salvex Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam, Padł mi silnik AMB - Audi A4 1.8 T Q Czy można ewentualnie wstawić inny model silnika do tych gratów co zostały? - jak tak to jaki? Silnik zatarty + turbo do wymiany - to na razie. Proszę o wskazówkę.
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 co było powodem zatarcia silnika ? pompa ?
salvex Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jeszcze nie stwierdzono na 100% ale przypuszczam że pompa. Na brzegach był spieczony olej reszta normalnie nasmarowana. Teraz latam i szukam silnika z oznaczeniem AMB ale nie ma Stąd pytanie czy może być ALT,BFB, AVJ czy jakiś inny?
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 AMB to igła w stogu siana i kosztuje krocie nie lepiej zrobic kapitalke ?
salvex Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jak myślisz jaki może być koszt kapitalki ? Bo aż strach mnie bierze.
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 najpierw trzeba rozebrac silnik i zweryfikowac wszystkie czesci
pioteros Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 szukaj bloku z BFB chyba był taki sam, głowica też i turbo tez jak nei wieksze, ale jak znajde czas to jeszcze sie upewnie
soul87 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 AVJ, BFB, AMB, BEX, slupki te same. nawet AWT z passata moze byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się