Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Benzyna 1,8 163 KM lub 190 KM


aborygen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako że jestem z tej dziedziny sztuki totalnym laikiem proszę o informację :

silniki 1,8T 163 KM oraz 190 KM posiadają sprzęgło z kołem dwumasowym ?

dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a już myślałem że nie ;),

więc praktycznie to samo co diesel

Co z tego? raz na 200tys km a nawet wiecej w dieslu to pada a w benzynie gdzie jest duzo mniejszy moment to wogole loozik wiec nie rozumiem czego tu sie bać :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorac pod uwage fakt ze dwumas w dieslu jest bardziej obciazony o ok 1/3 mozna przyjac ze i o tyle wiecej przebiegu wytrzyma, wiec jesli w dieslu daje rade do ok 250-300tys, moze ciut mniej to w benzynie mozna doliczyc ok 50tys min do tego ale wiadomo, zalezy to od stylu jazdy

ja mam 260tys zaraz na blacie a dwumas oryginal i jeszcze daje rade, i to w quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanko czy w a4 b6 CABRIO występował silnik o oznaczeniu AWT 1.8 trubo ? w wersji amerykańskiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby tak liczyć że coś padnie to pozostaje rower

1.8T ma koło dwumasowe, turbinę i wiele innych rzeczy co mogą się posypać.

Jak szukałem auta to bardziej bałem się turbiny, póki co wszystko działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby tak liczyć że coś padnie to pozostaje rower

1.8T ma koło dwumasowe, turbinę i wiele innych rzeczy co mogą się posypać.

Jak szukałem auta to bardziej bałem się turbiny, póki co wszystko działa

Dwumas i trubo sieją taki popłoch u wszystkich przyszłych posiadaczy a przecież nawet jak się sypnie, zrobi się to raczej mała szansa ze będzie się robiło kolejny raz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak objawia się koniec dwumasu?

Drgania budy szczególnie na zimnym i na 1/2-ce, stuki, łupanie, może być przy ruszaniu, może być na jałowym, a jakie Ty masz objawy skoro pytasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak objawia się koniec dwumasu?

Nie jestem pewien czy to już dwumasa, ale u mnie czasem jak na zimnym ruszam, puszczając delikatnie sprzęgło to czuć pod pedałem takie jakby lekkie zadrganie. Ale jak już sobie odjadę to sytuacja się nie powtarza...

Jeśli dobrze kojarzę, to na wstecznym jak cofam w bramę to też jest wrażenie lekko wyczuwalnego zadrgania przy popuszczaniu sprzęgła.

W każdym razie u mnie buda w ogóle nie drga, jedyny objaw czuć pod pedałem - może to łożysko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak objawia się koniec dwumasu?

Nie jestem pewien czy to już dwumasa, ale u mnie czasem jak na zimnym ruszam, puszczając delikatnie sprzęgło to czuć pod pedałem takie jakby lekkie zadrganie. Ale jak już sobie odjadę to sytuacja się nie powtarza...

Jeśli dobrze kojarzę, to na wstecznym jak cofam w bramę to też jest wrażenie lekko wyczuwalnego zadrgania przy popuszczaniu sprzęgła.

W każdym razie u mnie buda w ogóle nie drga, jedyny objaw czuć pod pedałem - może to łożysko...

Łożysko też hałasuje przy schodzeniu z obrotów.

Ja mam taki sam objaw ale wymieniłem kompletne sprzęgło i dalej odczuwam takie ciupenkie poszarpywanie.

Dodam ze pojawiło się one jak pożegnałem EGR-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...