bushi Opublikowano 14 Grudnia 2006 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Mam zamiar zabrać się do czyszczenia przepustnicy, proszę o wasze rady na co zwrócić uwagę co zrobić aby uniknąć problemów. Podajcie mi jeszcze czy czyszczenie przepływomierza, zaw krokowego będzie tu na miejscu czy zbyt wiele roboty???? WIęc piszcie wasze doświadczenia z przepustnicą , przepływomierzem, zaw krokowym. Z góry dzięki ps. Wiem że podobny temat był ale tylko podane tam były przyczyny falowania obrotów a nie same praktyczne rady podczas czyszczenia.
platiniumm Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Bushi wiec tak odkrecasz przepustnice i dokladnie myjesz w benzynie ekstrakcyjnej, potem pokladnie wycierasz szmatka i gotowe najlepiej jeszcze zostaw w cieplym miejscu zeby dobrze rozpuszczalnik odlarowaz z miejsc gdzie nie podejdziesz szmatka i zakladamy spowrotem. problemow zadnych nie ma chyba ze bedziesz odkrecal na dworzu to zimno moze byc troszke!!! potem oczywiscie adaptacja!!!!!!!!
bialy4 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 A nastawnik przepustnicy można się do niego dobrać i wyczyścić :?:
platiniumm Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 A nastawnik przepustnicy można się do niego dobrać i wyczyścić lepiej to zostawic bo i tak jest on szczelnie zamkniety i nic tam sie nie brudzi
bushi Opublikowano 15 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2006 Ok do adaptacji tylko Vag??? i to jakaś specjalna operacja???
ciku Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Ok do adaptacji tylko Vag??? i to jakaś specjalna operacja??? Najlepiej do adaptacji uzyc VAG'a m.in. dlatego wlasnie ze na stronie http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm jest bardzo ladnie opisana ta czynnosc. Nie powinienes wiec miec z tym porblemow. Powodzenia :mrgreen:
valdoo Opublikowano 15 Grudnia 2006 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Witam! Samo czyszczenie przepustnicy to nie jest trudna sprawa. Trzeba miec tylko odpowiednie narzedzia, jak dobrze pamietam to śróbki sa na imbus. Pamętac trzeba o uszczelce, zeby jej nie uszkodzić. Uważac trzeba również na ta plastikowa rurę, tkóra odchodzi od przepustnicy w kierunku filtra powietrza, a zwłaszcza na to kolanko małe które idzie pod pokrywe zaworów bo lubi sie ulamać. No i tak jak Koledzy pisze bez komputera nie da rady. Pozdrawiam
bushi Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jeszcze spytam ile płaciliście za czyszczenie przepustnicy z adaptacją u mnie wołają 100 zł chyba za duzo co wy na to?? a jeszcze mam pytanie jak wam się rozładuje akumulator to także powtarzacie procedurę adaptacji??
szogun0 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Jeszcze spytam ile płaciliście za czyszczenie przepustnicy z adaptacją u mnie wołają 100 zł chyba za duzo co wy na to?? a jeszcze mam pytanie jak wam się rozładuje akumulator to także powtarzacie procedurę adaptacji?? A jakbyscie poszukali mojego posta na ten temat to by było wszystko wiadomo. Po rozładowaniu akumulatora adaptacja się przeprowadza............sama. :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się