Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Avant S-Line Plus|176PS/368Nm|DRLh7|CLH|RNSe|320/280|Bluetooth|Grzana kiera...


grzes283

Rekomendowane odpowiedzi

.zastanawiam się jak by wyglądały przy 1BV + jakaś dobra sprężyna. Właściwie komfortu nie ubędzie, a optyka może być lepsza...

Grześ uwierz zostanie niedosyt przy wymianie springów,mi klapnoł prawie 20mm w stosunku do 1be :facepalm:ale komfort dalej jest :wink:

Ładne to koło :thumbup1:

Ja miałem na gwincie około 1, może 1,5 cm niżej niż na BV i większego problemu z jazdą nie miałem, tyle, że gwint był badziewny i strasznie tłukło i skrzypiało wszystko, stąd zamiana z powrotem na serię. Tyle na plus dla gwintu, że można wyregulować przód z tyłem, przy serii można o tym zapomnieć, przód sterczy. Natomiast nie wiem, jak przy springach. Ze słuchu wiem, że ludziska też mają delikatny problem z równym ustawieniem.

Pewnie już nie będę kombinował, no chyba, że amorki padną, wówczas coś pomyślę :wink:

Wygląda na prawdę elegancko :thumbup1::wink:

Dzięki :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ dzwoń to pogadamy o springach :wink:


Mi tyle siadło na springach co tobie na gwincie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grześ, ale póki co temat sprężyn odpuszczę. Za dużo ostatnio wsadziłem kasy i muszę się odkuć. A potem zobaczę czy będzie sprzedaż, czy może jeszcze zabawa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie wygląda na tym kółku, ale to które od Ciebie kupiłem jest MEGA 9-ramienny sline :banan:

Nie wiem czemu sprzedałeś, w tych parametrach wszyscy mi go zazdroszcza. Springi odpuszczasz ale powiem Ci tak do amorków s line założyłem eibach pro kit-30 mm i na tył do tego podkładki na złe drogi. tył jest 7-8 mm wyżej od przodu czyli jak dla mnie idealnie.

Naprawde masz super utrzymane autko!!! :hi:

Edytowane przez lopes1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki......ciesze się, że felgi się Tobie przyjęły. Mi również się bardzo podobały, jak je znalazłem, to ani chwili się nie zastanawiałem. U nas dosyć mocno kradną dekielki, a ja nie będę frajerów sponsorował. Z dwóch kompletów kół się pozbyłem. Zwykłe, małe to dostaniesz za 50zł, natomiast od s-linów są wiekszę i tu jeż trzeba parę groszy położyć. Przy pierwszej kradzieży udało mi się wyrwać za 250 zł komplet........

Do tego doszło kilka innych czynników..... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam 1BV i miałem bolączki jak u Ciebie była motorówka wrzuciłem te podkładki na złe drogi i zawiecha się zrównała koszta niewielkie a kombinować ze sprężynami nie jest tak łatwo jak w golfie/bora że sam pod garażem zmienisz, zobacz poglądowe foto po zamontowaniu u mnie mniej więcej równo jest :wink:

DSC_0498.jpg

DSC_0513.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje się bardziej równo niż u mnie, ale tył jakby bardziej siedział.....co za podkładki dawałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkladki te co teraz wrzucali nie wiem jak u ciebie ale 1bv dla mnie strasznie sztywno jakbym golfem na gwincie latal ale nie mam żadnych objawów jak mowisz zeby cos skrzypialo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ta podkładka ma do sztywności sprężyny? nacisk na sprężyne się nie zmienia. Masa auta jest ciągle taka sama, podnosi tylko w góre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam się :wink:

Teraz przy zmianie springów trochę trzeba było poczytać żeby to 'ładnie'wyszło :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkladki te co teraz wrzucali nie wiem jak u ciebie ale 1bv dla mnie strasznie sztywno jakbym golfem na gwincie latal ale nie mam żadnych objawów jak mowisz zeby cos skrzypialo ;-)

Ale mi nie skrzypiało na BV, tylko na gwincie i dlatego zamieniłem z powrotem na BV i teraz jest jazda 1 klasa. Choć BV ma dużo negatywnych opinii, ale ja się pod nimi nie podpiszę. Mi się jeździ super. W miarę trzyma auto na zakrętach, po dziurach nie jeżdżę, ale jeśli już mi się jakaś trafi, to nie ma tragedii. Na gwincie czuć było nawet zapałki rozsypane na ulicy, także jest przepaść. Na innych gwintach nie jeździłem w audi na tyle długo, aby móc się wypowiadać na ich temat. Nie wystarczy z kolegą przejechać się 10 km, aby stwierdzić jak jest.

Ja na TA przez pierwsze pół roku też nie narzekałem, wszystko mi pasowało, a wyszło jak wyszło.

Raczej już nie będę kombinował, a na pewno nie z gwintem. Po pierwsze na pewno będzie mniej komfortowo, a po drugie regulacja tyłu w audi, to jakiś koszmar. Być może zawalczę z jakimiś sprężynami, ale to się okażę. W każdym razie z BV jestem zadowolony, a autem jeżdżę na co dzień, więc jest to obiektywne stwierdzenie, także z czystym sumieniem mogę każdemu polecić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie napisalem ze ma podkladka cos do sztywnosci tylko, że ze zawiecha 1bv jest u mnie strasznie sztywna.

Może problem tkwi w czym innym. Ja jestem po wymianie wahaczy z przodu i szczerze mówiąc jazda jest o wiele przyjemniejsza niż przed wymianą. Czuć różnicę, być może tu jest problem. Jak masz rozklekotane wahacze, drążki, etc to auto źle się bedzie prowadzić i odbije się każda dziura.

Nie długo wpadnie kolejny mod :naughty:

Hahaha, musiałeś..... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na prawde fajna fura.

nie ma sensu sprzedawac.

zrobisz komus prezent a on tego prawdopodobnie i tak nie doceni.

Edytowane przez lysy-wr400
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki...zgadza się, sprzedać za bezcen i zrobić komuś prezent - mija sie z celem.

Tym bardziej, że poza ponad przeciętnym wyposażeniem, auto ma ogarniętą mechanikę niemalże kompletnie. Pompki wymienione, hydraulika wymieniona, turbina po profesjonalnym czyszczeniu, zrobiony bezpieczny program. Wahacze i poduchy silnik + skrzynia wymienione.......klocki i tarcze ok, dojdą prawdopodobnie odświeżone zaciski przód i tył. Pewnie jeszcze masa rzeczy, o których na tę chwilę nie pamiętam. Co do blacharki, to wiadomo, że jakieś tam ślady będą. Ale bez większych problemów. Jedyne, co to zderzak przód i tył można by przemalować, tu akurat widać przecierki parkingowe, całą reszta bez większych zarzutów.........

Nie mam parcia na sprzedaż, ale jeśli będzie ktoś konkretnie zainteresowany i będzie chciał kupić auto zadbane, wyposażone i bez żadnego wkładu na początek, to zapraszam do rozmowy. :wink: Jak to teraz modne jest w opisach ogłoszeń: "wyrażam zgodę na sprawdzenie auta na stacji diagnostycznej"

Ja pójdę krok dalej - stacja diagnostyczna nic nie stwierdzi - bezsensu tam auto sprawdzać. Proponuje wizytę u jakiegoś ogarniętego mechanika, który obiektywnie oceni stan auta i poda przybliżoną wycenę ewentualnych napraw :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...