tomek71wzw Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Witam, z góry Was proszę zebyście mi nie pisali że takich tematów było na forum setki wystarczy przeszukac. Uzywałem opcji szukaj przeszukałem kilka stron i nic. Chodzi o to, że żarniki jakie obecnie posiadam swiecą tragicznie. Przy oświetleniu ulicznym nocą nie widac ich prawie w ogóle natomiast po nie oświetlonej drodze słabo oświetlają mi kawałek drogi przedemną przez co jazda jest męczarnią. Chciałem zapytać jakie żarniki kupić, tzn. ile kelwinów? Posiadam fabryczne xenony z samopoziomowaniem i spryskami. Ile kelwinów kupić? Oryginalnie to chyba jest 4300? Czy można zakładać żarniki z większą ilością kelwinów (więcej kelwinów to chyba mocniejsze światło tak?)? Jakiej firmy? Jakieś no name-y czy oryginały philipsa? Jeśli philips w ogóle wchodzi w grę i czy można to nazwać oryginałami. Kolega mi mówił, że ostatnio kupił najtańsze za 40zł jedną i nie widzi różnicy między tą co miał a tą co ma. Proszę o podpowiedzi. Pozdro!
Fido Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Jednak słabo szukasz. Palniki masz D1S czy D2S ? Jak kupisz podróby to padną ci przetwornice i będziesz miał potrójny wydatek.
tomek71wzw Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 No ok kupie oryginalne ale czy palniki philipsa można nazwać oryginałami? Czy jest jakaś oryginalna firma palników? Z tego co mi wiadomo to do audi a4 b5 są d2s-y? Czy d1s też montowali a4 b5 polift (99r)?
Fido Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Nie wiem co masz kolego,dlatego to ja pytam czy to D1S czy D2S. czy palniki philipsa można nazwać oryginałami? Są ori i podróby Philipsa. Wpisz sobie hasło na You Tube "Chińskie żarniki xenonowe D1S D2S D2R D4S - jak rozpoznać podróbkę"
tomek71wzw Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Posiadam d2s. Wiec ponawiam pytania: - Ile kelwinów kupić? 4300? Czy można zakładać żarniki z większą ilością kelwinów - więcej kelwinów to chyba mocniejsze światło tak? - Czy jest jakis zaufany sprzedawca tu na forum?
M@rcus Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ilość kelwinów to temperatura barwowa. Jest ona odwrotnie proporcjonalna do światła rzeczywistego, które ludzkie oko widzi. Słowem - im więcej K, tym mniej lumenów.
tomek71wzw Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Mało mi to mówi co napisałeś. Po prostu mogłeś odpisać że więcej kelwinów to mocniejsze światło bądź, że to w ogóle nie ma znaczenia. Dalej nie mam odpowiedzi czy kupować 4300 czy więcej zeby lepsze światło dawało.
