Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8 Big Ass Turbo 513HP 557Nm, 600HP+ wkrótce


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

z rolki to oski startują:decayed:

ale dla zabawy możemy zrobić raz z rolki i raz z linii:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jest ważne przy użytkowaniu - start spod świateł czy osiągi podczas wyprzedzania ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z miejsca to rzeczywiscie moze byc raczej na korzysc 1,8T, bo jest lekkie. Podczas normalnego uzytkownia 2,7 bedzie duzo fajniejsze, bo elasycznosc tego silnika jest mega, zakres uzytecznych obrotow zaczyna sie od 2000, a nie od 5000 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z rolki to oski startują:decayed:

ale dla zabawy możemy zrobić raz z rolki i raz z linii:wink:

rolka prawdę powie o który szybszy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z miejsca to rzeczywiscie moze byc raczej na korzysc 1,8T, bo jest lekkie. Podczas normalnego uzytkownia 2,7 bedzie duzo fajniejsze, bo elasycznosc tego silnika jest mega, zakres uzytecznych obrotow zaczyna sie od 2000, a nie od 5000 :wink:

To ile masz Nm przy 2200obr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie 250-260Nm

Jak znajde wykres z hamowni, to wrzuce... ale duzo wiecej, nie wiem, czy nie 400NM bylo juz z samego dolu.

To oczywisice nie moj, ale tak wyglada seryjne 2,7 po sofcie (na seryjnym sofcie tez tak wstaje).

859842_487788004614185_1463950388_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U bienka jest 260Nm przy 2200,jakas zj***na ta hamownia comsportu koło gdanska:whistling:,bo w Nm jest przepaść do wykresy wklejonego przez Flya

ifotos.pl - najlepszy darmowy hosting zdjęć i obrazków!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze miec podobny problem co ja obecnie, auto mi jakos pozno wstaje... mamy ten sam soft.

Jak hamowalem serie, to ja mialem juz 400nm przy 2000-2200 obr, musze w koncu shamowac po sofcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jakos na drodze tego nie czuje.

A rozwiazales problem?Wiesz co to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie szukalem do tej pory. Zacznij jechac na III biegu z pedalem w podlodze od 1500 obr. U mnie kiedys wstawal z 2000-2200, a teraz budzi sie dopiero przy ok. 2800-3000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem listwy podprogowe DTH, dość popularne w USA

paczka już do mnie leci ale pewnie będzie u mnie po nowym roku,

a wygląda to tak:decayed:

13_vi.jpg

14_vi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie szukalem do tej pory. Zacznij jechac na III biegu z pedalem w podlodze od 1500 obr. U mnie kiedys wstawal z 2000-2200, a teraz budzi sie dopiero przy ok. 2800-3000.

Szczelnosc zdechla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w połączeniu z listwami s4 to porażka jakaś, ale same te listwy może i by jako wyglądały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w połączeniu z listwami s4 to porażka jakaś, ale same te listwy może i by jako wyglądały

co prawda to prawda

DSC_0584_1.jpg

913_640x426.jpg

ale na ciemnych kolorach wygląda dobrze, zobaczymy jak będą wyglądały na szaraku:wink:

Dubdaze_Ocean_Blue_USP13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem listwy podprogowe DTH, dość popularne w USA

paczka już do mnie leci ale pewnie będzie u mnie po nowym roku,

a wygląda to tak:decayed:

http://s22.postimg.org/lft705dul/13_vi.jpg

http://s14.postimg.org/4znhumaa5/14_vi.jpg

Gdzie je zamawiałeś? Drogie to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wczorajszym rajdzie:decayed:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Audi jeździ naprawdę męsko, na ciasnym i krętym torze dorównuje rasowym Subaru STI i Lancerom Evo 500KM :shock3:

kilka spy foto, więcej lepszych zdjęć wkrótce:wink:

image.jpg

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...