jarzombek Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Mam problem wymieniłem turbinę 3miesiące temu na nową jadąc wpadł mi na wysokie obroty i nie mogłem go zgasić. Dopiero skrzynią go zgasiłem,bo po wyłączeniu silnika wpadł na wysokie obroty. Kupa dymu a w turbinie pełno oleju wyssało mi prawie cały olej. Turbinę oddałem do reklamacji powiedzieli po sprawdzeniu że turbina jest dobra i przyczyny trzeba szukać w silniku . Pomocy
PAWEL69 Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Mam problem wymieniłem turbinę 3miesiące temu na nową jadąc wpadł mi na wysokie obroty i nie mogłem go zgasić. Dopiero skrzynią go zgasiłem,bo po wyłączeniu silnika wpadł na wysokie obroty. Kupa dymu a w turbinie pełno oleju wyssało mi prawie cały olej. Turbinę oddałem do reklamacji powiedzieli po sprawdzeniu że turbina jest dobra i przyczyny trzeba szukać w silniku . Pomocy No chyba robią cie w balona Twoje objawy wskazują właśnie na padnięte turbo Pozdrawiam
zibizab Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Masz dziurę w tloku lub pierścienie padly-nie jeżdzij tym autem ,bo ci korbowód wyjdzie bokiem
jarzombek Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 kupiłem w intercars [br]Dopisany: 15 Lipiec 2008, 21:10 _________________________________________________samochód stoi u mechanika jutro się do niego zabiera ma rozbierać silnik mam nadzieje że to pierścienie ale martwi mnie to że pobrał dużo oleju. [br]Dopisany: 15 Lipiec 2008, 21:13 _________________________________________________podpinał go pod komputer i nic nie wykazał
Musashi Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 zmierz kompresję, jezeli wysrany jest tlok lub pierscienie da sie to zdiagnozowac na zimnym silniku.
PAWEL69 Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 zmierz kompresję, jezeli wysrany jest tlok lub pierscienie da sie to zdiagnozowac na zimnym silniku. A ja w dalszym ciągu stawiam na turbawke Moturek wszedł na wysokie obroty-tak Wessało olej -tak Przy wywalonym uszczelnieniu przy turbo tak właśnie się dzieje. Silnik zasysa olej i powstaje samozapłon - czyli nie można zgasić silnika Przy dziurawym tłoku motor by zgasł,lub "kulał" ale nie zapier...... ał na wysokie obr. Stawiam na turbo-"uszczelniacze" Pozdrawiam ps. to moje zdanie
xavier Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 mógł się wkręcić przez dziurę w tłoku... przecież odma wchodzi w dolot wtedy tez turbawka byłaby zafajdana olejem ale moim zdaniem mało prawdopodobne
PAWEL69 Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 mógł się wkręcić przez dziurę w tłoku... przecież odma wchodzi w dolot wtedy tez turbawka byłaby zafajdana olejem ale moim zdaniem mało prawdopodobne Skoro twierdzisz że jest to małoprawdopodobne to po co pisać :gwizdanie:
zibizab Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 XAVIER nie marudz coś ci musialo zassać olej :> KROPKA.
Musashi Opublikowano 19 Lipca 2008 Opublikowano 19 Lipca 2008 naprawa polega na wczesniejszej diagnostyce nie wrozkarstwie i nie stawianiu, nalezy przedewszystkim uniknac niepotrzebnych dodatkowych kosztow wskutek niewlasciwie lub niepotrzebnie wykonanej naprawy zreszta postawic to nie napisze co mozna
jarzombek Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Opublikowano 21 Lipca 2008 no byłem u mechanika tłok pękł na pól porysował trochę blok ale mechanik powiedział że papierem przeleci i będzie dobrze czeka mnie kapitalka silnika troch kasy poleci ale silnik jak nowy będzie
Musashi Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 tłok pękł na pól porysował trochę blok ale mechanik powiedział że papierem przeleci i będzie dobrze spadlem z krzesła :wallbash: przeciez jesli on to wyrowna, to cylinder nie bedzie mial kompresji, silnik bedzie dzialac koszmarnie, bedzie nim telepac, to jest diesel ma duza kompresje i wymagana jest w zwiazku z tym szczelnosc. juz lepiej niech wogole nie rusza tej rysy. na twoim miejscu ogladalbym sie za uzywanym motorkiem PAWEŁ69 co na ta usterke?? mowilem nie ma co stawiac...
grippen Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 pierwsze słyszę że papierem ściernym szlifuje się blok silnika[br]Dopisany: 21 Lipiec 2008, 18:43 _________________________________________________ja już swojego mechanika zmieniłem bo też naciągacz był Ykk wie o kim mówie radze ci zmień mechanika
Musashi Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 no tak mnie ruszylo, ze nie napisalem: zabierz fure od tego goscia i szukaj prawdziwego speca
lukaszr Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 blok ale mechanik powiedział że papierem przeleci i będzie dobrze Użyję tutaj ulubionego ostatnio stwierdzenia Trzenia: OMG do kwadratu Zabierz to auto od tego gościa i znajdź sobie innego mechanika, bo po prostu jak słyszę takie coś to mi się wszystko przewraca w żołądku.
PAWEL69 Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 tłok pękł na pól porysował trochę blok ale mechanik powiedział że papierem przeleci i będzie dobrze spadlem z krzesła :wallbash: przeciez jesli on to wyrowna, to cylinder nie bedzie mial kompresji, silnik bedzie dzialac koszmarnie, bedzie nim telepac, to jest diesel ma duza kompresje i wymagana jest w zwiazku z tym szczelnosc. juz lepiej niech wogole nie rusza tej rysy. na twoim miejscu ogladalbym sie za uzywanym motorkiem PAWEŁ69 co na ta usterke?? mowilem nie ma co stawiac... No to stawiam flache :evil2:
jarzombek Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Opublikowano 25 Lipca 2008 Właśnie odebrałem samochód silnik kompletna kapitalka ze szlifami no pękło trochę kasy
zibizab Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 A może byś więcej szczegulów podal-dla wszystkich co bylo przyczyną kapitalki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się