Booster Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2015 to paliwo jest 116 oktanowe i bardzo kaloryczne, około 30% większe zużycie w porównaniu do Pb można jeździć na co dzień po przygotowaniu odpowiednio układu paliwowego
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 jezeli jest bardzie kaloryczne i oktanowe to teoretycznie pownien go palic mniej...
s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 No i to w e85 jest piękne, jest tańsze i z większym potencjałem. Po uwzględnieniu ten niższej ceny i większego spalania ostatecznie wyjdzie się kosztowo podobnie jak przy tankowaniu 98. Ponoć dało by rade samemu mieszać, na racing forum chyba kilka osób kupuje np metanol techniczny i miesza z benzyną. Potenciał ostatecznie podobny jak na e85 jezeli jest bardzie kaloryczne i oktanowe to teoretycznie pownien go palic mniej... E85 ma ogólnie mniejszą wartość opałową, temu też potrzebujesz go więcej
Tomeks Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Kwestia szybkości spalania,dużo powera,ale przez chwile
s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Kwestia szybkości spalania,dużo powera,ale przez chwile Akurat E85 spala się wolniej a to dla tego że jego ciepło parowania znacznie różni się od benzyny. Przy przechodzeniu z cieczy w parę pobiera prawie 3x więcej ciepła z otoczenia z automatu ochładzając komore spalania. Więc masz większą gęstość ładunku. Klucz do większego spalania tkwi też w stosunku mieszanki stechiometrycznej dla E85 - coś koło 1:7. Więc na każdy pojedyńczy ładunek mieszanki powietrza i e85 potrzebujesz go po prostu więcej. No i powera jest więcej, ale przez tak długo jak masz paliwa, nie chwile
Tomeks Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jak dla mnie,etanol ma o blisko polowe większą predkosc spalania od benzyny,55 do 40m/s,a spalanie mieszanki stechiometrycznej jest prawie identyczne jak w benzynie,4-5% różnicy
s3ns Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jak dla mnie,etanol ma o blisko polowe większą predkosc spalania od benzyny,55 do 40m/s,a spalanie mieszanki stechiometrycznej jest prawie identyczne jak w benzynie,4-5% różnicy Masz trochę racji, trochę źle napisałem. Spala się sam w sobie szybciej, ale pobierając znacznie więcej ciepła z otoczenia, ochładza komore i spalala się w rezultacie łagodniej. To miałem na myśli. Spalanie mieszanki stechiometrycznej jest właśnie inne i temu te paliwo daje przyrosty mocy: jest mniej energetyczne (14tys btu/lbs vs19tys btu/lbs w benzynie) ale przez stosunek 1:7 vs 1:13 dla benzyny ostatecznie jednostka objetościowa mieszanki e85 jest 20-25% bardziej energetyczna. Zaraz nas Booster pogoni heh
poziek Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 jezeli jest bardzie kaloryczne i oktanowe to teoretycznie pownien go palic mniej... Widać mocny jesteś tylko w teorii...
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 jezeli jest bardzie kaloryczne i oktanowe to teoretycznie pownien go palic mniej... Widać mocny jesteś tylko w teorii...
poziek Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 jezeli jest bardzie kaloryczne i oktanowe to teoretycznie pownien go palic mniej... Widać mocny jesteś tylko w teorii... Dokładnie.
Booster Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Panowie burdlu mi w temacie proszę nie robić bo się wku..wię od tego jest Division
Booster Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) klika fotek bandyty ze zlotu VAG Nowy Staw Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Booster
Saylar Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 klika fotek bandyty ze zlotu VAG Nowy Staw U mnie tych fotek nie widac
krzysiekvtec Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 u mnie wszystko widać konkret fura musi sie rzucac w oczy z km a słychać z 3km
Rekomendowane odpowiedzi