fanthomas18 1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Mówię tu tylko o niskich obrotach, tzn 1-1,7tys max:wink: Tak czy inaczej uważam że warto poświęcić chwilę i sobie zaślepić co nie co:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Wiem że dużą rolę odgrywa tutaj szczelność tej modyfikacji więc to też trzeba brać pod uwagę jeśli chodzi o poprawę osiągów u mnie chyba jej nie było bo różnicy nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 zaślepienie EGR nie daje przyrostu mocy, przywraca co najwyzej seryjna moc jak EGR nie działa jak powinien:whistling: Macie pare fotek co i jak Niewiem jak z tą fabryczna zaślepką(grubosć, ale blaszki dawajcie min 3mm:whistling: takie puszkowe przepalą sie w moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Kowi, takie pytanie mam, jak odkręciłeś te nakrętki co widać na ostatnim zdjęciu? Ja miałem z nimi problem, tzn żeby je ruszyć Ostatecznie zakończyło się tym, że zaślepiłem tylko na górze przy kolektorze z powodu braku czasu:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 To nie są moje zdjecia, ja całkowicie usunąłem EGR wstawiając kolektor od AWXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Tak czy inaczej musiałeś chyba odkręcić te nakrętki na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 U mnie nie było jakis problemów z tym jak pamiętam:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Bo te nakrętki na górze mają jakiś jakby taki pierścień i o niegło właśnie mi chodzi, ale spróbuję jeszcze się z tym pobawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 A co do tej fabrycznej zaślepki, idealnie pasuje A ASO kosztuje 15zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit 0 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 A co do tej fabrycznej zaślepki, idealnie pasujehttp://img10.imageshack.us/img10/9719/18092009260r.jpg A ASO kosztuje 15zł szt? czy komplet? za 7 dyszek jest kolektor od awx'a w sumie co on ma z wydechem i plecionką na tym foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 038131925A gdyby ktos szukał taki numer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Pany Oryginały To poco oni robią EGR jak zaślepki sprzedają a pewnie żeby zaślepki kupować tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Jest Kowi jest wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 to jest wrzucane do aut gdzie EGR fabrycznie nie wychodził, w etce pozycja IMD diesel-industrie-motor od 1977-2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 O tego to nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Te zaślepki fabryczne są tańsze niz "robione" oferowane na alegro:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 O kurde to teraz to zniszczyłeś biznes z allegro i bardzo dobrze Alledrogo to zło ---------- Post dopisany 04-11-2013 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2013 at 15:19 ---------- Te zaślepki fabryczne są tańsze niz "robione" oferowane na alegro:decayed: A jak tam twój silnik ogarnąłeś już wszystko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Tak z ciekawości w jakim celu zaślepiamy wężyk sterujący otwieraniem i zamykaniem EGR ? Wydaje mi się, że jeżeli będzie on dalej na swoim miejscu to i tak już nic nie zrobi ? Kogoś kto zna się na rzeczy prosiłbym o wytłumaczenie. Po za tym niektórzy zalecają zaślepianie w 3 miejscach. Które numerki ze zdjęcia najlepiej zaślepić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 1 i 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się