Michallo33 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 któryś z kolegów pisał ze to Murzynowi padł AJM i musiał zmieniać, nie wiem ile jest w tym prawdy[br]Dopisany: 15 Lipiec 2008, 23:37 _________________________________________________ [br]Dopisany: 15 Lipiec 2008, 23:40 _________________________________________________ ajm ma słaby dół więc 190KM to dla niego trochę przydużo
Iverson Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 to nie silnik padł , tylko turbo hybryda się wysrała i narobiła szkód w silniku i napewno nie przy mocy 170ps, tylko trochę większej...dół z AWX i po problemie.
sokolnh Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 dół z AWX i po problemie. koszta, koszta
Iverson Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 albo koszta fura zdrowa bez obaw i all the time banan na twarzy, albo mega koszta przy hardzie jak się coś wysra, fura już nigdy nie będzie zdrowa, dodatkowo płacz i zgrzytanie zębami. przy takich mocnych modach nie uznaję półśrodków. do takiej mocy potrzeba wydajniejszych hamulców-nie zapominajcie o tym.
Tukan Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 albo koszta fura zdrowa bez obaw i all the time banan na twarzy, albo mega koszta przy hardzie jak się coś wysra, fura już nigdy nie będzie zdrowa, dodatkowo płacz i zgrzytanie zębami. przy takich mocnych modach nie uznaję półśrodków. do takiej mocy potrzeba wydajniejszych hamulców-nie zapominajcie o tym. Swięte słowa
peter22 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Czyli co zeby ze 115 zrobic 160-170KM to nie trzeba wkładac wielkiego turbo tylko wystarczy od 130, ja myslałem zeby do swojego wsdzic od 2.0 16V 170 KM ale dobrze sie o tym turbo nie mówi. Podobno jest bardzo delikatne.
Jarol Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 A turbosprężarki z AWXa nie są delikatne?? też bardzo często padają szczególnie te nowe.
Iverson Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 może mercedes ma mocniejsze jakieś GT20 lub GT22, tylko jak to tam wsadzić??
peter22 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 podobno od AWX nie sa delikatne i lepiej sie poddaja modyfikacja . a co do GT22 to kolektor trzewa podobno wyspawac bo ona nie podejdzie p&p
Jarol Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 gt20 czy gt22 to są sprężarki na moc grubo ponad 200Km więc do AJM za bardzo się nie nadają, po za tym rzeba nowy kolektor zrobic więc koszty o wiele wiele większe. Jeszcze raz napisze: - na moc 165-170km turbo z AWX - na moc 180-200km turbo z BRD lub hybryda.
Iverson Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 gt20 czy gt22 to są sprężarki na moc grubo ponad 200Km więc do AJM za bardzo się nie nadają. Jeszcze raz napisze: - na moc 165-170km turbo z AWX - na moc 170 i więcej turbo z BRD lub hybryda. a kto powiedział ,że AJM'a nie mozna zrobić na 2xx + , Jarol poszukaj na SR był kiedys golfik w ajm'ie i chyba nie dużo mu do 200 brakło
peter22 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 A jak tam twoje autko Jarol jest juz sie czym pochwalić ??
peter22 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 aha a sprawdzałeś cos juz na chamowni jak ten zestaw sie sprawuje??
Jarol Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Narazie nie bo mam wgrany seryjny program pod pompki AL i zrobie korekte dopiero jak będzie IC gt20 czy gt22 to są sprężarki na moc grubo ponad 200Km więc do AJM za bardzo się nie nadają. Jeszcze raz napisze: - na moc 165-170km turbo z AWX - na moc 170 i więcej turbo z BRD lub hybryda. gt20 czy gt22 to są sprężarki na moc grubo ponad 200Km więc do AJM za bardzo się nie nadają. Jeszcze raz napisze: - na moc 165-170km turbo z AWX - na moc 170 i więcej turbo z BRD lub hybryda. a kto powiedział ,że AJM'a nie mozna zrobić na 2xx + , Jarol poszukaj na SR był kiedys golfik w ajm'ie i chyba nie dużo mu do 200 brakło a kto powiedział ,że AJM'a nie mozna zrobić na 2xx + , Jarol poszukaj na SR był kiedys golfik w ajm'ie i chyba nie dużo mu do 200 brakło Nie mówie że nie można tylko że 200km nie robi się na GT22 bo do takiej mocy wystraczy mniejsze turbo.
peter22 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 a kiedy masz zamiar zapakowac IC, bo jestem bardzo ciekawy jaka moc wyjdzie . :gwizdanie: :gwizdanie:
Iverson Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 wiadomo , że do 180ps wystarczy turbo GT17.. , później , robią się sporawe wydatki. pozatym ośka 200ps+ i 400Nm+ to oszołomnia dla mnie, jak ktoś się nie ściga.
peter22 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Iverson a ty gdzie robiłeś program bo ładnie Ci wyszło 145PS i 340Nm
Iverson Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 goodhope.pl (Dobra Nadzieja pow. Pleszew) mój kumpel się tym zajmuje, profi robota 3 korekty i taki wynik dało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się