rafaello7919 Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 Proszę o analizę logów, A4 1.9tdi, AFN Group A: 003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 2289 850.0 1080.0 4.8 0.38 2415 850.0 1115.0 4.8 0.78 2499 850.0 1130.0 4.8 1.18 2625 850.0 1150.0 4.8 1.58 2730 850.0 1140.0 4.8 1.98 2835 850.0 1130.0 4.8 2.38 2940 850.0 1115.0 4.8 2.78 3045 850.0 1090.0 4.8 3.18 3129 850.0 1065.0 4.8 3.58 3192 850.0 980.0 4.8 3.98 3255 850.0 955.0 4.8 4.38 3318 850.0 955.0 4.8 4.78 3360 850.0 950.0 4.8 5.18 3423 850.0 935.0 4.8 5.58 3465 850.0 930.0 4.8 5.98 3528 850.0 920.0 4.8 6.38 3570 850.0 910.0 4.8 6.78 3633 850.0 890.0 4.8 7.17 3675 850.0 895.0 4.8 7.57 3717 850.0 885.0 4.8 7.97 3759 850.0 885.0 4.8 8.37 3801 850.0 880.0 4.8 8.77 3843 850.0 870.0 4.8 9.15 3885 850.0 880.0 4.8 9.55 3927 850.0 860.0 4.8 9.95 3969 850.0 865.0 4.8 10.38 4011 850.0 850.0 4.8 10.78 4053 850.0 860.0 4.8 11.18 4011 850.0 825.0 4.8 11.63 4011 850.0 630.0 4.8 12.06 3969 850.0 570.0 4.8 Group A: 008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.00 1470 29.4 38.2 33.2 0.38 1554 45.2 38.8 35.2 0.78 1659 45.6 39.4 38.6 1.18 1764 45.4 40.0 41.2 1.58 1869 45.4 40.8 42.4 1.98 1974 45.2 41.0 42.8 2.38 2100 45.0 41.0 43.0 2.78 2205 44.8 41.0 43.0 3.18 2310 44.8 41.0 43.2 3.58 2415 44.6 41.2 43.6 3.98 2499 44.6 41.4 43.8 4.38 2604 44.4 41.2 44.0 4.78 2688 44.2 41.2 44.0 5.18 2772 44.0 41.0 43.8 5.57 2877 44.0 41.0 43.6 5.97 2961 43.8 40.8 43.2 6.37 3003 43.8 40.8 43.0 6.77 3066 43.6 40.6 43.0 7.17 3108 43.6 40.6 43.0 7.55 3150 43.6 40.6 43.0 7.95 3213 43.6 40.4 43.0 8.35 3276 43.4 40.4 42.8 8.75 3360 43.4 40.2 42.6 9.15 3423 43.4 40.2 42.2 9.54 3507 43.2 40.0 42.0 9.94 3570 43.2 39.8 41.8 10.34 3633 43.2 39.8 41.6 10.73 3675 43.0 39.6 41.2 11.13 3696 43.0 39.6 41.0 11.53 3717 43.0 39.6 41.0 11.93 3759 43.0 39.4 41.0 12.33 3780 43.0 39.4 41.0 12.73 3822 43.0 39.2 41.0 13.13 3843 43.0 39.0 41.0 13.53 3864 42.8 38.8 41.0 13.93 3885 42.8 38.6 41.0 14.32 3906 42.8 38.6 41.0 14.72 3927 42.8 38.4 41.0 15.12 3948 42.8 38.4 40.8 15.53 3990 42.8 38.4 41.0 15.95 3990 42.8 38.4 40.8 16.40 4011 42.8 38.4 40.6 16.80 4011 41.8 38.4 40.4 17.20 4032 18.0 38.4 40.4 Group A: 011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0.00 1428 31.1 0.38 1512 35.1 0.78 1617 1785.0 52.6 1.18 1722 1836.0 1917/6 61.4 1.58 1848 1907/4 2111/4 67.3 1.98 1953 1948/2 2254/2 75.7 2.37 2079 1948/2 2366/4 84.1 2.77 2184 1948/2 2458/2 90.8 3.17 2289 1948/2 2539/8 94.4 3.57 2394 1948/2 2570/4 94.4 3.97 2499 1948/2 2570/4 94.4 4.37 2604 1948/2 2570/4 94.4 4.77 2709 1948/2 2570/4 94.4 5.17 2814 1948/2 2570/4 94.4 5.57 2898 1948/2 2570/4 94.4 5.97 3003 1948/2 2570/4 94.4 6.37 3045 1948/2 989.4 92.4 6.77 3108 1948/2 989.4 92.4 7.20 3171 1948/2 989.4 92.4 7.63 3234 1948/2 2560/2 87.7 8.06 3297 1948/2 2570/4 92.8 8.48 3381 1958/4 2570/4 94.4 8.88 3465 1958/4 2570/4 94.4 9.28 3528 1958/4 2570/4 94.4 9.68 3612 1958/4 2570/4 94.4 10.08 3675 1958/4 2570/4 94.4 10.46 3738 1958/4 989.4 92.4 10.86 3780 1958/4 989.4 92.4 11.26 3822 1958/4 989.4 92.4 11.66 3843 1958/4 989.4 92.4 12.06 3885 1968/6 989.4 92.4 12.46 3927 1968/6 989.4 92.4 12.86 3969 1968/6 989.4 92.4 13.26 3990 1968/6 989.4 92.4 Proszę o radę od czego zacząć.....
grzanek85 Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 brak sterowania turbiny, zapieczone kierownice na amen albo padnięty N75 było wałkowane już na forum dla pewności zrób jeszcze 011 BS
taktuś Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 duże przeładowanie tak jak kolega pisze wyżej p.s. 011BS nie zrobi w tym roczniku, też było wałkowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się