Kaju77 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ilość kelwinów to temperatura barwowa. Jest ona odwrotnie proporcjonalna do światła rzeczywistego, które ludzkie oko widzi. Słowem - im więcej K, tym mniej lumenów. Odpowiedź uzyskales w poście wyżej, co do słabo świecących xenonow jednak chyba słabo poczytalales forum...sprawdź na dzień dobry jaką barwę światła świecą Twoje lampy (jeżeli kolor wpada w różowy to oznaką że zarniki są już na "mecie" swego życia) Ja osobiście obstwaialbym wypalone odblysniki soczewek. Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk
M@rcus Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Mało mi to mówi co napisałeś. OK, to napiszę wprost - kup 4300K. Chociaż najpierw skupiłbym się na tym, o czym wspomniał Kaju - odbłyśniki. Swojego czasu również narzekałem na słabe oświetlenie, więc po wielu próbach ustawienia reflektorów dobrałem się do odbłyśników (w moim wypadku były to pochłaniacze światła) - czarne wewnątrz. Przez soczewkę tego nie zobaczysz - trzeba rozebrać w części pierwsze. Manual jest na forum. Po regeneracji oczom nie uwierzysz
Kaju77 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Mało mi to mówi co napisałeś. OK, to napiszę wprost - kup 4300K. Chociaż najpierw skupiłbym się na tym, o czym wspomniał Kaju - odbłyśniki. Swojego czasu również narzekałem na słabe oświetlenie, więc po wielu próbach ustawienia reflektorów dobrałem się do odbłyśników (w moim wypadku były to pochłaniacze światła) - czarne wewnątrz. Przez soczewkę tego nie zobaczysz - trzeba rozebrać w części pierwsze. Manual jest na forum. Po regeneracji oczom nie uwierzysz Święte słowa M@rcus...święte:-D dopiero regeneracja soczewki odzwierciedla prawdziwe światło xenona:-) Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk
Mithrindil Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Podczepię się pod temat. Chciałbym wymienić żarniki w mojej B6 bo mrugają na postoju a i barwa już wpada w róż. W aucie był ori xenon ale poprzedni właściciel wstawił soczewki od B8. Mam bixenon i nie wiem czy zależy on od tego co było ori czy od wstawionej soczewki. Na lampie znalazłem oznaczenie D1S więc podejrzewam że takie właśnie żarniki muszę kupić. Co do barwy - znajomy mi powiedział że warto poszukać 5000K bo najładniej świecą, seryjnie jest 4300K. Chcę kupić porządne żarniki - co wybrać? Philips? Osram? I gdzie mam pewność że kupię oryginały a nie podróbki. Chcę kupić w internecie bo i tak nie jest tanio więc żeby chociaż trochę koszty zbić. Znalazłem coś takiego. Słyszałem że tutaj są oryginalne żarówki ale cena jest niemała - tak się płaci za żarniki? Bo na innych stronach widziałem i po 130 ale nie chcę się wkopać na podróbę... Chociaż tutaj też żadnej gwarancji nie ma... Macie jakieś sprawdzone źródło?
Fido Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Pytasz o źródło a nawet nie wiesz co masz w lampie. Jak napisałeś poprzedni właściciel wstawił soczewki od B8 to może tam już nie być D1S. Mam bixenon D1S nie jest bixenonem. Więc zdejmij dekielek i sprawdź,potem pytaj. Za takie "podejrzewam" możesz dwa razy zapłacić. Chyba że lubisz dreszczyk emocji. Oby nie było 'zonka":decayed:
tomek71wzw Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Mało mi to mówi co napisałeś. OK, to napiszę wprost - kup 4300K. Chociaż najpierw skupiłbym się na tym, o czym wspomniał Kaju - odbłyśniki. Swojego czasu również narzekałem na słabe oświetlenie, więc po wielu próbach ustawienia reflektorów dobrałem się do odbłyśników (w moim wypadku były to pochłaniacze światła) - czarne wewnątrz. Przez soczewkę tego nie zobaczysz - trzeba rozebrać w części pierwsze. Manual jest na forum. Po regeneracji oczom nie uwierzysz Szukam Szukam tego manualu i na prawdę nie moge znalesc, wpisyawałem jzu w wyszukiwarkę: czyszczenie odbłysnika, odbłysnik, odbłysników, czyszczenie i zero efektów. Ktoś lepszy w szperaniu pomoże?
Kaju77 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Proszę bardzo... http://a4-klub.pl/showthread.php?t=47130
tomek71wzw Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 no do b6 znalazłem, ale czy w b5 będzie tak samo?
Kaju77 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Faktycznie temat dotyczy B6 i może za bardzo wyszedłem przed szereg jednak w tym topiku masz podane linki do firm zajmujących się tematem, które za w sumie niewielkie pieniądze potrafią w odpowiedni sposób zregenerowac odblysniki, zadzwoń, zapytaj myślę że coś doradza...przy wypalonym odblysniki w Twojej lampie sam i tak nic nie zdzialasz:(
tomek71wzw Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Mam chromownie w zakładzie pracy wiec może dałoby rade coś zrobić, tylko nie wiem czy takie coś by przeszło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się