freezblock Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Witam Dzisiaj w końcu wymieniłem hamulce przód i tył klocki tarcze (przód ferodo tył bosch), odpowietrzaliśmy 2 razy wszystkie koła kilka razy pompując, powietrze wyleciało, potem juz sam płyn, zrobiłem na nowych hamulcach około 60km i efekt jest taki ze przy pierwszym wciśnięciu hamulca hamowanie jest słabe przy następnym jest mocniejsze i nastepnym jeszcze lepsze i tak sytuacja sie powtarza podczas kolejnego hamowania. Czy należy poczekać aż sie wszystko ułoży, czy są jeszcze zapowietrzone, czy może jeszcze jakaś niespodzianka ?
Dev Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 takie rzeczy wymienia sie osiami a nie wszystko razem wiec sie nie dziw
freezblock Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Panie i co teraz samochód do huty ?? A tak poważnie to ogarnie sie to czy trzeba coś poprawiac ??
Czarnybeduin Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 takie rzeczy wymienia sie osiami a nie wszystko razemwiec sie nie dziw Czemu osiami? Co to za różnica? Pytam poważnie bo nie spotkałem się jeszcze z taką opinią, człowiek całe życie się uczy
Dev Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 masz wówczas dwie tarcze z klockami na dotarciu A nie cztery
ryba85 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 masz wówczas dwie tarcze z klockami na dotarciuA nie cztery ciekawe spostrzerzenie.
Dev Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Mialem kilka przypadkow gdzie auto po wymianie wszystkich tarcz i klockow lądowało na drzewie albo w ogródku sasiada
ryba85 Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Mialem kilka przypadkow gdzie auto po wymianie wszystkich tarcz i klockow lądowało na drzewie albo w ogródku sasiada boi wtedy wszystkie koła słabiej hamuja.a tak to jedna os cos trzyma.
OLIVER Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Panowie a jak to jest z nowymi samochodami...? Przecież one mają od razu dobre hamulce , można powiedzieć ze nawet brzytwy....tam się nic nie układa a przebiegi samochodu to zaledwie kilka-kilkanaście km. Ja u siebie jak wkładałem nowe tarcze na przód i klocki oczywiście półka górna to wcale nie zauważyłem słabszych hamulców niż przed wymianą ....Od razu był dobry hamulec . Dodam ze płyn hamulcowy świeży .tłoczki wszystkie po sprawdzane są ok.przewody giętkie nowe dobrze po odpowietrzane Myślę że jak się poświęci więcej czasu i wszystko zrobi,poczyści,prze smaruje,tak jak należy ,odpowietrzy,materiały dobrego gatunku zastosuje to nie powinno być problemu i narzekania na słabszy hamulec po wymianie tarcz i klocków... Takie jest moje zdanie na ten temat ..a wasze?
Dev Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 A nasze nie. Mowimy tutaj o kilkunastoletnim a nie nowym aucie Elementy układu hamulcowego maja prawo sie odksztalcac. Stąd sa slabe hamulce. Ale jak widac nie zawsze. Jsk docieraja sie klocki z tarczami widac po samych tarczach ktore zwykle sa wytaczane A rzadko kiedy szlifowane
freezblock Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 Jeszcze jedno pytanie, czy odrazu klocek powinien zbierać po całej tarczy czy dopiero jak sie wszystko ułoży ?? Bo zbiera mi teraz na 3/4 tarczy. Prowadnice były wyczyszczone nasmarowane zaciski porobione jak należy.
OLIVER Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Jeszcze jedno pytanie, czy odrazu klocek powinien zbierać po całej tarczy czy dopiero jak sie wszystko ułoży ?? Bo zbiera mi teraz na 3/4 tarczy. Prowadnice były wyczyszczone nasmarowane zaciski porobione jak należy. Jak by było wszystko jak należy to powinno zbierać od razu na całej powierzchni klocka ..a jak widzisz jest tak jak pisał Tomek Mowimy tutaj o kilkunastoletnim a nie nowym aucieElementy układu hamulcowego maja prawo sie odksztalcac. Stąd sa slabe hamulce. Ale jak widac nie zawsze. Jsk docieraja sie klocki z tarczami widac po samych tarczach ktore zwykle sa wytaczane A rzadko kiedy szlifowane musisz poczekać aż się po układa i po dociera wszystko jak należ....
freezblock Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 A czy na taki stan rzeczy mają wpływ np. tylko zużyte zaciski czy tez np. ogólny stan zwrotnicy zawieszenia itp. ?
kicker Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 By klocek równo zbierał musi być dobra sprężyna,dobre gumowe tuleje, czysty zacisk i przejechane 1kkm
freezblock Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Po kolejnym odpowietrzaniu hamowanie wróciło. A zacisk był zrobiony tak jak piszesz, wszystkie gumki nowe, prowadnice nasmarowane wyczyszczony itd. Teraz pojawił sie dziwny objaw przy hamowaniu przy niewielkiej prędkości, buczenie huczenie coś w tym stylu. W linku niżej jest nagranie, nie jest to moje ale jest identycznie jak u mnie. Co może być przyczyną ? Nagranie około 1 min i słychać dość dobrze ten odgłos. Jak by link nie działał to piszcie to poprawię http://smacznyogrod.pl/audi/G_os_002.mp3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się