Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przegób wewnetrzny do wymiany????


ziomek0101

Rekomendowane odpowiedzi

wystarczy poszukac w katalogach LOBRO lub SKF, mozna bez problemu dostac przegub wewnetrzny do naszych aut, w serwisie tylko nie wystepuje jako oddzielna czesc

do mojego 1.8t SKF kosztowal ok 130zł

Jak zwykle kolega specjalista sie wypowiada.

Otoz nie, katalog Lobro(GKN) przewiduje wewnetrzny tylko z polosią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy juz kupiłem przeguby tylko teraz wie ktoś jak sie sciaga z tej półoski??? trzeba specjalny sciagacz????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to jest tam zabezpieczenie,ściągasz je i tyle ale nie jestem pewny.

Jaki przegub kupiłeś???

Lobro z cała pół ośka to koszt niestety 800zł.

A twój stary miał luz tzn jak złapałeś za ośkę i obudowę,poruszałeś w prawo i lewo to czułeś luz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy poszukac w katalogach LOBRO lub SKF, mozna bez problemu dostac przegub wewnetrzny do naszych aut, w serwisie tylko nie wystepuje jako oddzielna czesc

do mojego 1.8t SKF kosztowal ok 130zł

Jak zwykle kolega specjalista sie wypowiada.

Otoz nie, katalog Lobro(GKN) przewiduje wewnetrzny tylko z polosią.

sytuacja jest podobna na przyklad z wałem w quattro, wał wystepuje jako całość z przegubami, i niby nie można kupić samych przegubów do wału, więc po co przeguby wału mają wybity numer seryjny LOBRO ? okazuje sie ze oficjalnie nie wystepuja jako przeguby do A4 Quattro a są takie same jak przeguby wewnętrzne półosi starego Forda Scorpio, jak sie wystarczająco czegoś poszuka to w końcu się znajdzie to co chce, niech ktoś rozbierze ośke od 1.9TDI i zobaczy czy ma odseparowany numer seryjny na samym przegubie i po tym numerze trzeba szukac, bo tam przegub wewnetrzny jest "trójbieżny" czy jak to się nazywa dlatego jest specyficzny, u mnie w 1.8T nie ma żadnego problemu z doborem przegubu nawet LOBRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest numer nabity, ale nawet po wpisaniu do Etki, wystepuje jako z półosią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to jest tam zabezpieczenie,ściągasz je i tyle ale nie jestem pewny.

Jaki przegub kupiłeś???

Lobro z cała pół ośka to koszt niestety 800zł.

A twój stary miał luz tzn jak złapałeś za ośkę i obudowę,poruszałeś w prawo i lewo to czułeś luz??

Kupiłem od kolegi z forum za okazyjna cene Lobro dwa przeguby:) No wlasnie jak ostatnio probowalem ruszac to delikatnie na boki byl luz a gora dół raczej nie...;/ wiec sam nie wiem czy to wina przegubow czy nie.. ale teraz wracalem samochodem i ewidentnie slychac to z okolic skrzyni biegow,wiec albo przeguby albo cos w skrzyni sie sypie;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wyglada tak że wjechałem teraz na kanał i sprawdziłem te półoski i prawa ma luz tylko miałem przykrecona płyte i nie wiem czy ten luz był na przegubie wewnetrznym czy gdzies w skrzyni biegów co sie przykreca przegub;/ a z lewej strony prakrycznie nie bylo luzu.. Koledzy jesli by sie okazało że to nie przegub ma luz tylko gdzies w skrzyni to co tam mogło sie zużyc????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanizm różnicowy.zdejmij oski i poruszaj za te wypustki z skrzyni do przegubów wew i jak będzie luz to mechanizm.

Co by sprawdzić wew musisz zdjąć pół ośki lub odkręcić śruby mocujące wew przegub i ręką złapać za oś i obudowę przegubu,ruszać prawo lewo góra dół,jak jest luz większy niż 2mm to do wymiany tak powiedział mech.

Drugi zas powiedział że z wew nie trafisz na diagnoze bo nie zawsze układa się w takim miejscu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bardzo skomplikowana jest sprawa żeby wymienić ten mechanizm róznicowy??? Drogi wogole jest??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nie wiadomo co to jest,sprawdź przeguby wew,jak masz nowe to zamontuj je,ewent używki.potem będziesz gdybał.

Jak bedzie Ci to mechanik robił to niech sprawdzi luzy w skrzyni.Z tego co wiem to skrzyni bynajmniej tej nie ma sensu naprawiać i lepiej kupić drugą,ale najpierw sprawdź przeguby....Jak nie znasz się na tym wyjmij całe pół ośki i zawieź do mechanika niech popatrzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.. Wlasnie czekam na te przeguby i nie chciałem płyty odkrecać na darmo.Jak juz ich bede miał to poodkrecam całe półoski i wszystko bedzie jasne.Chciałem sie tylko orientacyjnie dowiedziec czy jesli jak by sie okazało że to nie przegub tylko cos w skrzyni to czy opłaca sie to naprawiać... Ja też mam taka nadzieje że to tylko przegub,bo wyciekow nie mam żadnych od skrzyni i nie ma duzego przebiegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do praktyków. Czy łatwiej i szybciej jest wymienić całą półoś tylną wraz z przegubem wewnętrznym i zewnętrznym czy też lepiej mając taką kompletną półoś przełożyć tylko przegub wewnętrzny? Pytam bo bo wiem, że ze zdejmowaniem przegubu wewnętrznego są chyba problemy ze zdjęciem segera. Nie wiem jak wygląda sprawa z wymontowaniem całkowitym tylnej półosi. Czy tylne przeguby zewnętrzne też się zużywają skoro ta oś nie jest skrętna?

Generalnie co jest łatwiejsze i co bardziej radzicie? Cała półoś czy przełożenie przegubów wewnętrznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nie wiem jak jest w Q na tyle, ale w ośce najlepiej wyrezac półośki i zrobić to na stole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli żeby sciagnać wewnetrzne przeguby z ośki trzeba najpierw wybic ta blache osłonna co jest od skrzyni biegów a pod nia jest ten pierscien seger? Jak sie go sciagnie to juz bez niczego mozna jakims sciagaczem sciagac ten przegub? jakies wskazówki? Bo pierwszy raz będe wymieniał przegób wewnetrzny, zewnetrzny juz robiłem to wiem co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem i na wale przegub i na półosi przód też wewnętrzny, wystarczyło wyjąć segera co jest b proste że szczypcami i przeguby zchodzily ręką, w q z tylu jest tak samo z wewnętrznymi, diesle z przodu mają inne przeguby wewnętrzne i nie wiem jak one schodzą czy w ogóle schodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak, bez problemu, mały seger i przegub zszedł ręką, ale w tdi masz inne przeguby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przednie przeguby (wewnętrzne) roznia się od tylnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze na pewno, tylne maja mniejsza srednice wewnetrzna na bank, bo i poloski sa ciensze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...