Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C6 Lift 3.0 TDI Q Avant , 19" , S-LINE Z+W - "TATOWÓZ"


snajper1998

Rekomendowane odpowiedzi

wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM

Jestem bardzo ciekawy wyniku bo z tipem raczej ponad 300PS nie wychodzi. Zazwyczaj okolice 290PS są jak najbardziej realne ale niestety skrzynia ogranicza wyjście ponad to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM

Jestem bardzo ciekawy wyniku bo z tipem raczej ponad 300PS nie wychodzi. Zazwyczaj okolice 290PS są jak najbardziej realne ale niestety skrzynia ogranicza wyjście ponad to.

chyba cos Ci sie pokickalo, s-tronic ma ograniczenie dlatego np w najnowszych 3.0 biturbo co maja w serii 313/650 audi wrocilo do tiptronica - cala reszta automatow w nowych audi jest teraz w s-tronicu.

a tu delikatne strojenie tipa

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.422038401214060.1073741825.366330206784880&type=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM

Jestem bardzo ciekawy wyniku bo z tipem raczej ponad 300PS nie wychodzi. Zazwyczaj okolice 290PS są jak najbardziej realne ale niestety skrzynia ogranicza wyjście ponad to.

chyba cos Ci sie pokickalo, s-tronic ma ograniczenie dlatego np w najnowszych 3.0 biturbo co maja w serii 313/650 audi wrocilo do tiptronica - cala reszta automatow w nowych audi jest teraz w s-tronicu.

a tu delikatne strojenie tipa

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.422038401214060.1073741825.366330206784880&type=1

użytkownik tej A4-ki jest może na forum? :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM

Jestem bardzo ciekawy wyniku bo z tipem raczej ponad 300PS nie wychodzi. Zazwyczaj okolice 290PS są jak najbardziej realne ale niestety skrzynia ogranicza wyjście ponad to.

chyba cos Ci sie pokickalo, s-tronic ma ograniczenie dlatego np w najnowszych 3.0 biturbo co maja w serii 313/650 audi wrocilo do tiptronica - cala reszta automatow w nowych audi jest teraz w s-tronicu.

a tu delikatne strojenie tipa

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.422038401214060.1073741825.366330206784880&type=1

użytkownik tej A4-ki jest może na forum? :kox:

nie mam pojecia:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM

Jestem bardzo ciekawy wyniku bo z tipem raczej ponad 300PS nie wychodzi. Zazwyczaj okolice 290PS są jak najbardziej realne ale niestety skrzynia ogranicza wyjście ponad to.

chyba cos Ci sie pokickalo, s-tronic ma ograniczenie dlatego np w najnowszych 3.0 biturbo co maja w serii 313/650 audi wrocilo do tiptronica - cala reszta automatow w nowych audi jest teraz w s-tronicu.

a tu delikatne strojenie tipa

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.422038401214060.1073741825.366330206784880&type=1

użytkownik tej A4-ki jest może na forum? :kox:

nie mam pojecia:kwasny:

A no jest:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjdzie pewnie troche ponad 300 KM

Jestem bardzo ciekawy wyniku bo z tipem raczej ponad 300PS nie wychodzi. Zazwyczaj okolice 290PS są jak najbardziej realne ale niestety skrzynia ogranicza wyjście ponad to.

chyba cos Ci sie pokickalo, s-tronic ma ograniczenie dlatego np w najnowszych 3.0 biturbo co maja w serii 313/650 audi wrocilo do tiptronica - cala reszta automatow w nowych audi jest teraz w s-tronicu.

a tu delikatne strojenie tipa

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.422038401214060.1073741825.366330206784880&type=1

użytkownik tej A4-ki jest może na forum? :kox:

nie mam pojecia:kwasny:

A no jest:wink:

kto to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale wprowadziłem was w błąd. Widziałem ten samochód gdzieś indziej i jak znajdę to wkleję link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to koledzy tak:

Bylem w MG gdzie wykonalem wydech (proponowano mi okragle koncowki ale wygladaly jak rynna i uparlem sie na eliptyczne ktore na styk wchodza w moj dyfuzor - efekt jest taki ze musze troszke podpilowac ten dyf bo sie lekko nadtapia po bokach :kwasny:) oraz cooler dosc spory.

