wjot1 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Witam, Panowie auto mi siedzi chyba na 1ba (straaaaaasznie wysoko). Chciałbym go trochę obniżyć. Nie mam zamiaru go mocno zglebić, po prostu, żeby siedział zauważalnie troszkę niżej, bo teraz to taka koza, że szok. Może tak z 3-4 cm. Zawsze to coś biorąc pod uwagę jak teraz siedzi. Co polecacie? Oczywiście w miarę możliwości najniższym kosztem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoskur 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 moze sprobuj same sprezynki -40 wrzucic jak nie chcesz mocnej gleby jak bedziesz chcial to sie odezwij bo bede mial na sprzedaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vego 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 wlasnie a wrzucac springi na seryjne amorki? mi tez baardzo wysoko stoi do najwyzszego pkt na nadkolu od gleby 69 cm .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjot1 0 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Aż z ciekawości zobaczę jutro ile u mnie dokładnie. Myślę właśnie nad jakimiś sprężynkami, ale boje się troche -40 wrzucić, bo ein wiem jak to seryjne amory zniosą. Do ilu mm można bezpiecznie wrzucić bez zmiany amorów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Przy -20 w 1BE są już inne amorki więc odpowiedz sobie sam Poza tym przeczytajcie kilka wcześniejszych tematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 -30 smialo amory 1ba dadza rade przy -40 tez ale wiadomo ze dostana troche po piz... ale smialo wkladaj springi -40 latalem tak na poczatku i bylo dooobre springi kup nie jakies technixy czy inny szit:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjot1 0 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 czyli co, kupować springi -30/30mm eibacha do mojej zawiechy 1BA? Nie ucierpią amory za bardzo przy takim obniżeniu?. ---------- Post dopisany at 19:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Coś tańszego niż eibach dostanę o podobnej jakości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 jaka kwota dysponujesz kolego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjot1 0 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 ciężko powiedzieć. Nie mam określonego budżetu. Z tego co widze, takie eibachy -30/30mm chodza na alledrogo po ok. 600zł. - nówki. Z tego co czytałem, to bardzo je polecają. Pytanie, czy znajde coś równie dobrego ale ciut taniej? Drugie pytanie, o ile żywotność amortyzatorów jest dla mnie zrozumiała całkowicie, tak jak to jest z używanymi springami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 sprzedalem sporu uzywanego zaieszenia i zawsze byli koledzy zadowoleni:decayed: uzywane springi polecam tylko dobrej firmy i nie zajechane szkoda bo ostatnio veiteki -30 sprzedalem odezwij sie na pw cos poszukamy jak cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddam1987 0 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 też chcę swoją kozę obniżyć jeżdżę na 17 i kiepsko to wygląda jak są szpary na całą rękę myślę o czymś takim SPREZYNY SPORTOWE AUDI A4 B5 40/40 MTS-TECHNIK (3250533526) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale nie chce wymieniać amorków, mam nadzieje że standardowe dadzą radę. Rok temu na tył nowe kayaby założyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vego 0 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 pisze wczesniej kolega ze techniksy to lipa ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu10 3 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ma ktoś założone u siebie -30 mm ? mógłby zmierzyć ile jest nadkole od ziemi ? lub jakaś fotke wstawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 też chcę swoją kozę obniżyć jeżdżę na 17 i kiepsko to wygląda jak są szpary na całą rękę myślę o czymś takim SPREZYNY SPORTOWE AUDI A4 B5 40/40 MTS-TECHNIK (3250533526) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.ale nie chce wymieniać amorków, mam nadzieje że standardowe dadzą radę. Rok temu na tył nowe kayaby założyłem. zamiast tego syfu lepiej uzywki kupic w tej cenie i sie cieszyc ze jakos to zawieszenie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjot1 0 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Rozumiem, że takie Eibachy -30/-30mm muszą być dedykowane do konkretnego modelu i silnika, żeby odpowiednio obniżyły? Jesli wrzuciłbym takie sprężyny od b6 albo od jakiegoś diesla, to pewnie by siadło nierówno albo za mało - racja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilek161290 3 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Rozumiem, że takie Eibachy -30/-30mm muszą być dedykowane do konkretnego modelu i silnika, żeby odpowiednio obniżyły?Jesli wrzuciłbym takie sprężyny od b6 albo od jakiegoś diesla, to pewnie by siadło nierówno albo za mało - racja? racja kolego..przy kupnie podaje się marke,model jaki silnik itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 NP. z 1.6 1.8 1.9 sa bardzo podobne jak nie identyczne nie odczujesz zbytnio roznicy ale 2.4 2.6 2.8 2.5tdi sa juz znacznie inne i nie polecam do 4cylindrowca:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjot1 0 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Kurde, naczytałem się trochę i zaczynam mieć wątpliwości, czy warto wstawiać springi -30 do ori armorków. Ludzie piszą, że czasami strach jeździć - tak odbija do góry na dziurach, auto podskakuje itd. A z drugiej strony jakikolwiek gwint +1000zł A jakby wstawić inne używki amorki np. ori 1BE i do tego springi -30 eibacha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Nie jeździłem na takim zestawie ale myśle że -30 dla amorków be nie zaszkodzi ba nawet można by dac to pod -40. Co kto na to???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjot1 0 Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Ja własnie czytam b. dużo tematów i nie polecają. I tak myślę, jesli znalazłbym dobry gwint używkę, np. z FK tak do 500-600 - to już wole gwint i wtedy ustawie po swojemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się