Możesz do mnie przyjechać na piwko ;-) Dzięki za propozycje napewno to przemyślę Z ciekawości zajrze do pompiarza tu w Gliwicach ile by wziął za takie coś do tego sprawdzenie wtrysków jeśli będzie dużo chciał to dam znać ---------- Post dopisany 10-05-2013 at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2013 at 14:24 ---------- Byłem u pompiarza pogadałem sobie z nim i zaspiewał cene 400zł ale kazał pojeździć i dokładnie wyczuć jak się auto zachowuje bo według tego co mu powiedziałem to według niego to nie nastawnik. Rzucił coś o źle ustawionym rozrządzie. Ale dziwne to by było na rozrząd bo auto szarpie tylko przy ruszaniu do przodu czy do tyłu. W czasie jazdy ze stałą prędkością nic nie szarpie ani przy przyspieszaniu. No i te krztuszenie się przy wysokiej prędkości.
Gość donuska90 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Przy przyspieszaniu, na 3,4 i 5 biegu ale nie pamiętam już przy ilu tys.obrotów konkretnie.W każdym razie były robione logi i po "postukaniu" we wtrysk okazało sie że główny to winowajca ---------- Post dopisany at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:42 ---------- Ahaaa, i ja jeździłam chwilę z tym szarpaniem zanim ktokolwiek doszedł do tego, co go boli.. I później zaczynał już szarpać cały czas i przy przyspieszaniu i przy "normalnej" jeździe. (pisząc "normalnej" nie mam na myśli prędkości rzędu 50 km/h ) te wtryski od ciebie były dobre ,sterujacy też ,tylko miał inna końcowke niz pozostałe p672 zamiast p357 i koncowki były przytarte we wszystkich 4 po za tym reszta sprawne,sterujacy sprawny. ŻARTUJESZ!!!!!!!!!!!! Czyli mnie wyhujali. ---------- Post dopisany 12-05-2013 at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2013 at 23:48 ---------- Speckom,musisz doplacic
A4-Tomek Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Opublikowano 18 Maja 2013 Pojeździłem sobie na środku do czyszczenia wtryskiwaczy (STP) i jedyna różnica to ciut mniejsze spalanie bo jak szarpał tak szarpie jak się dlugo pojeździ wczoraj jeszcze wjeżdzając na drogę szybkiego ruchu to przyspieszając to w okolicach 4000 obr/min na 3 biegu mu się "czknęło" w sensie że silnik się zakrztusił raz szarpiac całą budą ale kolejny raz zdarzylo się to na następnym biegu i już słabiej a potem spokój nic nie kapuję chyba bez mechanika się nie obejdzie mam ochotę spalić tego parcha w ciul
Tommy94 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 U którego dokładnie pompiarza byłeś? W gliwicach to mniej jak 400 zl nie masz szans zapłacić i jeszcze Cię wychoojać mogą. Ja bym na Twoim miejscu jechał od razu do trepka. Daleko nie masz a uwierz mi, że na pewno mniej zapłacisz a i przy robocie jesteś i wszystko widzisz. Nie żebym reklamę mu robił ale też miałem problem z pompą i chce Cię przestrzec przed wyrzucaniem pieniędzy w błoto
A4-Tomek Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 dolej sobie mixolu do ropy lub jakiegos oleju od 2t nisko popiołowego i zobacz czy dalej szarpie .jak nie bedzie szarpał lub mniej to masz tłoczek w pompie zatarty ,mam klika dobrych na zapas to ci moge sprzedac lub przyjezdz kiedy to sie wymieni.---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- te srodki do czyszczenia prawie nic nie dają ( po za starconym 20-30zł z portfela ) ja juz beznyne dolewałem to lepsze jak te niby środki. No ale ile mixolu na ile ropy kiedyś trafiłem na preparat Motula ale pewnie też nic nie działa kurde wkurza mnie to szarpanie bo się to pogłębia w sensie po coraz krótszych dystansach mi wariuje robiąc jazdy testowe jechałem na 5 biegu 60km/h przy obrotach około 1tys. i zero szarpania przy jeździe ze stałą prędkością czy przyspieszania. No jedynie to napierniczanie całą budą przy ruszaniu z miejsca do przodu bądź na wstecznym
A4-Tomek Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Opublikowano 20 Maja 2013 tłoczek przytarty ,ja dolwewałem 100ml na 20L ROPY No nic chyba będe musiał to wypróbować bo płacić mechanikowi za samo szukanie problemu jakoś mi się nie uśmiecha
vauxhall95 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 rozregulowane cisnienia na wtryskach(drugie) sprawdz moze to byc bezposrednia przyczyna.Jakze czesta rowniez
trepek Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 rozregulowane cisnienia na wtryskach(drugie) sprawdz moze to byc bezposrednia przyczyna.Jakze czesta rowniez Można również sprawdzić połączenia pinów w nastawniku. Ja również walczyłem z szarpaniem a problemem była rozpuszczająca (!) się cyna. Ja nie wiem jakie kwasy są w tych paliwach... Znajomemu kiepskie paliwo wyżarło dół pompy. a4-tomek, kiedy wpadasz na piwko do mnie? Bo tak będziesz jeździł i szukał aż od szarpania padną Ci poduchy.
