mike333 Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 sprawa wyglada nastepująco, auto ma duże problemy aby odpalić ,nie ma znaczenia czy jest ciepłe czy zimne. Tak samo z paliwem czy ma około pół baku czy 1/4 baku tak samo. Temperatura otoczenia tez nie ma wplywu. Jak odpali to juz jedzie choc raz sie zdarzylo ze zgasl w trakcie jazdy,odpalił i potem znow zgasl i juz kaplica,odpalił dopiero na drugi dzien. Jesli jade i np zatrzymam sie na chwile , to zeby odpalić musze dłuzej kręcic aby zaskoczył, choc moze byc i tak ze w ogole nie odpali. Czasem pali od razu czasem w ogóle nie chce odpalić , słowem nie ma reguł na te dolegliwosci. Auto nie posiada zadnych antynapadów itp, wiec moze to wykluczyc . Zauwazylem ze zaraz po stacie włacza sie wentylator - dosc mocno smiga (klima czy nawiewy byly wyłączone) ,tak jakby sie chłodził choc silnik zimny. Na jałowym obroty lekko faluja - filmik moge poslac na priv. Auta miało robioną regenracja pełną pompy paliwa ,nowe wałki,popychacze ,dziwgienki ,i regeeracja turbo - i przejechalo od tej wymiany ok 18tys km. Akumulator i swiece dobre . Robilem tez wymiane filtra paliwa i sprawdzilem wezyki do pompy (wg opisu z forum )ale nic to nie pomoglo . Widzialem duzo postów na ten temat na tym i innych forach ,stad pytanie: Czy uszkodzonie tego wtrysku sterującego (g80) ma wpływ na to ze nie da sie odalić auta badz ze auto zgaslo w trakcie jazdy ? Badz czy Coolant Temperature Sensor (G2) poprzez błędne odczyty moze prowadzic do takich cyrkow z odpalaniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale czesto zanim auto zaczelo sie tak zachowywac komputer pokazywal co jakis czas problemy z zarówkami ze niby nie swieca (choc swieciły),nie zawsze ale czasem (jakieś zwarcie ?) błedy vag ponizej: Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl Part No: 8E0 907 401 D Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0007 Coding: 02015 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent 01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl Part No: 8E0 907 401 D Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0007 Coding: 02015 Shop #: WSC 63351 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27 Coding: 01000 Shop #: WSC 00000 Part No: WAUZZZ8E42A Component: 5„5„5 AUZ6Z0B0055809 WAUZZZ8E42A„5„5„5 AUZ6Z0B0055809 3 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications
djzak Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 siema ...sprawdz jeszcze komputer znaczy sie zdejmij kopule i zobacz czy ten czarny duzy przekaznik nie jest zasniedzialy...ja mialem jaja z odpaleniem wymienilem wszystkie przekazniki te od komputera i zaczelo to dzialac...z tego co widze to napewno masz walniety czujnik temp cieczy chlodzacej a to tez ma wplyw na rozruch bo inna temp podaje na komp i sa jaja z dawka.. to -->01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1 jest najprawdopodobniej poduszka silnika elektronika padla albo zerwana albo juz kij warta jest..
mike333 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 siema ...sprawdz jeszcze komputer znaczy sie zdejmij kopule i zobacz czy ten czarny duzy przekaznik nie jest zasniedzialy...jKomp sprawny sprawdzony. czy czujnik temp cieczy moze powodowac ,skutki takie ze nie da sie odpalić. ? Wtrysk sterujacy pokazuje kosmiczne wartosci - znacznie powyzej 90-120 ohm. temat zamkniety , prawdobodobnie wina czujnika temperatury cieczy chlodzącej i wtrysku sterującego. wymieniono na nowe oba elementy ,sprawdzono wiązkę ,ustawienia podstawowe vaga i od konca maja nie ma już problemów. auto sprawne .dziekuje za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi