Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8 Big Ass Turbo 513HP 557Nm, 600HP+ wkrótce


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

Karwa Booster lecisz po bandzie.... pięknie:thumbup::eek:

albo grubo albo wcale:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faken szit seria turbo jak wydmuszka przy nowej :kox:

Booster tu chlopaki dobrze mówili. Wyje..bać 1.8t i wal 2.7tt. Zaraz z Twoim podejściem bedzie 600+ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faken :D ale się dzieję, lubię takie projekty, nie ma to tamto, grubo i spaśnie czekam na rozwój sytuacji ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faken szit seria turbo jak wydmuszka przy nowej :kox:

Booster tu chlopaki dobrze mówili. Wyje..bać 1.8t i wal 2.7tt. Zaraz z Twoim podejściem bedzie 600+ .

Z 2.7BiT nie będzie całej zabawy, jeździ już dużo mocnych 2.7BiT po drogach, a chcę zrobić jedno z najmocniejszych 1.8t :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle już siopy poszło w to że szkoda było by zmieniac na 2.7.. Projekt miazga :kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega turbo ! Będziesz zadowolony, bardzo chwalona sprężara w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he. Pewnie i tak w końcu pekniesz i albo wsadzisz bita albo jakieś b5 wpadnie ekstra :naughty:.

Ciekawe. Ile max wyciągnie się z avj??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega turbo ! Będziesz zadowolony, bardzo chwalona sprężara w USA.

znana również jako GT3040R:wink:

podobno dobrze wstaje, ale wszystkie 1.8t na tej sprężarce u grubasów za oceanem latają na stokerach i nie wiem jak to wstanie u mnie, chociaż mam AEB po portingu, spory kolektor dolotowy i silnik odprężony 8,5:1

---------- Post dopisany at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:10 ----------

Ciekawe. Ile max wyciągnie się z avj??

to już nie będzie AVJ:wink:

---------- Post dopisany 01-04-2014 at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2014 at 11:10 ----------

żeby nie było że nic się nie dzieje:decayed:

silnik jest już out

10003750_676982289014759_669091301_o.jpg

i doszły nowe zabawki:

komplet wskaźników AG EVO ; BOOST do 3bar, stary wskaźnik był do 2, a będziemy ładować 2.2-2.3bara:decayed:

ciśnienie i temperatura oliwy, oraz tzw gauge holder ala subaru impreza

DSC03989.jpg

a wygląda to tak:

jest lans:grin:

filtr HKS 200mm do jazdy ulicznej

DSC03988.jpg

do dragu będzie Turbo Horn

sumitani_eg1.jpg

i wydajniejsza chłodnica oleju

DSC03991.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten filtr jest najgorzej filtrującym badziewiem, przepuszcza wszystko poza szerszeniami, poczytaj testy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już czytałem, opinie są różne, jedni piszą że ma dużą przepustowość i dobrą filtrację, inni że nie,

przetestuję na sobie i jak będzie badziew to założę ITG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustowość mają znakomitą tego nie neguję. Filtrację na poziomie filtra w kosiarce z 1997 roku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustowość mają znakomitą tego nie neguję. Filtrację na poziomie filtra w kosiarce z 1997 roku :decayed:

Maja filtracje taka sama jak Tomeks w sopocie na imprezie:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadnie jeszcze turbotimer HKS type 0

Zdj1190cie0147_zps6ea344a5.jpg

i zderzak specjalnie tylko na zawody, dodatkowo zostanie na środku docięty pod duży FMIC:decayed:

Zdj1190cie0148_zps670bbff6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...