Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chmura dymu z rury wydechowej


bartek723

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim chciałbym prosić o podpowiedź co mam sprawdzić ponieważ wczoraj chciałem przegonić trochę samochód i jak miałem na blacie 200 km/h i coś koło 4500 tyś obr nagle samochód się zadławił i puścił olbrzymiego bąka z szarego dymu że nic za mną nie było widać. Samochód zatrzymałem i posprawdzałem wszystko olej jak był tak jest, płyn w chodnicy bez zmian, silnik nie kopci pracuje równo, błędów na vag brak. Co to mogło być i co mam jeszcze sprawdzić ???? Dodam że przejechałem po tym jakieś 400km i nic się z autem nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 10:08 ----------

Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

Dobra już wiem co to te hydrosztosy-popychacze hydrauliczne zaworów ale możesz mi powiedzieć czy z silnikiem nic się nie stało przez to że sie podwiesiły?? Zwalić pokrywę i tam zajżeć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 10:08 ----------

Dzięki za odpowiedź ale możesz trochę mi bardziej to wyjaśnić bo nic nie rozumiem:decayed:

Dobra już wiem co to te hydrosztosy-popychacze hydrauliczne zaworów ale możesz mi powiedzieć czy z silnikiem nic się nie stało przez to że sie podwiesiły?? Zwalić pokrywę i tam zajżeć??

jak pali po nocy normalnie to raczej nic sie nie stalo

i pamietaj afn nie lubia palowania na niedogrzanym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy diesel nie lubi palowania na niedogrzanym silniku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie piłowałem go na niedogrzanym silniku temp była 90 stopni po przejechaniu około 100 km robiłem trasę Szczytno-Grodzisk Mazowiecki i miałem szansę trochę rozruszać furę. Więc nie była tego powodem temperatura, czemu na rozgrzanym silniku tak się zrobiło??

---------- Post dopisany at 08:01 ---------- Poprzedni post napisany at 08:00 ----------

Po nocy pali od strzała zawsze tak palił nic się nie zmieniło tylko tak jakoś troszkę muli z dołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak hydrosztosy sie podwieszą to auto nie powinno samo zgasnąć ?? U mnie jak sie podwiesiły to auto za każdym razem zgasło i przez chwile nie mogłem go odpalić ,dopiero po chwili auto odpaliło . Tyle że u mnie działo sie to z reguły na pierwszym lub drugim biegu przy ostrzejszym starcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak hydrosztosy sie podwieszą to auto nie powinno samo zgasnąć ?? U mnie jak sie podwiesiły to auto za każdym razem zgasło i przez chwile nie mogłem go odpalić ,dopiero po chwili auto odpaliło . Tyle że u mnie działo sie to z reguły na pierwszym lub drugim biegu przy ostrzejszym starcie

widocznie u kolegi tylko na jednym garnku sie podwiesil:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuzycie, niewlasciwy albo stary olej...

Mialem podobny problem w 1Z. Przy ostrym starcie z 1 i 2 biegu potrafily sie szklanki podwiesic.

Po wymianie na komplet nowych problem zniknal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj to nie wina szklanek tylko zaworu w pompie olejowej.
a jak sie podwieszają to powinno sie ten zawór wymienić ?? czy można dalej jeździć ?? U mnie tak sie działo jak turbina przeładowywała , po zmianie na inne turbo problem na razie sie nie powtórzył , nie wiem co jedno miało wspólnego z drugim ale na razie jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszaly ci sie wtryskiwacze.Wtrysk sie nie zamykal i pompowalo ci powietrze do pompy wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszaly ci sie wtryskiwacze.Wtrysk sie nie zamykal i pompowalo ci powietrze do pompy wtryskowej.
a od czego sie zawieszają i dlaczego tylko wtedy jak turbo przeładowywało ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to że wtryski sie zawieszają nie świadczy o ich kiepskiej kondycji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiadczy,lepiej sprawdz,bo widze masz program a jak wtrysk kuleje to mozesz szybko miec lzejsze tłoki z dodatkowo dziura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiadczy,lepiej sprawdz,bo widze masz program a jak wtrysk kuleje to mozesz szybko miec lzejsze tłoki z dodatkowo dziura
A na ile powinny być ustawione wtryski w AFN ?? Dodam że długo jeździłem z dawką paliwa w okolicy 1-1.2 bo jak koleś uszczelniał mi pompę paliwa to popierdzielił dawkę i dopiero sam to ustawiłem jak dorobiłem sie kabla i programu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...