bartlo79 0 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Przy okazji ze brat zjechal-podlaczylem jego golfa mk3 pod vaga.Oto co zczytalo z bledow VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 AF Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D70 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00629 2 Faults Found: 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 03-10 - No Signal - Intermittent 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Po skasowaniu i po ostrej przejazdzce: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 AF Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D70 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00629 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Napomkne ze potrafi go odciac przy okolo 120km/h - musi puscic gaz i wcisnac to wtedy golfik leci. Wiem ze nie ta marka-ale madre glowy tu siedza-to postanowilem zapytac-jak mozna intepretowac te bledy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ok 575 to błąd przeładowania turbiny więc stąd ta słabość auta, 0117 błąd zacisku alternatora i występuje w większości golfików spowodowany przeważnie padającym regulatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Jaki to golf AFN 110ps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartlo79 0 Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 90 konny golfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 ok 575 to błąd przeładowania turbiny więc stąd ta słabość auta, 0117 błąd zacisku alternatora i występuje w większości golfików spowodowany przeważnie padającym regulatorem. dodam 00513 - sprawdz przewody od G28 , jak wszystko Ok to pozostaje wymiana ... reszta w opcji [no i pelne logi oczywiscie do koncowej diagnozy] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartlo79 0 Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Logi zrobimy jutro - dzisiaj maska sie maluje-dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Niewien jak w dieslu ale w benzynkach (mk3), wyrzuca błąd czujnika przędkość obrotowej dopuki nie uruchomisz silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się