jaca.gsm Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam! Mając dzisiaj trochę czasu przyjrzałem się "co słychać" i widać przy silniku. Otóż oprócz dość mocno "spoconej odmy" (mam nadzieję że ogarnę temat bo na forum znalazłem pierwsze kroki...) okazało się, że wokół wtrysków jest wilgotno - jak na zdjęciach. I pytanko do Was...czy może to oznaczać, że nadszedł na nie czas czego bym nie chciał słyszeć Czy należałoby zacząć od wymiany pierścieni wtryskiwaczy? Czy to raczej nic nie da? Pozdrawiam:hi:
Łukasz13 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 U mnie to samo, można spróbować wymienic oringi na wtryskach powinno pomóc. Tez musze sie za to zabrać.
jaca.gsm Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dodam tylko, że wywala mi błędy na wszystkich wtryskach: 17647 17648 17645 17646
trzmi3lu Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Podaj kompletne kody błędów z Vaga, bo to co podałes to swiadczy tylko o problemie na wszystkich wtryskach.
jaca.gsm Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Oto błędy z silnika: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication 17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit P1237 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit P1239 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit P1240 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit P1238 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Podaj kompletne kody błędów z Vaga, bo to co podałes to swiadczy tylko o problemie na wszystkich wtryskach.
jarek323 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 do wymiany oringi na wtryskach + te gniazda w których są osadzone , gniazda sa wkręcane + jakiś klej czy coś takiego podpytaj w aso,co do tych błędów to jak oprucz tego ,że są to silnik chodzi normalnie?jak chcesz to podam ci numery tych oringów i gniazd
trzmi3lu Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Skasuj błędy i zobacz czy pojawiają sie ponownie, bo być moze ze są to stare błędy które pozostały, bo skoro nic z autem sie nie dzieje( z tego co piszesz) tak własnie moze byc.
jaca.gsm Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Podaj mi kolego numery katalogowe...bede wdzieczny. Błędy wracają ale nie od razu. Kasowalem jakoś 1500km temu i wróciły. sprawdzałem pomiedzy to wracał tylko błąd od termostatu. Auto często rano po uruchomieniu potrzęsie. ale z reguły po kilku sekundach przestaje. to jedyny mankament. no i lubi wypić pół litra oleju na tysiąc km.
jarek323 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 numer tych oringów to 035 906 149a kupowałem w tamtym roku aso 11zł za sztuke złodzieje pewnie mozna dobrać w sklepie z częsciami po1zł ,ale to wtryski ja kupiłem z aso nie mam numeru tych gniazd ale jak zadzwonisz do aso to beda wiedzieli jakie trzeba
grzes1150 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Oringi na wtryskach do wymiany. Cp do błędów to może masz lpg. Co do palenia oleju to pewnie turbo powoli puszcza.
jaca.gsm Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Turbo - podobno mam w dobrym stanie. A gazu nie mam. A więc biorę się za oringi na wtryskach i gniazda. Dzięki! Pozdrawiam Oringi na wtryskach do wymiany. Cp do błędów to może masz lpg. Co do palenia oleju to pewnie turbo powoli puszcza.
grzes1150 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Turbo - podobno mam w dobrym stanie. A gazu nie mam.A więc biorę się za oringi na wtryskach i gniazda. Dzięki! Pozdrawiam Oringi na wtryskach do wymiany. Cp do błędów to może masz lpg. Co do palenia oleju to pewnie turbo powoli puszcza. Jeśli przepala olej to raczej nie za bardzo turbo zdrowe... no chyba że to uszczelnienia zaworowe. U mnie od wymiany do wymiany mógł bym nie zaglądać do oleju a olej wymieniam co 8tyś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się