Nastepnie auto pojechalo do aligatora , no i kuzwa zaczely sie schody :facepalm:

Po diagnostyce ktora wyszla bardzo optymistycznie , logi idelane wtryski ok, Wojtek wsadzil na poczatek standardowy delikatny program na ktorym min wychodzilo w tych silnikach 330 KM - a tu sru 312 . No i o co chodzi ?? Sprawdzony zostal dolot , zwiekszyl dawki paliwa i co dalej to samo nie dalo rady wiecej jak 315. Po zmierzeniu cisnienia na wydechu przed dpfem wyszlo ponad 0,7 bara :facepalm:. A po 4 hamowaniach na zwiekszonych parametrach filtr trzeba bylo wypalic.

Wychodzi na to ze uklad wydechowy a raczej filtrowy jest podobny jak nie taki sam jak w ASB czyli krotko mowiac stary, silnik ma potencjal ale bez wywalenia DPFu nie pojdzie dalej. O ile to dpf ale na 95% tak. Wojtek ma zalatwic adapter tak aby mozna bylo sprawdzic (bez wywalania dpfu bo to mozna zrobic zawsze) czy po odlaczeniu dpfu problem zniknie czyli czy to jest problem. Jesli okaze sie ze tak - moja decyzja robimy wieksze konie ale kosztem dymienia albo zostawiamy tak jak jest.

Suma sumarum nie ma sensu robic wydechu w tych autach jesli nie wywali sie dpfu bo co z tego ze wydech odetkany jak to gowno robi problem:facepalm:

Ogolnie sie zdrowo wkurwilem bo mialo byc tak pieknie i wyszlo jak zawsze , pomimo ze auto ma w tej chwili 70 Km i 100 nm wiecej i odpycha sie napawde przyzwoicie to zamiast z banenem na ryju wracalem na k**wie :thumbdown:

Wykresu nie wklejam bo sie nie ma czym chwalic chociaz tak rownych kresek to jeszcze nie widzialem :naughty:..... no ale co z tego :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale rozumiem wkurwienie... robisz wszystko na tip top, ma byc super ekstra... a potem problemy, ot caly urok modzenia w aucie :wink:

Wywal DPF i zrob korekte. Czy w tym silniku jest jakis problem z jego usunieciem programowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale rozumiem wkurwienie... robisz wszystko na tip top, ma byc super ekstra... a potem problemy, ot caly urok modzenia w aucie :wink:

Wywal DPF i zrob korekte. Czy w tym silniku jest jakis problem z jego usunieciem programowym?

raczej nie powinno byc problemu , ale ch wie . najpierw trzeba sprawdzic czy to faktycznie to . Kolejnym ograniczeniem tez moze byc skrzynia nie wiadomo czy przyjmie wieksze niutki bo tez jest to stary tip a nie np taki jaki jest w b8 od 2008 roku , przypomne ze moje c6 jest po lifcie z 2010 r :doh:.No ale to jest niewiadoma jak bedzie. Wg Wojtka nie bylby to w sumie jakis wiekszy problem bo niutki mozna zostawic na tym poziomie i podniesc sama moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki niutek miałby wyjść? u mojego ojca też jest starszy Tip, wyszło 614,4 Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam cos 620, chodzi o to ze jak robia na 330/340 KM to niutek wtedy idzie na ok 640/650

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, rozumiem. to już rzeczywiście spory niuton.. ciekawe czy by skrzynia wytrzymała. u mojego ojca jest skrzynia KMB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

294, auto jest ciągle z DPF, na seryjnym IC i seryjnym wydechu. program był u Rogala robiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jakim paliwie robiłeś pomiary? Ja dość długo borykałem się z utratą mocy(raz na pomiarze pokazało mi ok 40 PS mniej niż powinno) i ostatecznie okazało się, że to wina dodatków i "USZLACHETNIANEGO" paliwa. Wywalenia DPF'a nie masz co się obawiać bo jak program będzie dobrze napisany to dymienie nie powinno być uciążliwe i specjalnie zauważalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiar na vervie bodajze byl robiony, jakby byl problem w paliwie to nie byloby tak wysokiego cisnienia na wydechu :/ , jak nastepnym razem bede jechal zatankuje cos innego ale watpie , zwlaszcza ze 2 tyg wczesniej wojtek robil identyczna a6 z samym wydechem i wyszlo 300

294, auto jest ciągle z DPF, na seryjnym IC i seryjnym wydechu. program był u Rogala robiony

a ktory rok auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie ma co porownywac aut nawet jak te same silniki, b8 z 08-09 roku robia z dpfem na lightowym programie na 330 KM , a tu w a6 problem . Milart Ty chyba wywalales u siebie dpfa nie? Z jakiego powodu ? Tez blokowal "rozwoj" mocy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...