A4-Tomek Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 rozregulowane cisnienia na wtryskach(drugie) sprawdz moze to byc bezposrednia przyczyna.Jakze czesta rowniez Można również sprawdzić połączenia pinów w nastawniku. Ja również walczyłem z szarpaniem a problemem była rozpuszczająca (!) się cyna. Ja nie wiem jakie kwasy są w tych paliwach... Znajomemu kiepskie paliwo wyżarło dół pompy. a4-tomek, kiedy wpadasz na piwko do mnie? Bo tak będziesz jeździł i szukał aż od szarpania padną Ci poduchy. To jest problem pogłębiający się z czasem bo naprawde dawno temu zdarzało się to po bardzo długich dystansach a teraz się to zdarza po jeździe po mieście Gadałem z jednym mechanikiem od Diesli to On chciał sprawdzać rozrząd czy napewno jest dobrze ustawiony. Twierdził że to napewno nie jest nastawnik skoro auto przy jeździe ze stałą niską prędkością nie szarpie ani przy przyspieszaniu bo on jedynie szarpie kiedy się rusza do przodu do tyłu. Ja się nie znam ale to się dzieje jak się silnik nagrzeje bardzo mocno bo na zimnym jest całkowity spokój. Kolega z pracy podsunął pomysł że coś się z ciśnieniami dzieje po nagrzaniu całego silnika do właściwej temperatury. Ale boję się że to może być pompa albo zacinający się tłoczek pompy Trepek może bym dał radę w tą sobotę podjechać to coś byśmy powalczyli z tym Moim parchem
trepek Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Miałem dokładnie takie objawy jak Ty. Na zimnym nic, na gorącym szarpanie przy ruszaniu etc. Później doszło szarpanie podczas jazdy. Poprawiłem luty w nastawniku i jak do tej pory nic nie zaobserwowałem. W tą sobotę idę na tańce także lipa bo nie ma mnie cały dzień... chyba, że wpadniesz z samego rana o 8. Ale to PW do mnie i podam Ci numer kontaktowy.
A4-Tomek Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 Miałem dokładnie takie objawy jak Ty. Na zimnym nic, na gorącym szarpanie przy ruszaniu etc. Później doszło szarpanie podczas jazdy. Poprawiłem luty w nastawniku i jak do tej pory nic nie zaobserwowałem.W tą sobotę idę na tańce także lipa bo nie ma mnie cały dzień... chyba, że wpadniesz z samego rana o 8. Ale to PW do mnie i podam Ci numer kontaktowy. hmmmm no byłem dziś u mechanika od Diesli i dziś do mnie z tekstem że to szarpanie czy zakrztuszenię się raz przy wysokich obrotach to sprawa elektryczna ale nie mechaniczna. Więc mam się niby do elektryka udać. Aha no ja chyba też nie dał bym rady bo nowy problem w parchu mi wyskoczył ale to nie ten dział
danielom Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Tomek, zrzuc wtyke z impulsatora ze skrzyni i sprawdz czy jest roznica, co do czyszczenia nastawnika i uszczelnienia pompy, temat do ogarniecia w jedno popołudnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się