Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8 Big Ass Turbo 513HP 557Nm, 600HP+ wkrótce


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

Albo kupic wyscigowke.

Jakby patrzec na oplacalnosc to zabawy by nie bylo.

Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takich kosztach nie lepiej zrobic od razu swap na cos z wiekszym potencjalem?

Jak to mówią gdzie zaczyna się pasja kończy się ekonomia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były plany z 2.7t RS4, ale stwierdziłem że już za dużo B6 z 2.7 się porobiło i będę dalej męczył 1.8t,

jest szansa zrobić najmocniejsze A4 1.8t w Polsce i to może jeszcze w przyszłym miesiącu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest prog ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile musisz zrobic zeby bylo pierwsze ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej pory najmocniejsze o jakim mi wiadomo zrobił Colo w B5 - 417KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były plany z 2.7t RS4, ale stwierdziłem że już za dużo B6 z 2.7 się porobiło i będę dalej męczył 1.8t,

jest szansa zrobić najmocniejsze A4 1.8t w Polsce i to może jeszcze w przyszłym miesiącu :wink:

i tak trzymaj :) ja wczesniej modziłem w civicu i każdy mówił nie grzeb tego strata kasy kup swap, najlepiej isc na łatwiznę ... :facepalm: a po skończeniu nie jedna osoba sie zdziwila jakie osiągi miał civic :)

moduj 1.8t i pozdro :D sledzę temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colo w B5 - 417KM

ACHA :naughty:

:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

letni setup,

w tym sezonie modny złoty:decayed:

ostatnie foto przed odstawieniem na dłuższy czas do warsztatu na grube mody

DSC03946.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

letni setup,

w tym sezonie modny złoty:decayed:

ostatnie foto przed odstawieniem na dłuższy czas do warsztatu na grube mody

http://s3.postimg.org/cc6cr880v/DSC03946.jpg

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:naughty:

Ja cały czas moją próbuje przekonać że złote fele wcale nie są nygasowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozważaliśmy jeszcze jedną opcję i stanęło na tym że auto będzie strojone na nowej turbinie: Garret GTX35 i zrobimy 2 mapy paliwa, drogową pod pb98 i torową pod E85.

Dojdzie jeszcze trochę gratów, ale po konsultacjach z GTO na etanolu i tym setupie można zrobić 600KM+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś ma golfa R32 z ta turbiną...

590kM 720Nm :kox::kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś ma golfa R32 z ta turbiną...

590kM 720Nm :kox::kox::kox:

Tylko pojemność silnika ma inną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, o tym nie zapomnialem. Z tego co mowi to jeszcze setke spokojnie moze urwac ale to kolejne kilka tysiecy €

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś ma golfa R32 z ta turbiną...

590kM 720Nm :kox::kox::kox:

Tylko pojemność silnika ma inną...

i 2 cylindry wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zjechały ostatnie graty,

zdecydowaliśmy się na sprężarę HKS GT3082R AR/.63 na kulkach:decayed: potencjał do 650HP

miał być GTX35 ale ktoś był szybszy :disgust:

DSC03949.jpg

DSC03952.jpg

DSC03950.jpg

Wtryski Siemens Deka 850cc/3bar, ustawimy na 4 bary i będzie ponad 1000cc

DSC03951.jpg

o rozrząd zadba kewlarowy pasek Gates Racing 300% mocniejszy w stosunku do serii

DSC03953.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...