Udała30 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Pany jak będą leżały felgi 8x18 et35 opona 225/40/18 na Audi A4 B6 , zawieszenie 1BE. Jakieś dystanse pod nie czy powinno być ok?
Udała30 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 a te same felgi tylko z ET 43 będą bardziej schowane czy odwrotnie, wystawały na zewnątrz?
siara Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Im niższe ET tym bardziej felga będzie wychodzić na zewnątrz
MAGIC87 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Pany jak będą leżały felgi 8x18 et35 opona 225/40/18 na Audi A4 B6 , zawieszenie 1BE. Jakieś dystanse pod nie czy powinno być ok? et35 w sumie w sam raz ale mozna sie pokusic o 10mm z tyłu i 5 mm z przodu:wink: wtedy jest na styk:naughty:
Udała30 Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 dzięki za odp, kurde sprzedawca mi nagle wyskoczył z tekstem , że dwie fele są do prostowania jest sens bawić się w takie coś czy szukać prostych? mam 2 komplety na oku i w obu po 2szt są do prostowania
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Śmiem twierdzić że większość używanych osiemnastek (i większych ) albo była, albo nadaje się do prostowania , z wyjątkiem tych co nie widziały jeszcze polskich dróg:whistling:
Patryś Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 piotrsob1 co ty masz z tymi kołami. Gdzie zaglądam to w każdym temacie piszesz jakie to 18 są złe, jak nie dobrze się jeździ i nie kupować bo to zagrożenie dla ruchu. Gdzie sam piszesz że dla ciebie jazda 160km/h to normalka. Daj sobie spokój już. et35 w sumie w sam raz ale mozna sie pokusic o 10mm z tyłu i 5 mm z przodu:wink: wtedy jest na styk:naughty: Ja mam na 18 et 35 i z przodu jest elegancko równo prawie ale z tyłu to przydałby się dystansik.
musti Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 dzięki za odp, kurde sprzedawca mi nagle wyskoczył z tekstem , że dwie fele są do prostowania jest sens bawić się w takie coś czy szukać prostych? mam 2 komplety na oku i w obu po 2szt są do prostowania Lepiej żeby były tylko do prostowania niż mają być spawane i kombinowane. Większość felg które użytkowane są po Polskich drogach nadają się do prostowania lub za jakiś czas będzie trzeba je wyprostować.
Zapomnialemm Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Śmiem twierdzić że większość używanych osiemnastek (i większych ) albo była, albo nadaje się do prostowania , z wyjątkiem tych co nie widziały jeszcze polskich dróg:whistling: masz racje - ja swoich szukalem dobre pól roku zanim znalazlem takie, które pare dni wczesniej przyjechały z Norwegii - reszta faktycznie w duzej mierze do regeneracji
MAGIC87 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 swoje tez raz prostowałem:wink: jak kupilem tez miały byc gotowe do jazdy...
gies0 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 panowie macie jakieś fotki jak wygląda różnica pomiędzy ET35 a ET43?
Udała30 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 a czy jeśli na feldze RS6 nie ma znaczka Audi ani nazwy Ronal tylko wybite jest Germany to są one oryginalne?
Łęga Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 a czy jeśli na feldze RS6 nie ma znaczka Audi ani nazwy Ronal tylko wybite jest Germany to są one oryginalne? oczywiście oryginalne to one są, ale zapewne made in china
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się