Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI - nie osiąga temperatury 90*C


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Przy diagnozie np. termostatu używamy kanały 49 czy 51 ?

Wskazówka w liczniku pokazuje nam temperaturę silnika czy temperaturę płynu chłodzącego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsyłam manual świeco co kręcony

dzieki

A proszę Cie bardzo :wink:

Tylko dalej nie wiem czy przy diagnozie temostatu dawać 49 czy 51 kanał :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja się orientuje to 51 to temp silnika a 49 to temp płynu chłodzącego ale to chyba jeden h..j :co:

---------- Post dopisany 02-06-2013 at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany 01-06-2013 at 22:26 ----------

Okej panowie... Ja postaram się wykonać logi i zgłoszę się z wynikami do was o ocenę :wink:

Sam jestem ciekaw co tam nie domaga...:eusathink:

---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ----------

Kurcze panowie...

Zegar w liczniku pokazuje nam temperaturę silnika czy temperaturę płynu chłodzącego :eusathink:

Zrobiłem dzisiaj test i u mnie bardziej pokrywa się 49C w klima-troniku ze wskazami zegara w liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jeszcze jednoznacznych oznaków, że to termostat.

Nie jestem zwolennikiem wywalania dobrych części... :facepalm:

Panowie odpaliłem VAG COM'a 409 na zimnym silniku, zrobiłem logi grupy 007, to tak ma wyglądać ? Wszystko ok ?

Wklejka #1055289

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak tylko tak się pytam czy tak się robi logi ?

Bo nie wiem czy robię może jakieś "podstawowe" ?

Czyli wszystko gra i robić taki log na rozgrzanym silniku ?

Po prostu chciałem się spytać czy tak wygląda log :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysil się i poszukaj trochę :facepalm:

Zapoznaj się z tematem i zrób wszystko jak należy i tak na końcu termostat wymienisz :facepalm:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się robi log z tym, że aby był czytelny a nie zapisany nadal w oryginalnym formacie csv to trzeba wejść na stronę VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i uworzyć tam własne konto podając swój adres e-mail'owy a następnie tam przesłać oryginalnie zapisane logi. Następnie automatycznie przetworzone na ww. stronie logi są zapisywane na 3 różne sposoby. Zaznacz opcję BBcode i wtedy skopiuj linki z tej strony i wklej w temat na forum a sam zobaczysz jakie będą czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet stań z boku nie prowokuj :wink:

Jak będę miał 100%-wą pewność, że za problemy z temperaturą odpowiada termostat to niezwłocznie go wymienię :thumbup1:

Jestem ostatnim, który wyciąga działające i w pełni sprawne oryginalne podzespoły Audi&VW :decayed:

Wysil się i poszukaj trochę :facepalm:

Zapoznaj się z tematem i zrób wszystko jak należy i tak na końcu termostat wymienisz :facepalm:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

---------- Post dopisany 04-06-2013 at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 20:37 ----------

ORYGINALNY termostat Audi VW Seat Skoda GWARANCJA (3298481956) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ???

Termostat kosztuje 99zł + przesyłka w sklepie który handluje ori podzespołami.

W ASO ma być tańszy ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wiesz zbiera się...

Kup termostat, od razu można płyn i za robocizne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekasz, że się "zbiera". Poczekaj, aż będziesz musiał turbo zregenerować...

Żadne zvagowanie nie poda Ci temperatury, przy której otwiera się termostat. To część wyłącznie mechaniczna, a nie żaden czujnik. Nikt nie chce Cie tu zrobić w przysłowiowego "wała", z tym że wiele osób miało identyczne objawy i winny był termostat. A koszt naprawdę jest śmieszny.

PS żeby mieć 100% pewności, że to jego wina, musisz wykręcić go, wrzucić do wody, zacząć podgrzewać i mierzyć temperaturę. Wtedy sam zobaczysz przy jakiej temperaturze się otwiera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie... i tak czy siak płyn będzie musiał kupić a jak sam go nie wyciągnie to i za robociznę zapłaci. Ja nie wiem czego nie rozumiesz ...... jaśniej się nie da tłumaczyć :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokój panowie...A może wyjdzie że wszystko śmiga tylko czujnik przekłamuje:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro przedzwonię na serwis Skody i zapytam się o cenę ori, dzisiaj nie zdążyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...