mardoczek Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Mca4 sam robiles rozrzad?? Skad jestes???
mca4 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Sam robiłem rozrząd . Napinacz ustawiłem zgodnie z książką na wiertło 8mm. Co do paska luzuje się wtedy gdy trochę auto postoi kilka godzin tak do ok 4mm luzu miedzy napinaczem a tłumikiem drgań ale w momencie przekręcenia rozrusznikiem pasek momentalnie napina się . Wydaje mi się że tak powinno być bo po to służy ten tłumik ale może tylko mi się wydaje. pzdr
audison88 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Mam to samo i już rok tak jeżdżę i nic złego sie nie dzieje. Podejrzewam, że wiele osób tak ma tylko nikt tego poprostu nie sprawdza a jak samemu się zmienia rozrząd to potem zwracasz szczególną uwagę na to wszystko:decayed:
Pan-Paluch Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Napinacz jest napinany ciśnieniem oleju, jak auto stoi to i ciśnienie spada. Dlatego trzeba go wciskać z wyczuciem podczas wymiany paska bo można go uszkodzić a wtedy nie będzie trzymał ciśnienia lub zacznie przeciekać.
soul87 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Napinacz jest napinany ciśnieniem oleju, jak auto stoi to i ciśnienie spada. Dlatego trzeba go wciskać z wyczuciem podczas wymiany paska bo można go uszkodzić a wtedy nie będzie trzymał ciśnienia lub zacznie przeciekać. gdzie widizisz zwiazek cisnienia wyporu tloka w napinaczu z tym czy auto stoi czy soie porusza ? Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- generalnie to tak jest... u mnie bylo tak samo, jak zmienialem sobie rozrzad to na to zwrocilem uwage, gdy silnik jest wylaczony, luz na napinaczu zwieksza asie, w momencie rozruchu i pracy silnika, pasek sie napina i luz na napinaczu o pare mm maleje.. oczywiscie cisnienie oleju silnika nie MA ZADNEGO zwiazku z praca napinacza...
Pan-Paluch Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 oczywiscie cisnienie oleju silnika nie MA ZADNEGO zwiazku z praca napinacza... No jeśli rzeczywiście tak jest to sorrki za wprowadzenie zamieszania:hi:
soul87 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 napinacz hydr paska rozrzadu nie ma zadnego fizycznego polaczenia z olejem silnikowym. Ma sam swoj olej w sobie dzieki ktoremu tłumi drgania paska... tak naprawde to zaden z niego napinacz... rolka bardziej napina niz napincz.. napinacz ten jest bardziej tlumikiem drgan paska
niskopochylony Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 ja miałem tak że ten napinacz sie po prostu zepsuł, olej cały wypłynął i można było go palcami wcisnąć, a był nowy z zestawu bosch....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się