Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trik z przepływką - wersja BETA (można tak powiedzieć)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

potwierdzam słowa kolegi trik daje rezultat o ile wszytko inne jest sprawne i również potwierdzam że u każdego może być inna dziurka :) u mnie jak narazie nic złego się nie dzieje ale jak pisałem przepływka u mnie nie była jeszcze wymieniana i dlatego mi to pomogło więc ten sposób jest dedykowany dla osób które mają taką sytuację jak ja :)

Opublikowano

Co do map LPG to moim zdanie i tak nie są ok (w sensie Pb też nie jest takie jak być powinno). Tnie ci czasy wtrysków. U mnie dochodziły do 17-18 ms a wykres był bardziej łukowaty. Taki jak ty masz teraz miałem kiedy były problemy z autem i zamulało.

Opublikowano

dochodziły ci do 17-18 ms bo go do wysokich obrotów doprowadzałeś a ja swoje zbierałem przy ok max. 3500 tys. jak bym zbierał praktycznie do odcięcia to też by wykresy były inne :)

Opublikowano
dochodziły ci do 17-18 ms bo go do wysokich obrotów doprowadzałeś a ja swoje zbierałem przy ok max. 3500 tys. jak bym zbierał praktycznie do odcięcia to też by wykresy były inne :)

To nie chodzi o obroty tylko o obciążenie. Możesz mieć 2tyś obrotów ale przy pedale w podłogę czasy powinny dochodzić do tych 17-18 ms. Chyba że zbierałeś mapkę jeżdżąc delikatnie.

Opublikowano

no tak nie katowałem go :) jak będę miał chwilkę wolnego to na nowo zbiorę tylko że dam mu trochę w palnik i zobaczę co pokaże :)

Opublikowano
no tak nie katowałem go :) jak będę miał chwilkę wolnego to na nowo zbiorę tylko że dam mu trochę w palnik i zobaczę co pokaże :)

Podepnij lapka, odpal program do LPG, wbij mu 3 i od niskich obrotów przyśpieszaj z pedałem w podłodze (wtedy będzie miał duże obciążenie) i zobacz tylko czy znacznik czasów wtrysków dochodzi do tych 17-18ms. Jak tak to powinno być ok. Bo u mnie właśnie jak auto muliło to ciął czasy wtrysków i dochodził właśnie tylko do tych 14ms jak u ciebie.

Opublikowano

ok dzięki za podpowiedź :) jak bedę miał tylko troszkę czasu to zobaczę :)

Opublikowano
bedzie różna dysza albo inny wtryskiwacz i juz inne czasy wtrysków będziecie mieć ;)

Chyba raczej nie. Wykres przedstawia to co podaje ECU PB gdy auto chodzi na PB i na LPG. Realne czasy wtrysków LPG są po uwzględnieniu mnożnika i ten się będzie zmieniał po zmianie parametrów instalacji - czasy wtrysków nie mają prawa się zmieniać jeśli instalacja jest dobrze dobrana i dobrze ustawiona.

Opublikowano

tak jak zaznaczyles - jesli jest dobrze dobrana i wyregulowana ;) a do tego nic innego nie boli silnika ;)

a napisales "podepnij lapka i odpal program lpg" wiec ubzduralo mi sie ze porownujecie czasy wtryskow gazowych. tak wiec np hana czerowna bedzie niala inne czasy jak hana zielona i o to mi chodziło ;)

Opublikowano
tak jak zaznaczyles - jesli jest dobrze dobrana i wyregulowana ;) a do tego nic innego nie boli silnika ;)

a napisales "podepnij lapka i odpal program lpg" wiec ubzduralo mi sie ze porownujecie czasy wtryskow gazowych. tak wiec np hana czerowna bedzie niala inne czasy jak hana zielona i o to mi chodziło ;)

Tak, ale to wszystko też zależy od ciśnienia gazu, średnicy dysz itp. Generalnie chodzi o tak zwany mnożnik. Wygląda to w ten sposób czasy wtrysków Pb * mnożnik wychodzi ci czas otwarcia wtrysków LPG. Mnożnik na mapce to ta pomarańczowa kreska. Natomiast wykres przedstawia to co podaje ECU podczas pracy na LPG i na Pb.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...