cisek1 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam. Jestem świeżym posiadaczem audi a4 b5 1,8 benzyna . Auto dużo pali jak na mój gust tak ok 17 l. przy spokojnej jeździe. Dodam że po rozgrzaniu silnika auto czasami szarpie 2000 obr/min i falują obroty. Auto jest także strasznie mułowate Po podłączeniu do VAG pokazało błędy : 16515 - sonda lambda podgrzewana 1 bank 1 - niskie napięcie 16487 -przepływomierz powietrza - MAF - wysokie napięcie 16496 -czujnik temp. powietrza zasysanego - IAT - niskie napięcie 17920 - elektrozawór pow. dolot. zwarcie do + Dodam , że zaraz po diagnostyce wymieniłem świece, wspomniany w błędzie elektrozawór, czujnik temp. powietrza zasysanego, przepływomierz i została wyczyszczona przepustnica. Po wymianie tych elementów obroty silnika są ok. przestał szarpać ale nadal słabo jedzie i według mnie pali jak smok. Z podanych błędów nie pojawił się ponownie tylko ten od sondy. Czy ktoś wie jak się z tym uporać? Dzięki za pomoc.
german81 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 zacznij od zrobienia logów z bloków 2 7 13 dynamicznie na 3 biegu od 1500- 6500 obr
cisek1 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 Witam. Przyczyną podanych powyżej usterek były zamienione wtyczki od elektrozaworu i czujnika temperatury powietrza na zasilaniu. Prawdopodobnie poprzedni właściciel coś kombinował przy tych elementach i odwrotnie wpiął wtyczki , które są identyczne. Różnica polega tylko na innych kolorach przewodów , które do nich dochodzą. Dzięki za podpowiedz. Auto jedzie już ok. Pozdrawiam
adrianvs1991 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam wszystkich, Prosiłbym o pomoc w ocenie błędów silnika z VAGa PL 4,9 . Wczoraj wracałem z pracy i jakiiś kilometr przed domem zapaliła mi się kontrolka oleju więc od razu zgasiłem silnik, nie znalazłem nigdzie wycieku, zapaliłem go ponownie i nic mu nie było dojechałem pod dom i poszedłem po kabelek no i rezultaty: błedy silnika Proszę pomóżcie bo mi to nie wiele mówi, moja a4 to 1.6 ADP z LPG
adrianvs1991 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dziś go podłączę i wrzucę jeśli coś będzie ... ten komunikat o tych czujnikach antystukowych mam zawsze, wiesz może co to takiego ? ---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ---------- No i dziś widnieje tylko to : błędy 22 Powinienem się martwić ?
german81 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 zrób logi z bloku 2 bo najprawdopodobniej przepływka jest do wymiany .
adrianvs1991 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Możesz mi powiedzieć jak zrobić logi ? w sumie skacze mi troszkę na obrotach jak mu zrzucam z biegu czasem na jałowy, dzięki za wstępną diagnostykę ---------- Post dopisany at 06:50 ---------- Poprzedni post napisany at 06:41 ---------- zajrzę dziś do tego vaga głębiej to zrzucę te logi i wstawię ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 06:50 ---------- Dziś przejechałem jakieś 50 km na benzynie i znowu zajrzałem do vaga i widzi :Bez*tytułu nie wiem jak zrobić te logi, aha wydaje mi się, że autko więcej pali ... chyba wybiorę się z tym do mechanika bo sam raczej nie za wiele zdziałam, dzięki za porady, może jeszcze jakieś sugestie ? pozdrawiam
Mceleron Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Możesz mi powiedzieć jak zrobić logi ? w sumie skacze mi troszkę na obrotach jak mu zrzucam z biegu czasem na jałowy, dzięki za wstępną diagnostykę---------- Post dopisany at 06:50 ---------- Poprzedni post napisany at 06:41 ---------- zajrzę dziś do tego vaga głębiej to zrzucę te logi i wstawię ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 06:50 ---------- Dziś przejechałem jakieś 50 km na benzynie i znowu zajrzałem do vaga i widzi :Bez*tytułu nie wiem jak zrobić te logi, aha wydaje mi się, że autko więcej pali ... chyba wybiorę się z tym do mechanika bo sam raczej nie za wiele zdziałam, dzięki za porady, może jeszcze jakieś sugestie ? pozdrawiam czesc, jak coś będziesz wiedział w sprawie tych falujących obrotów daj znać, bo zauwazyłem ze u mnie w 1.8 ADR jest podobnie jak na luz wrzucam to coś tam zafaluje, i tak jak któryś kolega wyżej napisał, że przepływomierz może być do wymiany, z chęcią bym się dowiedział czy rozwiązałeś problem i w jaki sposób?
german81 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 panowie zrócie logi dynamiczne i statyczne to bedzie wszystko jasne ,ale naczesciej jest winny przepłwomierz .
Mceleron Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 wracając do tematu, czyszczę przepływkę , ale dowiedziałem się że i może tego przyczyną być przepustnica, co o tym sądzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się