pupilczesia Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Witam szanownych kolegów mam kolejny problem rok było ok Auto jest po wymianie płynów , oleju ,filtrów w lutym uszczelniano mi pompę wtryskową objaw jest taki jak daje buta strasznie kopci na czarno normalnie czarna smuga co to może być liczę na pomoc na razie zrobiłem logi statyczne i bs statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM B/S Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wieczorem postaram sie zrobić dynamiczne
Tommy Gun Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Zmniejsz dawkę paliwa do 3.8 mg. Próba dynamiczna pokaże czy nie ma dziury w d...olocie.
pupilczesia Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Dynamiczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Z logów nie wynika by miał kopcić na czarno. Nie widać żadnej nieszczelności w dolocie itp. Jedyne co widać to późne wstawanie turbo w dolnej partii obrotów - doładowuje dopiero w granicach 2200 RPM zamiast już przy około 1800 RPM więc należałoby sprawdzić szczelność układu podciśnienia.
pupilczesia Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 Ok dzięki za szybką analizę sprawdzę ten układ podciśnienia Auto samo przestało kopcić podczas robienia logów, po pierwszym przegonieniu na trzecim biegu sam nie wiem co to było a zatankowałem też tą lepszą ropę na orlenie ,a może zacina sie EGR chyba porozkręcam dolot i wszystko pięknie wyczyszczę. Jeszcze jedno pytanko co z ta dawką paliwa i kątem wtrysku bo w tdi timing prawie przy górnej czerwonej lini, dawkę ustawić lepiej na pompie czy w vagu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się