maniek1983 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 witam mam małe pytanie otóż wmoim 1.9 tdi 90km plecionka cała sie porwała tzn te druciki w okół tej rurki i teraz pytanie czy wymieniać tylko plecionke czy zaraz tez wyciąć kata???? Auto ma juz 380 tys km i od jakiegoś pół roku (tak samo jak padła plecionka mniej wiecej ) gdy np mam 2 tys obrotów i depne gaz dokonca silnik przyspiesza ale buczy to tak jak bym miał 40 km/h wrzucił 4 bieg i gaz do oporu dopiero gdy osiągnie 2.5 tys obrotów juz chodzi ciszej natomiast gdy przyspieszam powoli nic nie buczy i niewiem czy to wina tej porwanej plecionki czy moze tez kata
eu4yaon Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 strasznie buczało od 90km/h w góre i drżalo na wolnych obtotach. Teraz cisza i spokój. Przy okazji masz dobrą okazje do wycięcia kata. Poczujesz różnice na pewno
maniek1983 Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 dzieki panowie czyli przy okazji wymiany plecionki wywalić kata? pytam bo na internecie są podzielone opinie na ten temat ale w sumie jak mam juz prawie 400tyskm to chyba ten kat zadnej dobrej rzeczy nie robi hehehe a wy co wstawialiscie tłumnik czy rurke w jego miejsce????
eu4yaon Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 wywal kata, silnik odżyje. W zamian wstaw jakąś strumienice.
bava Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zadnych strumienic do diesla, bylo o tym setki razy, po prostu rura zamiast kata i do widzenia. Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2
Wujek-West28 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 no tak ale co potem z check engine? a czemu miał by sie zaświecić ??
maniek1983 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 no tak ale co potem z check engine? a czemu miał by sie zaświecić ?? no własnie???
radioo11 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 na allegro jest za 200zl zamiennik plecionka i tlumik zamiast kata poprostu wykrecasz swoje wkladasz zamiennik,bez spawania itd.
Rafal_1188 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 1z to jeszcze era jednomasa, zwykłego wtryskiwacza, zero check engine'ów i problemów
pandamix Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 a to nie można w puszce od kata wyciąć dziury i go wybić?i zaspawać potem dziurę?po co jakieś strumienice,z tym do samolotu
eu4yaon Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 a to nie można w puszce od kata wyciąć dziury i go wybić?i zaspawać potem dziurę?po co jakieś strumienice,z tym do samolotu zeby kata wybic, nie musisz robić dziury i potem jej spawac...
radioo11 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 jesli chodzi o wydlubanie kata to w starej puszcze bedzie dosc duzy rezonans.przetestowalem na wlasnej skorze.
pandamix Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 taa tylko jeżdzę tak rok i nic mi się nie dzieje,może w benzynie to tak ale nie w TDI ja wycinałem bo nie chciało mi się wyjmować tłumika,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się