Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania silnika


pakapa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam silnik 2.0 TDI CR. Jestem nowym włascicielem a poczatkowo jezdziłem a4 b6 131km. Nie podobają mi się drgania na wolnych obrotach ! DRgania są odczuwalne nawet w środku. Co może być przyczyną, czy w silnikach CR to standart ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki silnika, koło dwumasowe, albo coś od strony rozrządu/wtrysku, moze podłacz VAGa i sprawdz czy sa jakies bledy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jednak trzeba szukac od strony mechanicznej, tak jak mowilem , poduszki - trzeba sprawdzic czy nie ciekną kolorowym plynem czy nie sa przerwane, kolo dwumasowe, objawy jego uszkodzenia moga byc np duze wibracje podczas gaszenia i odpalania auta oraz dizwne odglosy ktore cichna po wcisnieciu pedalu sprzegla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Spędziłem przy samochodzie z latarką duzo czasu i znalazła się delikatnie uszkodzona poduszka. WIELKIE dzięki za pomoc.

PS. całe szczęscię, że to nie dwumas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie zaczyna dawac znac dwumas o sobie raz za czas słychać stuki które po wciśnieciu sprzęgła cichną narazie sporadycznie występują ale beda sie nasilac, przebieg 160 tys km

mechanik pow zeby z tym jezdzic :) :)

chyba ze wy macie jakis pomysł ???

sam dwumas wymieniac czy jezdzic az padnie i wymienic komplet ze sprzęgłem ????

narazie brak wibracji przy odpalaniu i gaszeniu autka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wymieniał , nie ma co czekac .Jeden uszkodzony element moze uszkodzic pozostałe, tak było u mnie . Na diagnożie na ucho to ja bym nie polegał , skrzynia na ziemie i wszystko jasne .W moim przypadku tez diagnoza była ze dwumas , a jak sie okazało to poleciał docisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.05.2013 o 07:41, pakapa napisał:

Dzięki za odpowiedź. Spędziłem przy samochodzie z latarką duzo czasu i znalazła się delikatnie uszkodzona poduszka. WIELKIE dzięki za pomoc.

PS. całe szczęscię, że to nie dwumas.

 Jakie były objawy u Ciebie tzn czy drgania występowały za każdym razem na jałowym czy tylko jak ciepły silnik ? Na zimnym też miałeś drgania na postoju ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie winny był ekektrozawór 

objawy jakie miałem : 

wibracje silnika gdy był ciepły na jałowym biegu 

brak wibracji na zimnym 

szarpanie przy zmianie biegu 

czyszczenie nic nie pomogło bo to nie kwestia zabrudzenia a elektrycznie nie domagał , pomogła wymiana na nowy .

 

1) najpierw sprawdź poduszki tak jak pisano wyżej 

2) dwumasa - zdarza się że wibracje pojawiają się gdy jest rozgrzana i wcale nie musi stukać , bywa że jak się nagrzeje przestaje stukać 

tylko zdjęcie skrzyni pozwala diagnozować dwumase bo objawów jest milion 

3) elektrozawor co było tez przyczyną u mnie moze wcale nie pokazywać błędu na jałowym a i tak byc do wymiany 

 

Edytowane przez Luis a4 b8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektrozawor, masz na myśli cały egr? u mnie są drgania na jalowym, które czuć dosłownie wszędzie. Wymieniłem zawor na listwie CR, czujnik, zawór na pompie, sprzęgło, prawa poduszkę, jutro także lewa będzie wymieniona. U Ciebie przyczyną drgań był egr, po wymianie wszystko ustapilo? U mnie szarpal przy ruszaniu ale po wyczyszczeniu egr, przestało jedynie zostały drgania na jalowym z którymi walczę już 2 rok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2019 o 19:57, Luis a4 b8 napisał:

Egr ...

Razem z wibracją budy, wibrował również silnik oraz falowały obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie grania całego auta że masakra. Ostatnio po wlaniu płynu do czyszczenia wtrysków było ok przez około miesiąc. Teraz znów się zaczęło i to że zdwojoną siłą. Po wciśnięciu sprzęgła Dale trzęsie, nie ma różnicy. 2010 CAGB. Nabite 195k. Jakieś sugestie?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do dobrego serwisu, w którym zajmują się AUDI.
Trzeba podłączyć auto pod komputer i wykonać pomiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...