Kamillo1992 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 witam posiadam audi a4 1.9 tdi 90 km 1Z i mam dziwny problem podczas jazdy np.80 km/h dodam gazu to auto zaczyna szarpać nie wiem co się dzieje czego to jest wina może miał kotoś podobny problem ??
Bartollo Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Przy jakich obrotach?? mozliwe ze nastawnik wymaga czyszczenia. Odepnij kostke z impulsatora. I daj znać czy się coś zmieniło
levis1991 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 nastepnie sprawdz wtryski+ czy nie zapowietrza sie układ paliwowy
Kamillo1992 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 oki podjadę do mechanika i sprawdzę ale szarpanie dziś się zaczeło od normalnych obrotów podczas startu ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ---------- ale co najgorsze zauważyłem że przy turbinie tam są jakieś szmaciane przewody pokazał się olej ??? nie wiem o co chodzi
Bartollo Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Zamiast jechać do mechanika trzeba było tylko odpiąć impulsator ( przy skrzyni od licznika) i zobaczyć czy to pomogło Szmaciane przewody tzn? ?? w tych co się łączą z N75?? jeden jest przymocowany do gruszki od zaworu upustowego a drugi na rurze nad turbo?
Kamillo1992 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 sprawa załatwiona pękła rura od turbo do interkulera ---------- Post dopisany 28-04-2013 at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2013 at 12:31 ---------- sprawa znowu powraca nie wiem co się dzieje czy to wina sprzęgła czy czegoś innego ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- Tak kolego te przewpdy od turbiny jeden koniec jest w oleju ale samochód szarpie od każdego biegu
levis1991 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 podawaliśmy Ci co masz sprawdzić...
Bartollo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Po raz 3 pisze abyś odłączył impulsator od skrzyni. A objaw na 99% ustapi.
sasza Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Podłacze sie pod temat, ostatnio zrobiło mi się to samo w AFNie, wg vaga nastawnik pracuje prawidłowo, bawić się dalej z odłączaniem go ? Impulsator skrzyni też sie tyczy AFNa ?
fireman82 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Też się podepnę pod temat. U mnie w AFN-ie też występuję szarpnięcie ale tylko przy przekraczaniu 1800 obr. na każdym biegu tak jest, ale tylko jak przyspieszam i przekraczam te 1800 obr. wtedy następuje jedno szarpnięcie. Ma lub miał ktoś taki przypadek?
levis1991 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 ja miałem wiec pisze Ci abys *odłączył impulsator od skrzyni. *wtryski *czy zapowietrza sie paliwo Ja miałem objaw zapchanych wtrysków zawsze było szarpniecie wtrysku sterującego przy 2,8Tys obrotów, następnie zapowietrzanie sie układu paliwowego. tyle w temacie...
Kamillo1992 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 U mnie słychać jeszcze jak nacisnę sprzęgło jakiś metaliczny odgłos co to może być ??
Kamillo1992 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 Sprawa już załatwiona wymiana wtrysków + czyszczenie pompy i efekt lux Temat zamknięty
ziomek0101 Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Ile za wtryski placiles? nowe czy uzywane?
ziomek0101 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Ja jesli mam robiony program na 118koni i zmienie wtryski na wieksze to musze korygowac go tak???
Kamillo1992 Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 ja to ci powiem że z programem + wtryski 216 wyszło mi 126.7 km nie chciałem go żyłować do końca ale dobrze by było i wymienic pompę 90 km to nie 130
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się